Sowieso dat zeggen is gewoon 'bluh'quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als mijn vriendin mij popje noemt vind ik dat persoonlijk niet echt geweldigdan heb ik nog liever mopje, moppie ofzo
Omdat jij een trouwe hond bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want ik zou nooit zo'n vergelijking maken.
Moppie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als mijn vriendin mij popje noemt vind ik dat persoonlijk niet echt geweldigdan heb ik nog liever mopje, moppie ofzo
quote:
dat zeg ik trouwens weleensquote:
Moppie moppie moppiequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moppie.Komt dat liedje van Lange Frans en retard B weer bovendrijven in m'n hoofd.
Wat is de grap?quote:
Kan inderdaad ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien maken ze dat wel op hun werk, in dezelfde tijd wanneer wij FOK!en.
quote:
ik weet dat je daar opgewonden van wordquote:
Ooit drijf je me nog naar een stroppie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie
Ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit me koppie
O, moppie
jou ook jaquote:
yeah babyquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet dat je daar opgewonden van word
skittie van me, wil je op mn bagagedragerd?quote:
Het Licht in mijn Ogen, bijvoorbeeld? De Reden van mijn Bestaan? De Allesverzengende?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb jij niet nog wat mooie termen uit de oude doos?
Dit jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg meestal lief![]()
He lief, kan ik nog iets meenemen uit de winkel? Oid
mopje? dus je wordt liever dweil dan vogel genoemd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |