Metgezelquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het Licht in mijn Ogen, bijvoorbeeld? De Reden van mijn Bestaan? De Allesverzengende?
Baas, mijn heer en meester?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het Licht in mijn Ogen, bijvoorbeeld? De Reden van mijn Bestaan? De Allesverzengende?
Deze moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wederhelftquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ook een mooie:quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:
poepie of scheet(je)quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
oh en de altijd populaire poebelewoepsie
of poepeschetekakkestrontje
of, betere helftquote:
gewoon beginnen te pratenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef Garisson72 het volgende:
Hij daar. Of zij daar. Of alleen de initiaal noemen.
Als je mond op mond hebt, denk dan maar aan wat ik allemaal in die pop zijn mond heb gestopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig en daarom aan het woggen.![]()
En het is niet eens nodig (heb vanavond weer ns ehbo les)
Winterhaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Mozy het volgende:
Echt heIk wil voor de meivakantie naar de kapper. maar ik ben pas nog geweest.
nu loop ik met mijn winterhaar rond terwijl het al richting de 20 gaat.
Gewoon 'hey' ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Mozy het volgende:
Chai zegt nooit mijn naam, dus ik vind dat echt mega raar als ze dat wel doet.
Ik vind vnl bedenken wat voor problemen mensen kunnen hebben spannendquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je mond op mond hebt, denk dan maar aan wat ik allemaal in die pop zijn mond heb gestopt.
Gewoon een nummer gevenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef Garisson72 het volgende:
Hij daar. Of zij daar. Of alleen de initiaal noemen.
Herkenbaar, als mijn vriendin mijn volledige voornaam zegt, dan schrik ik altijd, dat doet ze alleen als er iets ernstigs gebeurt is of er wanneer er een haar in de boter zit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Mozy het volgende:
Chai zegt nooit mijn naam, dus ik vind dat echt mega raar als ze dat wel doet.
En niet doorhebben dat je tegen jezelf praat, en dat je dat al jaren doet.quote:
Ik ben altijd degene die op zoek is naar Chai, zij zoekt mij nooit.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En niet doorhebben dat je tegen jezelf praat, en dat je dat al jaren doet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
mijn vriendin noemt me welleens 'madametoertjes' '
Wat is de grap?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg irl ook Mozy, want dat klinkt schattiger.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben altijd degene die op zoek is naar Chai, zij zoekt mij nooit.Dus ik zeg haar naam wel als ik haar roep, zij die van mij nooit.
Ik zeg ado's naam ook niet zo vaak volgens mij, hij reageert altijd met: o nee! Wat is er?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Herkenbaar, als mijn vriendin mijn volledige voornaam zegt, dan schrik ik altijd, dat doet ze alleen als er iets ernstigs gebeurt is of er wanneer er een haar in de boter zit.
true story.quote:
En dan ga je aandacht vragen via een KLB SC-topic.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben altijd degene die op zoek is naar Chai, zij zoekt mij nooit.Dus ik zeg haar naam wel als ik haar roep, zij die van mij nooit.
preciesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg ado's naam ook niet zo vaak volgens mij, hij reageert altijd met: o nee! Wat is er?
erg hequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
Alweer bijna dicht dezenlevenloze maddafakkaz
Ik volg je niet, derhalve kan ik niet reageren op deze onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan ga je aandacht vragen via een KLB SC-topic.So sad, makes me wanna cry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |