Was je weer aan 't e-pesten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Cancer, krijg ik een DM in het turks van Gulmez. Kkflikkertje
ik blijf maar naar jouw UI kijkenquote:
Wat een lijpe shit. Wel vet.quote:
HAAAAA. Lente is inderdaad weer begonnen merk ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
verdomme toch ik heb zo'n leuke collega![]()
![]()
![]()
En jij hebt gezegd dat chai een dikke kont heeft dat kan ook niet hequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:50 schreef Mozy het volgende:
vaseline is gemeen tegen mij ze zegt dat ze de polies gaat bellen en gaat lullen dat ik chais paard gestolen heb
Pics.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Uhu, muziekje aan 't begin is ook tof.quote:
Picsquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
heb er geen pic's vanquote:
whatthefuckamireadingquote:
in de winter heb ik ook pik-drang hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Mozy het volgende:
Ze zon begint te schijnen en alle fokkiners hebben een pik nodig.
ogendicht en heel hard scrollen !!!quote:
Lekker opwarmen van binnenuit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in de winter heb ik ook pik-drang hoor
pik-drangquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in de winter heb ik ook pik-drang hoor
van die halve grapjes met een dikke knipoog die semi serieus zijn.quote:
quote:
preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oh dat jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die halve grapjes met een dikke knipoog die semi serieus zijn.
'Haha nou collega ik ga via de achterdeur, daag!'quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die halve grapjes met een dikke knipoog die semi serieus zijn.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Dqod het volgende:
Ik mag klagen VasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die sc's teruglezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
/ kantoorhumor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Haha nou collega ik ga via de achterdeur, daag!'
'Jaaa he, jij houd wel van achterlangs zeker? ahahahaxD'
?
Hij stond daar nog hoor, hij scrollt niet automatisch meequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
?
Ja iddquote:
Inb4 het was Bonnie's schuld, ze was op de laptop gaan liggen, omdat lekker warmquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij stond daar nog hoor, hij scrollt niet automatisch mee
Al die endorfine die aangemaakt toch, er moet wat meequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Mozy het volgende:
Had ze best kunnen doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 het was Bonnie's schuld, ze was op de laptop gaan liggen, omdat lekker warm
ik slik daar pillen voor, kopen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al die endorfine die aangemaakt toch, er moet wat mee
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Dqod het volgende:
Ik mag klagen VasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
jaquote:
het gaat wel wat verderquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
?
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef Mozy het volgende:
Ik heb helemaal geen kut-drang. Ik wil gewoon mijn ei kwijt.
wacht wat
liefdequote:
Ga je mee douchen?quote:
vind zn vriendin niet tofquote:
Smeerlapquote:
Mij hoor je er niet over.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef Mozy het volgende:
Wat is dat voor flapdrol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |