Kom veel tegenstrijdige berichten tegen.quote:
Ja maar toch, soms merk je het wel een beetje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar als je ze alleen van zo'n serie kent en ze spelen hun rol gewoon goed is dat ook moeilijk te spotten.
Lach me niet uitquote:
Nee idd. Valt rauw op mijn dak dit.quote:
quote:
anders gaan jullie samenquote:
Ff serieus ben jij een meisje of jongen?quote:
Als je weer in de lion noir bent jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet ik het tegendeel even komen bewijzen?
Anders komen wij eens samen? Is dat een idee?quote:
Een neger.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ff serieus ben jij een meisje of jongen?
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sara Rue. Die zou ik echt dwars door het bed beuken.
Waarom zou het een grap zijn? (srs vraag)quote:
best hur, dan mag jij een hambuger etenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Anders komen wij eens samen? Is dat een idee?
Okequote:
Hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je weer in de lion noir bent ja
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik![]()
Die vind ik ook wel echt iets voor jou ja
Ja dunno, zou kunnen toch? ik wist van niks vandaar dat het moeilijk te copen is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik![]()
[..]
Waarom zou het een grap zijn? (srs vraag)
Wat is dit nou weer voor vraag?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ff serieus ben jij een meisje of jongen?
15quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel een schattjuh hoor, je bent 16 toch?
hoezoquote:
Hehe, noem jij het zo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best hur, dan mag jij een hambuger eten
Lekker misleidend. Sugar Daddy was de echte dikke.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik![]()
[..]
Waarom zou het een grap zijn? (srs vraag)
Verder wel alles ok?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dunno, zou kunnen toch? ik wist van niks vandaar dat het moeilijk te copen is.
burgers mag ookquote:
Om te hosselen toch.quote:
tacoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of puni, vind ik ook nog wel kunnen.
Wat dan? had je iets hips uit de jaren 40 kunnen gebruiken als TT.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
Dang, ik zag dat ik ternauwernood de lapo ben ontsprongen in laatste topic. Kwam ik even goed weg.
srryquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word een beetje agressief van jouw PI
Maar ik was srs... wist het echt niet. En je hebt lang haar en voor je gezicht.quote:
ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken ook maar een paar mensen in Vaals.
Ja true. Sugar Daddyquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker misleidend. Sugar Daddy was de echte dikke.
Ik ben geloof ik de enige die niet per sé om die lapo zit te springen up in here.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? had je iets hips uit de jaren 40 kunnen gebruiken als TT.
Doet me denken aan Me, Myself and Irene.quote:
Dat zeg je wel, maar ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die niet per sé om die lapo zit te springen up in here.
Echt, he, die humor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja true. Sugar Daddy
[ afbeelding ]
Ze moeten weer met zo'n soort show komen
Glee just doesn't cut it
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan Me, Myself and Irene.
"Vagiclean? What's wrong? Too much cheese on your taco?"
Ja maar wleke 15jarige heeft nou baardgroei johquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik was srs... wist het echt niet. En je hebt lang haar en voor je gezicht.
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik was srs... wist het echt niet. En je hebt lang haar en voor je gezicht.
Yess, maar ik woon in Breda.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook.
maar je bent zelf eindhovense?
de meeste..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar wleke 15jarige heeft nou baardgroei joh
Dacht dat hij wat ouder wasquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar wleke 15jarige heeft nou baardgroei joh
Zie hierboven, vandaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorZie ik er echt zo androgeen uit dan?
first off: Ik lieg nooit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zeg je wel, maar ik geloof er niks van.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he, die humor.![]()
Ik heb Glee ook geprobeerd te kijken, maar jezus, zelfs ik vind het te gay.
Ohquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat hij wat ouder was
[..]
Zie hierboven, vandaar
Beetje tegenstrijdigquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
first off: Ik lieg nooit.
En nee ik hoef dat echt niet zo nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik ook niet, moet ik weer creatief zijn met TT verzinnen enzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige die niet per sé om die lapo zit te springen up in here.
Gelukkig kun je het nu zien wanneer de lapo er aan zit te komen. Dan hou ik gewoon stilquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet ik weer creatief zijn met TT verzinnen enzo
Yeah, I know. Wereld van verschil. Zal wel veel overtollige huid hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg check dit trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel op Big Hoss van Pawn Stars.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg check dit trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd ja!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Big Hoss van Pawn Stars.
Godver, dat programma is echt te baas voor woorden trouwens.quote:
quote:
Hangt van de baard af.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Een 15-jarige met een baardje ziet er toch niet uit man
17 oid ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Excuse me?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef L0t.. het volgende:
Ik had nooit puisten. Mensen mij allemaal vragen hoe ik dat deed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt van de baard af.
Paar van die vlassige haartjes tussen de puisten niet nee
quote:
bahquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt van de baard af.
Ach wel goed dat 'ie het heeft omgedraaid iig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, I know. Wereld van verschil. Zal wel veel overtollige huid hebben.Zo zonde altijd.
Die chagrijnig kijkende ouwe is nog echt het tofste. Maar het is allemaal wel erg scripted hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Id_do_her het volgende:
Godver, dat programma is echt te baas voor woorden trouwens.
same herequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had nooit puisten. Mensen mij allemaal vragen hoe ik dat deed.
Old Man inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die chagrijnig kijkende ouwe is nog echt het tofste. Maar het is allemaal wel erg scripted hoor.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*laat katje nooit foto's zien van toen ik 17 was*
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*laat katje nooit foto's zien van toen ik 17 was*
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de alto meisjes op mijn middelbare school waren er wel fan van![]()
quote:
Nee sowieso niet, is zo 'joehoe ik heb baardgroei jongens, kijk mij eens al een man zijn'quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt van de baard af.
Nee eigenlijk staat het sowieso pas vanaf >20 ofzoquote:
smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
[..]
Nee sowieso niet, is zo 'joehoe ik heb baardgroei jongens, kijk mij eens al een man zijn'
[..]
Nee eigenlijk staat het sowieso pas vanaf >20 ofzo
Zo'n snorretje als Hennie van Flodder maar dan doorzichtig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee sowieso niet, is zo 'joehoe ik heb baardgroei jongens, kijk mij eens al een man zijn'
ik zal n8n even pm'enquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, voor de mannen die roodharige baargroei hebben: doe maar niet mee met de "ik laat een baard staan"-hype.
Dit x 13665456765499863247654565633435552quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
Oh, voor de mannen die roodharige baargroei hebben: doe maar niet mee met de "ik laat een baard staan"-hype.
Een jongen uit mn klas is blond en heeft rood/blonde haargroei. Fucking vaagquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
dacht ik ook al aanquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |