Komt vaker voor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Oké, die associatie slaat best wel als een lul op een drumstel.
dat kan best slaan jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je een harde lul hebt kan dat nog redelijk goed uitwerken hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet waar!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meeste altomeisjes hebben zelf ook een baard dus ik snap waar dat vandaan komt.
[..]
Wtf, ik herkende hem niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hij ziet er in films meestal 20x beter uit, ja.
Ik zei niet op welke plek. hurrrdurrrrquote:
Ik snap m wel, als een vent zonder baard dan tussen je benen zit, lijkt t gelijk of ie wel n baard heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou ze allen doen. Allemaal tegelijk en Ja die dokter ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das zelf een wijf.
maar goed, 12 jaar geleden, ander tijd, ander mensen enzo.
toen was fred durst nog hot ofzo
Freaky.quote:
Ja ik vind hem sowieso niet echt heel heet ofzo maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hij ziet er in films meestal 20x beter uit, ja.
Geen 1. Ik val niet op blond.quote:
Jessica Stemper denk ik. Ik vind die met die bolle wangen wel leuk.quote:
Nee ik bedoelde schaamhaar bij die kerel zelf. Mijn associatie zal wel uit de 70's en 80's komen, toen was dat heel normaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap m wel, als een vent zonder baard dan tussen je benen zit, lijkt t gelijk of ie wel n baard heeft
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nojoke, dit lijkt op mijn orthodontistenpraktijk
Jaquote:
Haha, ben jij de girl van de rockshow?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
JaNet als die ventjes van Blink182, oja en Bam Margera
Hahaha ikwildood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |