Metgezelquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het Licht in mijn Ogen, bijvoorbeeld? De Reden van mijn Bestaan? De Allesverzengende?
Baas, mijn heer en meester?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het Licht in mijn Ogen, bijvoorbeeld? De Reden van mijn Bestaan? De Allesverzengende?
Deze moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wederhelftquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ook een mooie:quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:
poepie of scheet(je)quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
oh en de altijd populaire poebelewoepsie
of poepeschetekakkestrontje
of, betere helftquote:
gewoon beginnen te pratenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef Garisson72 het volgende:
Hij daar. Of zij daar. Of alleen de initiaal noemen.
Als je mond op mond hebt, denk dan maar aan wat ik allemaal in die pop zijn mond heb gestopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig en daarom aan het woggen.![]()
En het is niet eens nodig (heb vanavond weer ns ehbo les)
Winterhaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Mozy het volgende:
Echt heIk wil voor de meivakantie naar de kapper. maar ik ben pas nog geweest.
nu loop ik met mijn winterhaar rond terwijl het al richting de 20 gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |