quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
JaNet als die ventjes van Blink182, oja en Bam Margera
Hahaha ikwildood
Bambino is toch pizza?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog![]()
Jeetje, heb je ooit een bambino gezien? (kattenras)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
JaNet als die ventjes van Blink182, oja en Bam Margera
Hahaha ikwildood
Dat wel, maar dat komt door je mooie innerlijkquote:
Nee, dan slaat het idd nergens op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde schaamhaar bij die kerel zelf. Mijn associatie zal wel uit de 70's en 80's komen, toen was dat heel normaal.
Soms ruiken dat soort dingen zo lekker dat je ze nog net niet aan je mond zetquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo'n shampoo en conditioner monster (rawr) van iets van John Frieda maar damn wat ruikt dat lekker
kan gebeuren toch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dan slaat het idd nergens op.
oh die vieze dingenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)DQZ7T-qzHMKAOseFhNgC
wella ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo'n shampoo en conditioner monster (rawr) van iets van John Frieda maar damn wat ruikt dat lekker
Ruik jij ook altijd aan haren van meisjes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms ruiken dat soort dingen zo lekker dat je ze nog net niet aan je mond zet
schaamhaar bij mannen wel, bij vrouwen nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd wel van schaamhaar, maar niet van baarden.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, ben jij de girl van de rockshow?
Ik stuur het wel op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd wel van schaamhaar, maar niet van baarden.
Wel eens geproefd bij iets wat té lekker rook. Het smaakte een beetje naar Shia Lebeouf met een baardquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms ruiken dat soort dingen zo lekker dat je ze nog net niet aan je mond zet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat komt door je mooie innerlijk
quote:
Alleen stiekem in het OVquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ruik jij ook altijd aan haren van meisjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahahaha.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen stiekem in het OVMet je neus in iemands nek is sowieso geil, als het gedaan word vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke heb je? Ik heb die root awakening conditioner van John Frieda, die is wel goed en ruikt best lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:14 schreef Maisnon het volgende:
Ok, you got me.quote:
Hahahaha wtfquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wel eens geproefd bij iets wat té lekker rook. Het smaakte een beetje naar Shia Lebeouf met een baard
Die heb ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik heb die root awakening conditioner van John Frieda, die is wel goed en ruikt best lekker
Het zijn geen sphynxen he, ze hebben ook nog korte pootjes, zoals een munchkin.quote:
Ikheb wel een dikke neus maar idd, mijn meidje vond adt ook altijd heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je neus in iemands nek is sowieso geil, als het gedaan word vooral
Ja, zien er allemaal uit als zo'n axylotl dingquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zijn geen sphynxen he, ze hebben ook nog korte pootjes, zoals een munchkin.
Volgensmij heeft ieder meisje daar een zwak voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ikheb wel een dikke neus maar idd, mijn meidje vond adt ook altijd heerlijk
yeahquote:
God weet wat er allemaal inzit inderdaad.quote:
"mijn meidje"quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ikheb wel een dikke neus maar idd, mijn meidje vond adt ook altijd heerlijk
Ja, maar heb je het nou over jezelf of over andere vrouwen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
schaamhaar bij mannen wel, bij vrouwen niet
mensen zonder levenquote:
Eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |