Naar de kankerquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Echte mannen zien er uit als die gast van Prison Break
Ach ja, dat is meestal met drank en drugs.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Naar de kanker. Ik probeer altijd de shitload aan housefeestjes te ontwijken en ga altijd naar de vage feestjes. Supertof
.
Gaat even niet. Ik ben auf Arbeitsplatz.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe even foto ter verduidelijking dan
Als je naar de kanker gaat is bijna alles leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Naar de kanker. Ik probeer altijd de shitload aan housefeestjes te ontwijken en ga altijd naar de vage feestjes. Supertof
.
T-Bag is een heldquote:
Heb je die EP van Breakout Kings gezien?quote:
Nee nog niet, hij zit er ook in hoorde ik. Ik moet haast maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je die EP van Breakout Kings gezien?
Ja, is een leuke EP. Sowieso helemaal in stijl van Prison Break, inclusief de muziekquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij zit er ook in hoorde ik. Ik moet haast maken.
Yep yep. Zonder grappen, Qday is daar echt het leukstquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als je naar de kanker gaat is bijna alles leuk. Ben je dan in Eindje
?
? niet dan?quote:
Ja, Transporter 3 dacht ik. Hij heeft ook een tijd in Heroes gezeten. Maar vond zijn rol daar erg matig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Hij zat ook in een film met Jason Statham... Ookal zo'n creep. Maar in ieder geval geen enge serial kinderverkrachter
Misschien maar even onze carnavalsmeet herkansen op die dag =$.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yep yep. Zonder grappen, Qday is daar echt het leukst.
Ik vroeg of je die bedoelde.quote:
Lijkt opdie ene userquote:
Heroes, rly? In seizoen 1-2 nog?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Transporter 3 dacht ik. Hij heeft ook een tijd in Heroes gezeten. Maar vond zijn rol daar erg matig.
Jammer dat het niet meer zoals een paar jaar geleden is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, das een chick. die ik zag.. of poste je 2 plaatjes? word soms wat geblockt hier.. maar ik ebdoel die gast met die tattoo. De hoofdrolboiquote:
Oh, die gast die altijd heel badass in de camera poogt te kijken en dan foto's neemt en hier post?quote:
Hahahaha.quote:
Jason Stathamquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Hij zat ook in een film met Jason Statham... Ookal zo'n creep. Maar in ieder geval geen enge serial kinderverkrachter
eens. Eindhovenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |