zoals vroegerquote:Op maandag 2 april 2012 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Guys doe ff normaalWe hebben dat topic in 49 min volgespamd
Ja bevalt superrrrgoed, ik vind het echt helemaal leukquote:Op maandag 2 april 2012 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat 't goed bevalt. Hoe is jouw opleiding?
Bevalt alles nog?
Oeh nice, wat voor afdeling?quote:Op maandag 2 april 2012 17:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja bevalt superrrrgoed, ik vind het echt helemaal leukAlleen nu afstudeerproject, dat is wel een beetje minder maarja
Begin volgende maand aan m'n laatste stage, heb er zo'n zin in
Ben dan ook meteen tot volgend jaar september op die afdeling dus hoop dat het een beetje leuk is..
Je bent echt een vrouw naar m'n hart.quote:
Wel fijn dat je na je afstuderen gelijk een baan hebt.quote:Op maandag 2 april 2012 17:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja bevalt superrrrgoed, ik vind het echt helemaal leukAlleen nu afstudeerproject, dat is wel een beetje minder maarja
Begin volgende maand aan m'n laatste stage, heb er zo'n zin in
Ben dan ook meteen tot volgend jaar september op die afdeling dus hoop dat het een beetje leuk is..
Valt niet op eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent echt een vrouw naar m'n hart.
Eens.quote:
Ja dat sowieso. Heb in ieder geval een jaarcontract na mn opleiding bij dit ziekenhuis, omdat ik duaal student ben. Maar zal sowieso geen probleem zijn om aan werk te komen denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn dat je na je afstuderen gelijk een baan hebt.
Niet ongesteld helaasquote:
Zo'n opluchting altijd hequote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent echt een vrouw naar m'n hart.
Nou leuk lot, klinkt lekkerquote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Cardiologie, lijkt me wel leuk, kan nog veel leren over werking van het hart enzo
Haha dat "helaas" erbij.quote:Op maandag 2 april 2012 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet ongesteld helaas
[..]
Zo'n opluchting altijd he
Welke regio zit je ongeveer?quote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Cardiologie, lijkt me wel leuk, kan nog veel leren over werking van het hart enzo
Wat zijn ladylumbs?quote:Op maandag 2 april 2012 17:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha dat "helaas" erbij.
Dus geen "ladylumbs" ?
Daar heb ik geen connecties bij cardioquote:
Bordeaux rode kutklonten.quote:
Hoezo zou jij daar connecties hebben dan? Studeer je geneeskunde?quote:Op maandag 2 april 2012 18:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar heb ik geen connecties bij cardio
De mijne slaan elkaar nu de kop inquote:Op maandag 2 april 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n katten liggen zo lief tegen elkaar aanDotjes
Ja, echt een haat-liefde verhouding met die beesten zegquote:Op maandag 2 april 2012 18:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De mijne slaan elkaar nu de kop inDoerakken
Ja die hebben dixiesquote:
daarom de peepoo.quote:Op maandag 2 april 2012 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Wist je dat vrouwen in de sloppenwijken in Nairobi niet gewoon naar de wc kunnen? Simpelweg omdat die er niet is.
Vaginas4vaginasquote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
Is zeker weer van zo'n organisatie speciaal voor vrouwen.
Jup, WSPAquote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
Is zeker weer van zo'n organisatie speciaal voor vrouwen.
Vorig jaar zat er ook al een kikker op de visquote:
Is die vis niet helemaal in orde dan?quote:Op maandag 2 april 2012 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er ook al een kikker op de vis![]()
Die kikkers willen paren en dan zijn er geen kikkerdames meer vrij en dan pakken ze t hoofd van een vis.
Vorig jaar zat er een kikker op een andere vis, maar wellicht was het wel dezelfde kikker.quote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die vis niet helemaal in orde dan?
Dat dus.quote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef Salatrel het volgende:
ik zou me meer zorgen maken over de mentale gesteldheid van die kikker.....
De vissen sabbelen weleens aan de kikkers, dus dan zit die kikker al bij zn kop, denk niet dat die vis denkt:quote:Op maandag 2 april 2012 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou nee, want als een vis te langzaam voor een kikker is, is er iets niet helemaal goed met de vis.
Ja dat is wel lastig voor die visquote:Op maandag 2 april 2012 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De vissen sabbelen weleens aan de kikkers, dus dan zit die kikker al bij zn kop, denk niet dat die vis denkt:Een kikker, vlug weg
![]()
![]()
Vis is veul groter dan kikker.
En hij heeft geen handjes he, dus hij kan m ook niet van zn kop trekken.
Best wel zieligquote:Op maandag 2 april 2012 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De vissen sabbelen weleens aan de kikkers, dus dan zit die kikker al bij zn kop, denk niet dat die vis denkt:Een kikker, vlug weg
![]()
![]()
Vis is veul groter dan kikker.
En hij heeft geen handjes he, dus hij kan m ook niet van zn kop trekken.
Gezien, en gejankt.quote:Op maandag 2 april 2012 19:03 schreef L0t.. het volgende:
Vanavond Marley & me op tv, heb 'm nog nooit gezien maar na wat ik gehoord heb zal ik maar niet gaan kijken, zit ik weer heel de avond te janken
Ja ik jank toch al sowieso overal om dus laat ik maar even overslaan vanavondquote:
Niet doen lot, niet doenquote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik jank toch al sowieso overal om dus laat ik maar even overslaan vanavond
Gisteren nog gehuild om dit filmpje, kiek nou:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet doen lot, niet doen
Nu moet ik weer aan al die zielige verhalen over dieren denken die ze zelf vertellen..
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Boris. Waar is mijn baasje nou? ik lig hier alleen en de mensen kijken me nog niet eens aan. 's Nachts is het erg koud etc etc![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik zat toen ik van die ijssalon afkwam op de fiets ook echt te denken van, ik wil een hondje om naar thuis te komenmaar toen bedachte ik me dat elke willekeurige relatie wel okay zou zijn
Ik wil dat hondje!quote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik jank toch al sowieso overal om dus laat ik maar even overslaan vanavond
Gisteren nog gehuild om dit filmpje, kiek nou:
Ik dacht toen ik gisteren aan t wandelen was dat ik een hondje wil om mee te wandelen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik zat toen ik van die ijssalon afkwam op de fiets ook echt te denken van, ik wil een hondje om naar thuis te komenmaar toen bedachte ik me dat elke willekeurige relatie wel okay zou zijn
Ja hequote:
Werk je daar nou nog steeds?quote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Maisnon het volgende:
Ja, dat is echt heerlijk, vooral in de lente/zomer.quote:Op maandag 2 april 2012 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik gisteren aan t wandelen was dat ik een hondje wil om mee te wandelen.
Ik ook niet, geen tijd voor.quote:Op maandag 2 april 2012 19:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja heZitten er vast nog wel meer in het asiel.
Ik wil eigenlijk helemaal geen hond hoor maarja
In de herfst/winter, zal dat wat minder zijnquote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is echt heerlijk, vooral in de lente/zomer.
Jaquote:Op maandag 2 april 2012 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is echt heerlijk, vooral in de lente/zomer.
Vond ik ook nooit erg (toen ik 16 was iig)quote:Op maandag 2 april 2012 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de herfst/winter, zal dat wat minder zijn
Als er sneeuw ligt begint 'ie meestal na een tijdje te piepen omdat z'n pootje pijn doet van de sneeuw.quote:Op maandag 2 april 2012 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de herfst/winter, zal dat wat minder zijn
Toen ik was jonger was had ik zo'n uitlaathond van wildvreemde mensenquote:Op maandag 2 april 2012 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vond ik ook nooit erg (toen ik 16 was iig)
Dan krijgt ie ijsklontjes tussen zn tenenquote:Op maandag 2 april 2012 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er sneeuw ligt begint 'ie meestal na een tijdje te piepen omdat ze pootje pijn doet van de sneeuw.Gaaay.
Contacteer rolfsonquote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef Cher- het volgende:
De hond uitlaten vind ik nou verschrikkelijk hè. En als ik thuis kom en dat beest weer begint te keffen en op me begint te springen ook. Beest moet weg, maar hoe?
En die mensen misten m niet als jij m had meegenomen?quote:Op maandag 2 april 2012 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik was jonger was had ik zo'n uitlaathond van wildvreemde mensen![]()
Was een lief beest.
Vergif neerleggen buiten en dan zeggen dat er een hondenhater in de buurt woont.quote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef Cher- het volgende:
De hond uitlaten vind ik nou verschrikkelijk hè. En als ik thuis kom en dat beest weer begint te keffen en op me begint te springen ook. Beest moet weg, maar hoe?
Ik zal m maar even posten voor erbijquote:Op maandag 2 april 2012 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er sneeuw ligt begint 'ie meestal na een tijdje te piepen omdat z'n pootje pijn doet van de sneeuw.Gaaay.
Ik belde aan en ik kreeg die hond meequote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En die mensen misten m niet als jij m had meegenomen?
Ja doe mij maar kattenquote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef Sinosappel het volgende:
Ik wilde vroeger altijd een hond. Maar mocht nooit want we hadden al poezen
Poezen
Ik maakte n grapjequote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik belde aan en ik kreeg die hond mee
Nee ik ben niet zo van de moorden. Ik ben zo het huis uit, heb ik ook geen last meer van het beest en heel soms knuffel ik wel met hem en vind ik hem wel te doen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vergif neerleggen buiten en dan zeggen dat er een hondenhater in de buurt woont.
Hahaha.quote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat geeft op zich wel liefde maar vaak met het idee dan eten te krijgen
Hahahquote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat geeft op zich wel liefde maar vaak met het idee dan eten te krijgen
Woon jij nou op jezelf of neitquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn poes geeft echt veel liefde. Aandachtshoertje. En maar miauwen en spinnen
Ik heb n beetje t idee dat je helemaal niet zoveel met dieren hebt?quote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Cher- het volgende:
Ik vind dunne katten en poezen vies. Eigenlijk al vanaf mijn 11e levensjaar ofzo. Ik had een dikke kater met een buik tot bijna aan de grond maar niet helemaal en hij sliep bij mij en zo. Dikke band. Op mijn 13e ging hij dood en ik had hem al vanaf mijn geboorte zeg maar. Mijn dikkezaak.
Ze is gewoon een zeikwijfquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb n beetje t idee dat je helemaal niet zoveel met dieren hebt?
Nu moet ik denken aan vrouwelijke kanariepietjes.quote:
Jawel juist wel ben ermee opgegroeidquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb n beetje t idee dat je helemaal niet zoveel met dieren hebt?
Ja echt een beetje maar ik doe wel lief tegen ze hoor.quote:
DEZE VROUWquote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Cher- het volgende:
Ik vind dunne katten en poezen vies. Eigenlijk al vanaf mijn 11e levensjaar ofzo. Ik had een dikke kater met een buik tot bijna aan de grond maar niet helemaal en hij sliep bij mij en zo. Dikke band. Op mijn 13e ging hij dood en ik had hem al vanaf mijn geboorte zeg maar. Mijn dikkezaak.
Maar hoe bedoel je 'vies' dan? Ik zie niet hoe je dat zo zou kunnen zien. bedoel je dat ze echt vel-over-been zijn, dat je die botjes kan voelen?quote:Op maandag 2 april 2012 19:37 schreef Cher- het volgende:
Ja echt een beetje maar ik doe wel lief tegen ze hoor.
Ik kan er niks aan doen dat mijn poes zo dun is, je moest eens weten hoeveel ze naar binnen werktquote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Cher- het volgende:
Bring it on.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Dqod het volgende:
En dan haten op paardrijmeisjes, maar wel dikke katten.. Lekker gezond voor zo'n diertje
Echt man, kut tokkie.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Dqod het volgende:
En dan haten op paardrijmeisjes, maar wel dikke katten.. Lekker gezond voor zo'n diertje
Nah hier hou ik het bij, ben te moe verderquote:
De kloons schieten wel als paddenstoelen uit de grond momenteel.quote:Op maandag 2 april 2012 19:38 schreef Cher- het volgende:
Check die pedofielen op fok trouwens geilen/slijmen op/bij loveyourlife (haar topic over politiek). Ik ben nog steeds benieuwd welke man daar straks uit komt. Dimens? Ik kijk er naar uit.
Verraad me nou nietquote:
Gewoon ik houd echt niet van dunne katten en poezen. Ik kan het niet onder woorden brengen maar ik vind het gewoon niet zo nice, nooit gevonden.quote:Op maandag 2 april 2012 19:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je 'vies' dan? Ik zie niet hoe je dat zo zou kunnen zien. bedoel je dat ze echt vel-over-been zijn, dat je die botjes kan voelen?
Ik haat niks. Maar ja, liever een poes teveel eten geven dan zitten op een rug van een paard.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Dqod het volgende:
Zijn we bij jou ook allemaal benieuwd naar.quote:Op maandag 2 april 2012 19:38 schreef Cher- het volgende:
Check die pedofielen op fok trouwens geilen/slijmen op/bij loveyourlife (haar topic over politiek). Ik ben nog steeds benieuwd welke man daar straks uit komt. Dimens? Ik kijk er naar uit.
Goed zo, anders ben ik genoodzaakt om: " not this shit again " te posten.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah hier hou ik het bij, ben te moe verder
Je bent met een neger naar bed geweest?quote:
Totdat ze nauwelijks nog normaal kunnen lopen.. Hmmm.. Neenquote:Op maandag 2 april 2012 19:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gewoon ik houd echt niet van dunne katten en poezen. Ik kan het niet onder woorden brengen maar ik vind het gewoon niet zo nice, nooit gevonden.
[..]
Ik haat niks. Maar ja, liever een poes teveel eten geven dan zitten op een rug van een paard.
Wat heb je gedaan Luurtje, heb je me gestreetviewed?quote:
Zeg, is dat erg ofzoquote:Op maandag 2 april 2012 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent met een neger naar bed geweest?
Ik plak wel een plakbandje op mijn post-mondquote:Op maandag 2 april 2012 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, anders ben ik genoodzaakt om: " not this shit again " te posten.
dat was ik.quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Totdat ze nauwelijks nog normaal kunnen lopen.. Hmmm.. Neen
[..]
Wat heb je gedaan Luurtje, heb je me gestreetviewed?
Dat hoeft niet hoor. Het is niet echt spectaculair.quote:Op maandag 2 april 2012 19:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zijn we bij jou ook allemaal benieuwd naar.
Best wel. Moet er niet aan denken. Jij wel?quote:
Dan zeg ikquote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik plak wel een plakbandje op mijn post-mond
Hihi, je hapte.quote:
Awwquote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Cher- het volgende:
WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een tacoquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Mijne 9 maanden johquote:Op maandag 2 april 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aww
1 poesje van mij is op veel te jonge leeftijd doodgegaan
Toen was ze pas 4 ofzo
Nog steeds fel tegen? Ik ben momenteel een paard aan het trainen vanaf de grond zodat ze de juiste bespiering heeft voordat er iemand op gaat zitten.quote:Op maandag 2 april 2012 19:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik haat niks. Maar ja, liever een poes teveel eten geven dan zitten op een rug van een paard.
Een winner?quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Dqod het volgende:
Ook wel, maar die bestaan (dacht ik) allang niet meerquote:
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHNOESSSS
ik heb daar een vergunning voor dus; hushSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik wil een taco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja kloptquote:Op maandag 2 april 2012 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook wel, maar die bestaan (dacht ik) allang niet meer
quote:Op maandag 2 april 2012 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb daar een vergunning voor dus; hush
Dat vind ik dan wel weer enigszins kinkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
vrouwelijke kanariepietjes?quote:Op maandag 2 april 2012 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan vrouwelijke kanariepietjes.
Ah ja jammer is dat.quote:Op maandag 2 april 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aww
1 poesje van mij is op veel te jonge leeftijd doodgegaan
Toen was ze pas 4 ofzo
Liever niet want een paard is d'r nou eenmaal niet voor gemaakt. Wij zijn ook niet gemaakt om met zakken aardappelen op onze rug mee te slepen, daar hebben we simpelweg karretjes voor in de supermarkten (bijvoorbeeld). Maar ja, beter trainen dan zomaar iets gaan doen natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog steeds fel tegen? Ik ben momenteel een paard aan het trainen vanaf de grond zodat ze de juiste bespiering heeft voordat er iemand op gaat zitten.
Dan mocht het toch wel?
je moest eens weten hoe kinky ik wel niet wel niet wel niet wel niet benquote:Op maandag 2 april 2012 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer enigszins kinky
Zou je ze zelf kunnen maken denk je?quote:Op maandag 2 april 2012 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
En ik heb daar ineens zin in
quote:
Ja weet niet, beest was niet gezond had elke x van die aanvallen wat heel sterk leek op suikerziekte ofzoiets en toen de laatste dag kreeg ze epileptische aanvallen die steeds sneller achter elkaar begonnen te komen dat ze ook tussendoor niet meer bij bewustzijn was. Dus helaas spuit erin gezet. Was wel een tof beessie hoor, heel erg op mij gericht en sliep op m'n schouder en allesquote:
Zullen we dat eens gaan maken.. werelddominantie en alleszzz?quote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou je ze zelf kunnen maken denk je?Misschien is dat wel keilekker
Een desalwelteplus voor jouquote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe kinky ik wel niet wel niet wel niet wel niet ben
onzin.quote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ah ja jammer is dat.
[..]
Liever niet want een paard is d'r nou eenmaal niet voor gemaakt. Wij zijn ook niet gemaakt om met zakken aardappelen op onze rug mee te slepen, daar hebben we simpelweg karretjes voor in de supermarkten (bijvoorbeeld). Maar ja, beter trainen dan zomaar iets gaan doen natuurlijk.
Die heten popjes.quote:
helleuquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja weet niet, beest was niet gezond had elke x van die aanvallen wat heel sterk leek op suikerziekte ofzoiets en toen de laatste dag kreeg ze epileptische aanvallen die steeds sneller achter elkaar begonnen te komen dat ze ook tussendoor niet meer bij bewustzijn was. Dus helaas spuit erin gezet. Was wel een tof beessie hoor, heel erg op mij gericht en sliep op m'n schouder en alles
De maffe pinguinrotsen en de windgoden zijn het hier mee eensquote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we dat eens gaan maken.. werelddominantie en alleszzz?
We zijn er ook niet voor gemaakt om de hele dag op een stoel te zitten, maar ook dat is mogelijk zonder dat het per se schadelijk is.quote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ah ja jammer is dat.
[..]
Liever niet want een paard is d'r nou eenmaal niet voor gemaakt. Wij zijn ook niet gemaakt om met zakken aardappelen op onze rug mee te slepen, daar hebben we simpelweg karretjes voor in de supermarkten (bijvoorbeeld). Maar ja, beter trainen dan zomaar iets gaan doen natuurlijk.
Ja, kleine wereld, dit dat.quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
helleu![]()
dan zie ik je in eens zomaar twee keer
MOEEEEEEEEEEEEEEEEEEARRRRRRRRRRRRRRFGGGGGGGGGGGGGJJJJJJJJJHHHHHHHquote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Dqod het volgende:
Ok en het moet toch echt ff hoor, sorry sis..
Geef het maar op Chai, eerlijk. Ze zit in d'r eigen wereldje waar alleen zij gelijk heeft.quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
We zijn er ook niet voor gemaakt om de hele dag op een stoel te zitten, maar ook dat is mogelijk zonder dat het per se schadelijk is.
Bij een paard is het net zo, zeker op jonge leeftijd moet alles met mate. Met de juiste training is het iig niet schadelijk(of pijnlijk of vervelend).
ik vind het onzin. punt uit, of je het nu gaat opzoeken ja of nee. een mens is ook voor zoveel dingen niet OORSPRONKELIJK gemaakt, dat wil niet zeggen dat een mens nooit op het punt kan komen dat hij wel zulk soort dingen aan kanquote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gaan we weer. Geen onzin. Je zoekt het maar op.
Hele dag op een stoel zitten is wel schadelijk hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
We zijn er ook niet voor gemaakt om de hele dag op een stoel te zitten, maar ook dat is mogelijk zonder dat het per se schadelijk is.
Bij een paard is het net zo, zeker op jonge leeftijd moet alles met mate. Met de juiste training is het iig niet schadelijk(of pijnlijk of vervelend).
Ja sorry, maar godsallejezus zegquote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MOEEEEEEEEEEEEEEEEEEARRRRRRRRRRRRRRFGGGGGGGGGGGGGJJJJJJJJJHHHHHHH
quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hele dag op een stoel zitten is wel schadelijk hoor.
strepsie in je keel doetquote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja sorry, maar godsallejezus zeg!!!!!
Anyway, volgens mij ga ik verkouden worden binnenkort, m'n keel doet pijn
Al die kwaaltjes van jou, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je 60 bent.quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja sorry, maar godsallejezus zeg!!!!!
Anyway, volgens mij ga ik verkouden worden binnenkort, m'n keel doet pijn
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Ze zit in d'r eigen wereldje waar alleen zij gelijk heeft.
Nee, maar het blijft een feit dat een paard daar niet voor gemaakt is en de juiste training nodig heeft zoals Chai vermeldt. Dat jij beweer(de) van wel vind ik simpelweg ontzettend schrikbarend aangezien je op paardrijden zit/zat. Maar goed, ik heb stijve tepels (inb4 Vaseline_ en/of Juminelle die zegt dat ik een aandachtshoer ben) dus ik ga douchen. De groeten.quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef het maar op Chai, eerlijk. Ze zit in d'r eigen wereldje waar alleen zij gelijk heeft.
Gewoon alleen overdag, evenveel als een kantoormens toch niet per se? als je savonds nog wel gewoon sport?quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hele dag op een stoel zitten is wel schadelijk hoor.
Dat vind ik alleraardigstquote:
En wat voor kwaaltjes mogen dat zijn?quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die kwaaltjes van jou, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je 60 bent.
Fok is eigenlijk een dorp.quote:
Touchéquote:
Nu zeg ik er niks meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat post je toch wel vaak? Over je rug o.a. volgens mij?quote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik alleraardigst![]()
[..]
En wat voor kwaaltjes mogen dat zijn?
Dat zeg ik dan ook nergens. Jij doet vmbo of mbo zo te zien want begrijpend lezen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het onzin. punt uit, of je het nu gaat opzoeken ja of nee. een mens is ook voor zoveel dingen niet OORSPRONKELIJK gemaakt, dat wil niet zeggen dat een mens nooit op het punt kan komen dat hij wel zulk soort dingen aan kandas bij paarden net zo.
en als ze het niet prettig vonden of niet aankonden dan zou het ook niet gedaan worden of niet worden geaccepteerd door de dieren. net zoals dat je niet op een leeuw kan rijden.
Dat wel, maar mijn rug is idd ook niet optimaalquote:Op maandag 2 april 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat post je toch wel vaak? Over je rug o.a. volgens mij?
Haha.quote:Op maandag 2 april 2012 19:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook nergens. Jij doet vmbo of mbo zo te zien want begrijpend lezen.
Gewoon scootmobiel, joh.quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel, maar mijn rug is idd ook niet optimaal
En daarbij ben ik een stresskip waardoor ik er vaak last van heb
Morgen koop ik een rollator
Hele dag slapenquote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
Bij ons heeft 1 kat overgewicht. Het zijn er 3 in totaal en ze krijgen precies genoeg voer. Alleen dat is gewoon een grote lamzak die veel meer slaapt en luiert dan de andere 2.
Zullen we racen tegen elkaar?quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel, maar mijn rug is idd ook niet optimaal
En daarbij ben ik een stresskip waardoor ik er vaak last van heb
Morgen koop ik een rollator
MBO'er representquote:Op maandag 2 april 2012 19:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook nergens. Jij doet vmbo of mbo zo te zien want begrijpend lezen.
Toevallig dik geworden na castratie? Dat komt weleens voor namelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
Bij ons heeft 1 kat overgewicht. Het zijn er 3 in totaal en ze krijgen precies genoeg voer. Alleen dat is gewoon een grote lamzak die veel meer slaapt en luiert dan de andere 2.
ik zorg altijd goed voor je, dat weet je tochquote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik alleraardigst![]()
[..]
En wat voor kwaaltjes mogen dat zijn?
Hmm da's ook wel leukquote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Gewoon scootmobiel, joh.
Ok, wanneerquote:
ik zeg ook niet dat jij dat zegt anders had ik je post wel gekopieerd en geplakt. IK zeg datquote:Op maandag 2 april 2012 19:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zijn alledrie gecastreerde katers. En ja daar worden ze wel iets dikker van. Hij heeft gelukkig ook geen zwaar overgewicht, maar wel iets.quote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toevallig dik geworden na castratie? Dat komt weleens voor namelijk.
Ik weetquote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zorg altijd goed voor je, dat weet je toch
Ik wou dat ik een poes was menquote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
* Moeraskat aait over je dikkigheidquote:
je wilt veel slapen en luieren ?quote:
Lekkere dreknekquote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat aait over je dikkigheid
Ik ook wel.. Oh wacht.......quote:
Bij sommige katers slaat dat dik worden wel enorm door, heb het bij 2 katers bij mijn ouders gezien. Ik heb hier ook 2 katers, 1 gecastreerd maar die is niet veel dikker geworden.quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn alledrie gecastreerde katers. En ja daar worden ze wel iets dikker van. Hij heeft gelukkig ook geen zwaar overgewicht, maar wel iets.
Gebrek aan inhoudelijke argumentenquote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
tevens, bedankt voor de persoonlijk aanval![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekkere dreknek![]()
[..]
Ik ook wel.. Oh wacht.......
ik dacht, laat ik dat nou niet zeggen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebrek aan inhoudelijke argumenten
Ja onze poes heeft ook zo'n hangbuikje gekregen na de sterilisatiequote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toevallig dik geworden na castratie? Dat komt weleens voor namelijk.
Zodra jij je rollatorro binnen hebt natuurlijk.quote:
Ja ik wil een lekker mollig beestje zijn die af en toe beetje geaaid en gevoederd wordtquote:
Gedachtelezen, ik kan het.quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht, laat ik dat nou niet zeggen.en dan doe jij het toch
![]()
in een lekker warm huisjequote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik wil een lekker mollig beestje zijn die af en toe beetje geaaid en gevoederd wordt
quote:
Nou, als het nog ff duurt, leen ik de scootmobiel van dat kattenvrouwtje welquote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra jij je rollatorro binnen hebt natuurlijk.
ik voel een connectie tussen ons ontstaanquote:
kom je dan bij mij op visite?quote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]!!
[..]
Nou, als het nog ff duurt, leen ik de scootmobiel van dat kattenvrouwtje wel
Waarom zeg je het dan?quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij dat zegt anders had ik je post wel gekopieerd en geplakt. IK zeg dat
tevens, bedankt voor de persoonlijk aanval![]()
![]()
Ik nou echt niet. Je bent dan echt afhankelijk van mensen. Zo las ik laatst in de krant dat een man zijn eigen hond dood heeft geslagen met de stofzuigerslang.quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik wil een lekker mollig beestje zijn die af en toe beetje geaaid en gevoederd wordt
Inclusief katten op de scootmobiel?quote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Dqod het volgende:
Nou, als het nog ff duurt, leen ik de scootmobiel van dat kattenvrouwtje wel
Zal jou eens meeslepenquote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Tssk, mijn katten kunnen tenminste nog door het huis racen en op alle kasten komen zonder extra gewicht mee te slepen
Dan kar ik zo ff die kant op jaquote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik voel een connectie tussen ons ontstaan
[..]
kom je dan bij mij op visite?
Ja, met zo'n helmpje opquote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief katten op de scootmobiel?
quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan?
Ja, discussiëren met iemand die niet van mijn niveau is vind ik af en toe ietwat moeilijk aangezien ik me dan moet verlagen.
[..]
Ik nou echt niet. Je bent dan echt afhankelijk van mensen. Zo las ik laatst in de krant dat een man zijn eigen hond dood heeft geslagen met de stofzuigerslang.Daarom wil ik ook geen baby zijn bijvoorbeeld. Je kan niet voor jezelf opkomen als het nodig is.
You wishhhhhquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef gianni61 het volgende:
ik zie 3 van mijn favoriete foksters in 1 sc
Maar ik heb dan een lief baasjequote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik nou echt niet. Je bent dan echt afhankelijk van mensen. Zo las ik laatst in de krant dat een man zijn eigen hond dood heeft geslagen met de stofzuigerslang.Daarom wil ik ook geen baby zijn bijvoorbeeld. Je kan niet voor jezelf opkomen als het nodig is.
Is dit een mislukt grapje of wat is dit?quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]!!!!!!!!
ober ober mag ik een slijmbal alsjeblieft!
Stiekem welquote:
Maar er zijn gewoon niet zoveel mensen van jouw niveau Cher-, daar moet jij óók begrip voor hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Cher- het volgende:
Ja, discussiëren met iemand die niet van mijn niveau is vind ik ietwat moeilijk aangezien ik me dan moet verlagen.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]!!!!!!!!
ober ober mag ik een slijmbal alsjeblieft!
Je moet zelf zo'n helmpje opquote:
sorry, jou ken ik nog niet..quote:
Nee maar prima dit.quote:Op maandag 2 april 2012 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar er zijn gewoon niet zoveel mensen van jouw niveau Cher-, daar moet jij óók begrip voor hebben.
Ja laten we het hopenquote:
IKKE NIE HOORquote:
ohw jij voelt je ook al aangesproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeiksmoel eerste klas.
jawel, anders val je weer van je fiets.quote:
quote:
Ja maarquote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jawel, anders val je weer van je fiets.
Ja maarquote:
Ik had eerst zoiets van: huh heb ik dat gepost?quote:
quote:
quote:
Tik em aan ouwequote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had eerst zoiets van: huh heb ik dat gepost?
Daarna: bazentopique.
O ja sorryquote:
BAMquote:
Politiekquote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja sorry![]()
Waar mag het over gaan?
AUWquote:
Kaasplankjes en wijn zijn ook veilige onderwerpen heb ik me laten vertellen.quote:
Lekker heurquote:
Heb ik niet.quote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef Cher- het volgende:
Anders voegen jullie elkaar even toe via de ping of de app.
Denken dat we dat niet allang hebbenquote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef Cher- het volgende:
Anders voegen jullie elkaar even toe via de ping of de app.
ohh jaaaa kaasquote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaasplankjes en wijn zijn ook veilige onderwerpen heb ik me laten vertellen.
Dit doet me pijn, Chaiquote:
Denken dat je ons kan vertellen wat we moeten doen.quote:
Godenspijs, ik zeg het je.quote:
goed ideequote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dan moet loveyourlife ook in het topic, kan je lachen
Idd.. Op poepen na danquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken dat je ons kan vertellen wat we moeten doen.
Vind ik Jij ookquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Cher- het volgende:
[..]
Communiceer daar dan maar verder, dit is storend voor het topic.
quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Cher- het volgende:
Maar goed, ik heb stijve tepels (inb4 Vaseline_ en/of Juminelle die zegt dat ik een aandachtshoer ben) dus ik ga douchen. De groeten.
je bent zelf storend voor dit topicquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Cher- het volgende:
[..]
Communiceer daar dan maar verder, dit is storend voor het topic.
Ik weet niet wat jij denkt, maar dat doe ik niet op commando.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, maar dat is 1 ding wat MOET, bedoel ikquote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar dat doe ik niet op commando.
Gadver, mijn etenquote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef Cher- het volgende:
Dit is wel een klacht trouwens: http://funsterz.com/2012/(...)uper-diet-16-photos/!
ik had dat dus laatst he, en dat was enorm lekkerquote:
quote:
Oh, ademen is ook wel handig.quote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, maar dat is 1 ding wat MOET, bedoel ik
quote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had dat dus laatst he, en dat was enorm lekker
quote:
Is helemaal niet nodig als je vampier bentquote:
Ja, ik heb ook gekeken. Nou ja, binnenkort zal ze toch wel dood zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef Cher- het volgende:
Dit is wel een klacht trouwens: http://funsterz.com/2012/(...)uper-diet-16-photos/!
Knipperen met je ogen dan?quote:Op maandag 2 april 2012 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig als je vampier bent
watquote:
Gewoon een plens water in gooien, een paar x op een dag.. Liefst ook nog met allesreiniger, zodat ze lekker fris ruikenquote:
Ik zag vorig jaar ook zulke foto's van haar volgens mij, dus ze houdt het al een aardig tijdje vol.quote:Op maandag 2 april 2012 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook gekeken. Nou ja, binnenkort zal ze toch wel dood zijn.
Was ik maar bij jouquote:
Doeggies.quote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Cher- het volgende:
Ja. Dood denk ik ook wel. Maar dat is dan haar keuze. Ik heb niet gedoucheden nu trek ik mijn uggs aan en stap ik op de fiets. Toedeloe.
Cher- heeft gesproken ... uch(s)quote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Cher- het volgende:
Ja. Dood denk ik ook wel. Maar dat is dan haar keuze. Ik heb niet gedoucheden nu trek ik mijn uggs aan en stap ik op de fiets. Toedeloe.
je bent altijd in mn hartquote:
Andy Allesreiniger, jeweetquote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een plens water in gooien, een paar x op een dag.. Liefst ook nog met allesreiniger, zodat ze lekker fris ruiken
Ik......Wauw...... Maar....... Whoahhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |