Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yep yep. Zonder grappen, Qday is daar echt het leukst.
Hij kijkt meer op de manier als van ' kom hier met die poepert'quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, die gast die altijd heel badass in de camera poogt te kijken en dan foto's neemt en hier post?
Dat vind je het toonbeeld van mannelijkheid?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, das een chick. die ik zag.. of poste je 2 plaatjes? word soms wat geblockt hier.. maar ik ebdoel die gast met die tattoo. De hoofdrolboi
jazekerquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat vind je het toonbeeld van mannelijkheid?
Rapeface inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij kijkt meer op de manier als van ' kom hier met die poepert'
Succes tussen een miljoen mensenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Misschien maar even onze carnavalsmeet herkansen op die dag =$.
Ze gaan nu het station afsluiten. Eigenlijk hoopte ik dat er dan ook gewoon niemand uit een andere stad meer hierheen komen. Maar dat feest gaat niet opquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jammer dat het niet meer zoals een paar jaar geleden is.
quote:
Nee, laatste seizoen. 4 geloof ik.quote:
Oh, shit. Hoe tof was dat dan geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze gaan nu het station afsluiten. Eigenlijk hoopte ik dat er dan ook gewoon niemand uit een andere stad meer hierheen komen. Maar dat feest gaat niet op.
Kom jij btw uit brabogebied?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, shit. Hoe tof was dat dan geweest.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, das een chick. die ik zag.. of poste je 2 plaatjes? word soms wat geblockt hier.. maar ik ebdoel die gast met die tattoo. De hoofdrolboi
huh? wat? waarom?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Succes tussen een miljoen mensen.
[..]
Ze gaan nu het station afsluiten. Eigenlijk hoopte ik dat er dan ook gewoon niemand uit een andere stad meer hierheen komen. Maar dat feest gaat niet op.
Homeboy is zo gay als maar kanquote:
bring them to mequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
gratis hamburgers hier op het bedrijven terrein
Met smabal erop?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
gratis hamburgers hier op het bedrijven terrein
Haha, hij speelde ook zo'n ubergay in popular, was erg overtuigend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Homeboy is zo gay als maar kan
Dit is 'm met z'n boyfriend btw.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, hij speelde ook zo'n ubergay in popular, was erg overtuigend.
Omdat het in die tunnel altijd compleet vastloopt. Dus nu sluiten ze alle winkeltjes daar en de complete tunnel. Ik weet ook niet hoe ze het gaan aanpakken. Is ook bijna onmogelijk als je kijkt hoeveel mensen er altijd komenquote:
Ik ben niet eens welkom hoor ik welquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Succes tussen een miljoen mensen.
[..]
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg, jij kent het.quote:
L0t haar wereld stort inquote:
Zie hier een vrouw zonder gaydar.quote:
Mary Cherryquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, jij kent het.![]()
Mary Cherry.
Nicole.
Cherry Cherry.
![]()
Sara Rue. Die zou ik echt dwars door het bed beuken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, jij kent het.![]()
Mary Cherry.
Nicole.
Cherry Cherry.
![]()
lulhommoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Ik weet wie je bedoelde... hield je voor de gek
Neequote:
Ik wist dat ook niet, hoor, en had dat ook niet verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie hier een vrouw zonder gaydar.
Oh dan die gast die echt gay is en ubermannelijk doet in die ene seriequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sugar Daddy.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mary Cherry
Hoe heette die dikke?
Die is trouwens fokking veel afgevallen later
hmm, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat het in die tunnel altijd compleet vastloopt. Dus nu sluiten ze alle winkeltjes daar en de complete tunnel. Ik weet ook niet hoe ze het gaan aanpakken. Is ook bijna onmogelijk als je kijkt hoeveel mensen er altijd komen.
Neil Patrick Harris.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dan die gast die echt gay is en ubermannelijk doet in die ene serie
Ik heb ook geen gaydar. Kwam er een jaar geleden pas achter dat Andre van Duin homo was. En van Neil Patrick Harris wist ik het ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik wist dat ook niet, hoor, en had dat ook niet verwacht eigenlijk.
Alles buiten mijn leefgebied is kanker uiteraard.quote:
juistquote:
Dat is wel de vuistregel op fok ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles buiten mijn leefgebied is kanker uiteraard.
Toen ze wat afgevallen was zag ze er wel goed uit, ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sara Rue. Die zou ik echt dwars door het bed beuken.
Dit is btw een grap toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom jij uit Vaals ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ben benieuwd.
weet nog niet of ik naar ehv ga, maar als dat zo is blijf ik waaarschijnlijk toch daar slapen
Maar als je ze alleen van zo'n serie kent en ze spelen hun rol gewoon goed is dat ook moeilijk te spottenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gaydar. Kwam er een jaar geleden pas achter dat Andre van Duin homo was. En van Neil Patrick Harris wist ik het ook niet.
Ik vond haar in tbbt ook al zo geil.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen ze wat afgevallen was zag ze er wel goed uit, ja.
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kwam er een jaar geleden pas achter dat Andre van Duin homo was.
Ik kan wel zien dat jij hommo bentquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar als je ze alleen van zo'n serie kent en ze spelen hun rol gewoon goed is dat ook moeilijk te spotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |