Bovendien drum ik niet, blow ik niet meer, heb de havo afgemaakt...quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:18 schreef remi1986 het volgende:
Mijn baas heeft the new iPad net binnengekregen ... daar moest iedereen natuurlijk ff naar kijkenRebels hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:18 schreef remi1986 het volgende:
Mijn baas heeft the new iPad net binnengekregen ... daar moest iedereen natuurlijk ff naar kijken"Oh wat mooi! Ooooh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Prachtig!"
"Zo zo, echt geweldig!"
Collectief denkend:
"Hoer toch op met je speelgoed, mongool."With my pack on my back, down the road I will stray.
beetje fokken, facebooken enzo jeweetwelquote:
"Hij heeft zelfs een camera"quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Oh wat mooi! Ooooh!
"Prachtig!"
"Zo zo, echt geweldig!"
Collectief denkend:
"Hoer toch op met je speelgoed, mongool."
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Oh wat mooi! Ooooh!
"Prachtig!"
"Zo zo, echt geweldig!"
Collectief denkend:
Gewoon Arnhem in, zal wel zien wat er allemaal is. Wilde eigenlijk naar Beat the bridge maar daar wil verder niemand naartoe dusjaquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Oh wat mooi! Ooooh!
"Prachtig!"
"Zo zo, echt geweldig!"
Collectief denkend:
Ik vind dat soort bad boys wel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bovendien drum ik niet, blow ik niet meer, heb de havo afgemaakt...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
Wat zijn hier eigenlijk de meningen over mannen met wat langer haar?
Ik heb het tot mijn schouders, valt wel in de smaak hier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
Bad boys, bad boys, whatcha gonna do?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat soort bad boys wel aantrekkelijk.
Ligt aan de kop die eronder zit. Vind het meestal te ballerig of juist te metalquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
watcha gonna do when they come in you..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Bad boys, bad boys, whatcha gonna do?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Echte mannen zien er uit als die gast van Prison Break
Doe even foto ter verduidelijking danquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, dat heb ik nu ook. Ik kan nog steeds geen kapster met de goede cupmaat vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb het tot mijn schouders, valt wel in de smaak hier.
Naar de kankerquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Echte mannen zien er uit als die gast van Prison Break
Ach ja, dat is meestal met drank en drugs.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Naar de kanker. Ik probeer altijd de shitload aan housefeestjes te ontwijken en ga altijd naar de vage feestjes. Supertof
.
Gaat even niet. Ik ben auf Arbeitsplatz.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe even foto ter verduidelijking dan
Als je naar de kanker gaat is bijna alles leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Naar de kanker. Ik probeer altijd de shitload aan housefeestjes te ontwijken en ga altijd naar de vage feestjes. Supertof
.
T-Bag is een heldquote:
Heb je die EP van Breakout Kings gezien?quote:
Nee nog niet, hij zit er ook in hoorde ik. Ik moet haast maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je die EP van Breakout Kings gezien?
Ja, is een leuke EP. Sowieso helemaal in stijl van Prison Break, inclusief de muziekquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij zit er ook in hoorde ik. Ik moet haast maken.
Yep yep. Zonder grappen, Qday is daar echt het leukstquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als je naar de kanker gaat is bijna alles leuk. Ben je dan in Eindje
?
? niet dan?quote:
Ja, Transporter 3 dacht ik. Hij heeft ook een tijd in Heroes gezeten. Maar vond zijn rol daar erg matig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Hij zat ook in een film met Jason Statham... Ookal zo'n creep. Maar in ieder geval geen enge serial kinderverkrachter
Misschien maar even onze carnavalsmeet herkansen op die dag =$.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yep yep. Zonder grappen, Qday is daar echt het leukst.
Ik vroeg of je die bedoelde.quote:
Lijkt opdie ene userquote:
Heroes, rly? In seizoen 1-2 nog?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Transporter 3 dacht ik. Hij heeft ook een tijd in Heroes gezeten. Maar vond zijn rol daar erg matig.
Jammer dat het niet meer zoals een paar jaar geleden is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, das een chick. die ik zag.. of poste je 2 plaatjes? word soms wat geblockt hier.. maar ik ebdoel die gast met die tattoo. De hoofdrolboiquote:
Oh, die gast die altijd heel badass in de camera poogt te kijken en dan foto's neemt en hier post?quote:
Hahahaha.quote:
Jason Stathamquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
Hij zat ook in een film met Jason Statham... Ookal zo'n creep. Maar in ieder geval geen enge serial kinderverkrachter
eens. Eindhovenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |