Kom veel tegenstrijdige berichten tegen.quote:
Ja maar toch, soms merk je het wel een beetje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar als je ze alleen van zo'n serie kent en ze spelen hun rol gewoon goed is dat ook moeilijk te spotten.
Lach me niet uitquote:
Nee idd. Valt rauw op mijn dak dit.quote:
quote:
anders gaan jullie samenquote:
Ff serieus ben jij een meisje of jongen?quote:
Als je weer in de lion noir bent jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet ik het tegendeel even komen bewijzen?
Anders komen wij eens samen? Is dat een idee?quote:
Een neger.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ff serieus ben jij een meisje of jongen?
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sara Rue. Die zou ik echt dwars door het bed beuken.
Waarom zou het een grap zijn? (srs vraag)quote:
best hur, dan mag jij een hambuger etenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Anders komen wij eens samen? Is dat een idee?
Okequote:
Hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je weer in de lion noir bent ja
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik![]()
Die vind ik ook wel echt iets voor jou ja
Ja dunno, zou kunnen toch? ik wist van niks vandaar dat het moeilijk te copen is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik![]()
[..]
Waarom zou het een grap zijn? (srs vraag)
Wat is dit nou weer voor vraag?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ff serieus ben jij een meisje of jongen?
15quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel een schattjuh hoor, je bent 16 toch?
hoezoquote:
Hehe, noem jij het zo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best hur, dan mag jij een hambuger eten
Lekker misleidend. Sugar Daddy was de echte dikke.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik![]()
[..]
Waarom zou het een grap zijn? (srs vraag)
Verder wel alles ok?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dunno, zou kunnen toch? ik wist van niks vandaar dat het moeilijk te copen is.
burgers mag ookquote:
Om te hosselen toch.quote:
tacoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of puni, vind ik ook nog wel kunnen.
Wat dan? had je iets hips uit de jaren 40 kunnen gebruiken als TT.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
Dang, ik zag dat ik ternauwernood de lapo ben ontsprongen in laatste topic. Kwam ik even goed weg.
srryquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word een beetje agressief van jouw PI
Maar ik was srs... wist het echt niet. En je hebt lang haar en voor je gezicht.quote:
ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken ook maar een paar mensen in Vaals.
Ja true. Sugar Daddyquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker misleidend. Sugar Daddy was de echte dikke.
Ik ben geloof ik de enige die niet per sé om die lapo zit te springen up in here.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? had je iets hips uit de jaren 40 kunnen gebruiken als TT.
Doet me denken aan Me, Myself and Irene.quote:
Dat zeg je wel, maar ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die niet per sé om die lapo zit te springen up in here.
Echt, he, die humor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja true. Sugar Daddy
[ afbeelding ]
Ze moeten weer met zo'n soort show komen
Glee just doesn't cut it
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan Me, Myself and Irene.
"Vagiclean? What's wrong? Too much cheese on your taco?"
Ja maar wleke 15jarige heeft nou baardgroei johquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik was srs... wist het echt niet. En je hebt lang haar en voor je gezicht.
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik was srs... wist het echt niet. En je hebt lang haar en voor je gezicht.
Yess, maar ik woon in Breda.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook.
maar je bent zelf eindhovense?
de meeste..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar wleke 15jarige heeft nou baardgroei joh
Dacht dat hij wat ouder wasquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar wleke 15jarige heeft nou baardgroei joh
Zie hierboven, vandaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorZie ik er echt zo androgeen uit dan?
first off: Ik lieg nooit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zeg je wel, maar ik geloof er niks van.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he, die humor.![]()
Ik heb Glee ook geprobeerd te kijken, maar jezus, zelfs ik vind het te gay.
Ohquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat hij wat ouder was
[..]
Zie hierboven, vandaar
Beetje tegenstrijdigquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
first off: Ik lieg nooit.
En nee ik hoef dat echt niet zo nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik ook niet, moet ik weer creatief zijn met TT verzinnen enzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die niet per sé om die lapo zit te springen up in here.
Gelukkig kun je het nu zien wanneer de lapo er aan zit te komen. Dan hou ik gewoon stilquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet ik weer creatief zijn met TT verzinnen enzo
Yeah, I know. Wereld van verschil. Zal wel veel overtollige huid hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg check dit trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel op Big Hoss van Pawn Stars.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg check dit trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd ja!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Big Hoss van Pawn Stars.
Godver, dat programma is echt te baas voor woorden trouwens.quote:
quote:
Hangt van de baard af.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Een 15-jarige met een baardje ziet er toch niet uit man
17 oid ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Excuse me?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Ik had nooit puisten. Mensen mij allemaal vragen hoe ik dat deed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt van de baard af.
Paar van die vlassige haartjes tussen de puisten niet nee
quote:
bahquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt van de baard af.
Ach wel goed dat 'ie het heeft omgedraaid iig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, I know. Wereld van verschil. Zal wel veel overtollige huid hebben.Zo zonde altijd.
Die chagrijnig kijkende ouwe is nog echt het tofste. Maar het is allemaal wel erg scripted hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Id_do_her het volgende:
Godver, dat programma is echt te baas voor woorden trouwens.
same herequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had nooit puisten. Mensen mij allemaal vragen hoe ik dat deed.
Old Man inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die chagrijnig kijkende ouwe is nog echt het tofste. Maar het is allemaal wel erg scripted hoor.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*laat katje nooit foto's zien van toen ik 17 was*
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*laat katje nooit foto's zien van toen ik 17 was*
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de alto meisjes op mijn middelbare school waren er wel fan van![]()
quote:
Nee sowieso niet, is zo 'joehoe ik heb baardgroei jongens, kijk mij eens al een man zijn'quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt van de baard af.
Nee eigenlijk staat het sowieso pas vanaf >20 ofzoquote:
smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[..]
Nee sowieso niet, is zo 'joehoe ik heb baardgroei jongens, kijk mij eens al een man zijn'
[..]
Nee eigenlijk staat het sowieso pas vanaf >20 ofzo
Zo'n snorretje als Hennie van Flodder maar dan doorzichtig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee sowieso niet, is zo 'joehoe ik heb baardgroei jongens, kijk mij eens al een man zijn'
ik zal n8n even pm'enquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, voor de mannen die roodharige baargroei hebben: doe maar niet mee met de "ik laat een baard staan"-hype.
Dit x 13665456765499863247654565633435552quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, voor de mannen die roodharige baargroei hebben: doe maar niet mee met de "ik laat een baard staan"-hype.
Een jongen uit mn klas is blond en heeft rood/blonde haargroei. Fucking vaagquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
dacht ik ook al aanquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Louis C.K. mag het.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
Niemand is daar fan van.quote:
Meeste altomeisjes hebben zelf ook een baard dus ik snap waar dat vandaan komt.quote:
Ik ga sws mooi agenquote:
schijnbaar wel.quote:
Waarom boos?quote:
Waarom is er uberhaupt een "ik laat een baard staan"-hype?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
Omdat dat geil is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom is er uberhaupt een "ik laat een baard staan"-hype?
Vraag 8ballquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom is er uberhaupt een "ik laat een baard staan"-hype?
Ah, dus ik moet niet luisteren naar "Je moet je scheren!quote:
Zullen wel dezelfde wijven zijn die Marilyn Manson knap vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnbaar wel.
zou het nu zelf ook niet meer willen.
was trouwens ook niet echt rood, maar goed
srs? Ben jij ook fan van schaamhaar? want die associatie heb ik dan ook meteen.quote:
Altijd recalcitrant blijven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, dus ik moet niet luisteren naar "Je moet je scheren!"
Oké, die associatie slaat best wel als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
srs? Ben jij ook fan van schaamhaar? want die associatie heb ik dan ook meteen.
das zelf een wijf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen wel dezelfde wijven zijn die Marilyn Manson knap vinden.
Komt vaker voor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Oké, die associatie slaat best wel als een lul op een drumstel.
dat kan best slaan jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je een harde lul hebt kan dat nog redelijk goed uitwerken hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet waar!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meeste altomeisjes hebben zelf ook een baard dus ik snap waar dat vandaan komt.
[..]
Wtf, ik herkende hem niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hij ziet er in films meestal 20x beter uit, ja.
Ik zei niet op welke plek. hurrrdurrrrquote:
Ik snap m wel, als een vent zonder baard dan tussen je benen zit, lijkt t gelijk of ie wel n baard heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou ze allen doen. Allemaal tegelijk en Ja die dokter ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das zelf een wijf.
maar goed, 12 jaar geleden, ander tijd, ander mensen enzo.
toen was fred durst nog hot ofzo
Freaky.quote:
Ja ik vind hem sowieso niet echt heel heet ofzo maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hij ziet er in films meestal 20x beter uit, ja.
Geen 1. Ik val niet op blond.quote:
Jessica Stemper denk ik. Ik vind die met die bolle wangen wel leuk.quote:
Nee ik bedoelde schaamhaar bij die kerel zelf. Mijn associatie zal wel uit de 70's en 80's komen, toen was dat heel normaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap m wel, als een vent zonder baard dan tussen je benen zit, lijkt t gelijk of ie wel n baard heeft
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nojoke, dit lijkt op mijn orthodontistenpraktijk
Jaquote:
Haha, ben jij de girl van de rockshow?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
JaNet als die ventjes van Blink182, oja en Bam Margera
Hahaha ikwildood
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha ikwildood
Bambino is toch pizza?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog![]()
Jeetje, heb je ooit een bambino gezien? (kattenras)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha ikwildood
Dat wel, maar dat komt door je mooie innerlijkquote:
Nee, dan slaat het idd nergens op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde schaamhaar bij die kerel zelf. Mijn associatie zal wel uit de 70's en 80's komen, toen was dat heel normaal.
Soms ruiken dat soort dingen zo lekker dat je ze nog net niet aan je mond zetquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo'n shampoo en conditioner monster (rawr) van iets van John Frieda maar damn wat ruikt dat lekker
kan gebeuren toch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dan slaat het idd nergens op.
oh die vieze dingenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)DQZ7T-qzHMKAOseFhNgC
wella ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo'n shampoo en conditioner monster (rawr) van iets van John Frieda maar damn wat ruikt dat lekker
Ruik jij ook altijd aan haren van meisjes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms ruiken dat soort dingen zo lekker dat je ze nog net niet aan je mond zet
schaamhaar bij mannen wel, bij vrouwen nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd wel van schaamhaar, maar niet van baarden.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, ben jij de girl van de rockshow?
Ik stuur het wel op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd wel van schaamhaar, maar niet van baarden.
Wel eens geproefd bij iets wat té lekker rook. Het smaakte een beetje naar Shia Lebeouf met een baardquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms ruiken dat soort dingen zo lekker dat je ze nog net niet aan je mond zet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat komt door je mooie innerlijk
quote:
Alleen stiekem in het OVquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ruik jij ook altijd aan haren van meisjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahahaha.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen stiekem in het OVMet je neus in iemands nek is sowieso geil, als het gedaan word vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke heb je? Ik heb die root awakening conditioner van John Frieda, die is wel goed en ruikt best lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Maisnon het volgende:
Ok, you got me.quote:
Hahahaha wtfquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wel eens geproefd bij iets wat té lekker rook. Het smaakte een beetje naar Shia Lebeouf met een baard
Die heb ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik heb die root awakening conditioner van John Frieda, die is wel goed en ruikt best lekker
Het zijn geen sphynxen he, ze hebben ook nog korte pootjes, zoals een munchkin.quote:
Ikheb wel een dikke neus maar idd, mijn meidje vond adt ook altijd heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je neus in iemands nek is sowieso geil, als het gedaan word vooral
Ja, zien er allemaal uit als zo'n axylotl dingquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zijn geen sphynxen he, ze hebben ook nog korte pootjes, zoals een munchkin.
Volgensmij heeft ieder meisje daar een zwak voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ikheb wel een dikke neus maar idd, mijn meidje vond adt ook altijd heerlijk
yeahquote:
God weet wat er allemaal inzit inderdaad.quote:
"mijn meidje"quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ikheb wel een dikke neus maar idd, mijn meidje vond adt ook altijd heerlijk
Ja, maar heb je het nou over jezelf of over andere vrouwen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
schaamhaar bij mannen wel, bij vrouwen niet
mensen zonder levenquote:
Eens.quote:
Nee want ik zou nooit zo'n vergelijking maken.quote:
en je hebt wel een levenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want ik zou nooit zo'n vergelijking maken.
Als je een vriendin zou hebben hoe zou je haar dan aanduiden?quote:
Dat, maar wifi's connecten ook vaak naar onbeveiligde verbindingen, vooral op vakanties in hotels.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
best leuk toch, behalve dat "MAN are".
Mijn vriendin. Volgens mij is er geen andere acceptabele term.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je een vriendin zou hebben hoe zou je haar dan aanduiden?
Nee hoor. Wie maakt jou dat wijs?quote:
"mijn vriendin"quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
'Mijn vriendin' 'MevrouwPoes'quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb je idd nog nooit met Sinos oneens zien zijn.quote:
Ok mijn popje, mijn vrouwtje, wifey etc.quote:
Mijn partnerquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn vriendin. Volgens mij is er geen andere acceptabele term.
een pop is een vrouwtjes vogelquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb je idd nog nooit met Sinos oneens zien zijn.
[..]
Ok mijn popje, mijn vrouwtje, wifey etc.
Begint een beetje eng te worden, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Mien wief.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn vriendin. Volgens mij is er geen andere acceptabele term.
Tis inderdaad opmerkelijk hoe vaak wij het met elkaar eens zijn ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
levensgezel en maatje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn partner
Om te benadrukken dat je lesbi bent
i know rightttquote:
nee hoor, match made in heaven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Begint een beetje eng te worden, inderdaad.
Ik trap hier niet in.quote:
als mijn vriendin mij popje noemt vind ik dat persoonlijk niet echt geweldigquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
i know rightttdus kan best.. chick, pop
[..]
nee hoor, match made in heaven.
Of Banga. Hoorde ik Ado laatst zeggen.quote:
Ik zeg ook weleens mijn partner en ik ben niet lesbisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn partner
Om te benadrukken dat je lesbi bent
egaaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb jij niet nog wat mooie termen uit de oude doos?
me moppiequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als mijn vriendin mij popje noemt vind ik dat persoonlijk niet echt geweldigdan heb ik nog liever mopje, moppie ofzo
Sowieso dat zeggen is gewoon 'bluh'quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als mijn vriendin mij popje noemt vind ik dat persoonlijk niet echt geweldigdan heb ik nog liever mopje, moppie ofzo
Omdat jij een trouwe hond bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want ik zou nooit zo'n vergelijking maken.
Moppie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:
dat zeg ik trouwens weleensquote:
Moppie moppie moppiequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moppie.Komt dat liedje van Lange Frans en retard B weer bovendrijven in m'n hoofd.
Wat is de grap?quote:
Kan inderdaad ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien maken ze dat wel op hun werk, in dezelfde tijd wanneer wij FOK!en.
quote:
ik weet dat je daar opgewonden van wordquote:
Ooit drijf je me nog naar een stroppie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie
Ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit me koppie
O, moppie
jou ook jaquote:
yeah babyquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet dat je daar opgewonden van word
skittie van me, wil je op mn bagagedragerd?quote:
Het Licht in mijn Ogen, bijvoorbeeld? De Reden van mijn Bestaan? De Allesverzengende?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb jij niet nog wat mooie termen uit de oude doos?
Dit jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg meestal lief![]()
He lief, kan ik nog iets meenemen uit de winkel? Oid
mopje? dus je wordt liever dweil dan vogel genoemd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Metgezelquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het Licht in mijn Ogen, bijvoorbeeld? De Reden van mijn Bestaan? De Allesverzengende?
Baas, mijn heer en meester?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het Licht in mijn Ogen, bijvoorbeeld? De Reden van mijn Bestaan? De Allesverzengende?
Deze moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wederhelftquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ook een mooie:quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:
poepie of scheet(je)quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
oh en de altijd populaire poebelewoepsie
of poepeschetekakkestrontje
of, betere helftquote:
gewoon beginnen te pratenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef Garisson72 het volgende:
Hij daar. Of zij daar. Of alleen de initiaal noemen.
Als je mond op mond hebt, denk dan maar aan wat ik allemaal in die pop zijn mond heb gestopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig en daarom aan het woggen.![]()
En het is niet eens nodig (heb vanavond weer ns ehbo les)
Winterhaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Mozy het volgende:
Echt heIk wil voor de meivakantie naar de kapper. maar ik ben pas nog geweest.
nu loop ik met mijn winterhaar rond terwijl het al richting de 20 gaat.
Gewoon 'hey' ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Mozy het volgende:
Chai zegt nooit mijn naam, dus ik vind dat echt mega raar als ze dat wel doet.
Ik vind vnl bedenken wat voor problemen mensen kunnen hebben spannendquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je mond op mond hebt, denk dan maar aan wat ik allemaal in die pop zijn mond heb gestopt.
Gewoon een nummer gevenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef Garisson72 het volgende:
Hij daar. Of zij daar. Of alleen de initiaal noemen.
Herkenbaar, als mijn vriendin mijn volledige voornaam zegt, dan schrik ik altijd, dat doet ze alleen als er iets ernstigs gebeurt is of er wanneer er een haar in de boter zit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Mozy het volgende:
Chai zegt nooit mijn naam, dus ik vind dat echt mega raar als ze dat wel doet.
En niet doorhebben dat je tegen jezelf praat, en dat je dat al jaren doet.quote:
Ik ben altijd degene die op zoek is naar Chai, zij zoekt mij nooit.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En niet doorhebben dat je tegen jezelf praat, en dat je dat al jaren doet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
mijn vriendin noemt me welleens 'madametoertjes' '
Wat is de grap?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg irl ook Mozy, want dat klinkt schattiger.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben altijd degene die op zoek is naar Chai, zij zoekt mij nooit.Dus ik zeg haar naam wel als ik haar roep, zij die van mij nooit.
Ik zeg ado's naam ook niet zo vaak volgens mij, hij reageert altijd met: o nee! Wat is er?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herkenbaar, als mijn vriendin mijn volledige voornaam zegt, dan schrik ik altijd, dat doet ze alleen als er iets ernstigs gebeurt is of er wanneer er een haar in de boter zit.
true story.quote:
En dan ga je aandacht vragen via een KLB SC-topic.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben altijd degene die op zoek is naar Chai, zij zoekt mij nooit.Dus ik zeg haar naam wel als ik haar roep, zij die van mij nooit.
preciesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg ado's naam ook niet zo vaak volgens mij, hij reageert altijd met: o nee! Wat is er?
erg hequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Alweer bijna dicht dezenlevenloze maddafakkaz
Ik volg je niet, derhalve kan ik niet reageren op deze onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan ga je aandacht vragen via een KLB SC-topic.So sad, makes me wanna cry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |