Louis C.K. mag het.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, voor de mannen die roodharige baargroei hebben: doe maar niet mee met de "ik laat een baard staan"-hype.
Niemand is daar fan van.quote:
Meeste altomeisjes hebben zelf ook een baard dus ik snap waar dat vandaan komt.quote:
Ik ga sws mooi agenquote:
schijnbaar wel.quote:
Waarom boos?quote:
Waarom is er uberhaupt een "ik laat een baard staan"-hype?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, voor de mannen die roodharige baargroei hebben: doe maar niet mee met de "ik laat een baard staan"-hype.
Omdat dat geil is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom is er uberhaupt een "ik laat een baard staan"-hype?
Vraag 8ballquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom is er uberhaupt een "ik laat een baard staan"-hype?
Ah, dus ik moet niet luisteren naar "Je moet je scheren!quote:
Zullen wel dezelfde wijven zijn die Marilyn Manson knap vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnbaar wel.
zou het nu zelf ook niet meer willen.
was trouwens ook niet echt rood, maar goed
srs? Ben jij ook fan van schaamhaar? want die associatie heb ik dan ook meteen.quote:
Altijd recalcitrant blijven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, dus ik moet niet luisteren naar "Je moet je scheren!"
Oké, die associatie slaat best wel als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
srs? Ben jij ook fan van schaamhaar? want die associatie heb ik dan ook meteen.
das zelf een wijf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen wel dezelfde wijven zijn die Marilyn Manson knap vinden.
Komt vaker voor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
Oké, die associatie slaat best wel als een lul op een drumstel.
dat kan best slaan jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je een harde lul hebt kan dat nog redelijk goed uitwerken hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet waar!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meeste altomeisjes hebben zelf ook een baard dus ik snap waar dat vandaan komt.
[..]
Wtf, ik herkende hem niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hij ziet er in films meestal 20x beter uit, ja.
Ik zei niet op welke plek. hurrrdurrrrquote:
Ik snap m wel, als een vent zonder baard dan tussen je benen zit, lijkt t gelijk of ie wel n baard heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou ze allen doen. Allemaal tegelijk en Ja die dokter ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das zelf een wijf.
maar goed, 12 jaar geleden, ander tijd, ander mensen enzo.
toen was fred durst nog hot ofzo
Freaky.quote:
Ja ik vind hem sowieso niet echt heel heet ofzo maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hij ziet er in films meestal 20x beter uit, ja.
Geen 1. Ik val niet op blond.quote:
Jessica Stemper denk ik. Ik vind die met die bolle wangen wel leuk.quote:
Nee ik bedoelde schaamhaar bij die kerel zelf. Mijn associatie zal wel uit de 70's en 80's komen, toen was dat heel normaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap m wel, als een vent zonder baard dan tussen je benen zit, lijkt t gelijk of ie wel n baard heeft
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nojoke, dit lijkt op mijn orthodontistenpraktijk
Jaquote:
Haha, ben jij de girl van de rockshow?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
JaNet als die ventjes van Blink182, oja en Bam Margera
Hahaha ikwildood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |