Hmm da's ook wel leukquote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Gewoon scootmobiel, joh.
Ok, wanneerquote:
ik zeg ook niet dat jij dat zegt anders had ik je post wel gekopieerd en geplakt. IK zeg datquote:Op maandag 2 april 2012 19:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook nergens. Jij doet vmbo of mbo zo te zien want begrijpend lezen.
Zijn alledrie gecastreerde katers. En ja daar worden ze wel iets dikker van. Hij heeft gelukkig ook geen zwaar overgewicht, maar wel iets.quote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toevallig dik geworden na castratie? Dat komt weleens voor namelijk.
Ik weetquote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zorg altijd goed voor je, dat weet je toch
Ik wou dat ik een poes was menquote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
Bij ons heeft 1 kat overgewicht. Het zijn er 3 in totaal en ze krijgen precies genoeg voer. Alleen dat is gewoon een grote lamzak die veel meer slaapt en luiert dan de andere 2.
* Moeraskat aait over je dikkigheidquote:
je wilt veel slapen en luieren ?quote:
Lekkere dreknekquote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat aait over je dikkigheid
Ik ook wel.. Oh wacht.......quote:
Bij sommige katers slaat dat dik worden wel enorm door, heb het bij 2 katers bij mijn ouders gezien. Ik heb hier ook 2 katers, 1 gecastreerd maar die is niet veel dikker geworden.quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn alledrie gecastreerde katers. En ja daar worden ze wel iets dikker van. Hij heeft gelukkig ook geen zwaar overgewicht, maar wel iets.
Gebrek aan inhoudelijke argumentenquote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
tevens, bedankt voor de persoonlijk aanval![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekkere dreknek![]()
[..]
Ik ook wel.. Oh wacht.......
ik dacht, laat ik dat nou niet zeggen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebrek aan inhoudelijke argumenten
Ja onze poes heeft ook zo'n hangbuikje gekregen na de sterilisatiequote:Op maandag 2 april 2012 19:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toevallig dik geworden na castratie? Dat komt weleens voor namelijk.
Zodra jij je rollatorro binnen hebt natuurlijk.quote:
Ja ik wil een lekker mollig beestje zijn die af en toe beetje geaaid en gevoederd wordtquote:
Gedachtelezen, ik kan het.quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht, laat ik dat nou niet zeggen.en dan doe jij het toch
![]()
in een lekker warm huisjequote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik wil een lekker mollig beestje zijn die af en toe beetje geaaid en gevoederd wordt
quote:
Nou, als het nog ff duurt, leen ik de scootmobiel van dat kattenvrouwtje welquote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra jij je rollatorro binnen hebt natuurlijk.
ik voel een connectie tussen ons ontstaanquote:
kom je dan bij mij op visite?quote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Dqod het volgende:
[..]!!
[..]
Nou, als het nog ff duurt, leen ik de scootmobiel van dat kattenvrouwtje wel
Waarom zeg je het dan?quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij dat zegt anders had ik je post wel gekopieerd en geplakt. IK zeg dat
tevens, bedankt voor de persoonlijk aanval![]()
![]()
Ik nou echt niet. Je bent dan echt afhankelijk van mensen. Zo las ik laatst in de krant dat een man zijn eigen hond dood heeft geslagen met de stofzuigerslang.quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik wil een lekker mollig beestje zijn die af en toe beetje geaaid en gevoederd wordt
Inclusief katten op de scootmobiel?quote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Dqod het volgende:
Nou, als het nog ff duurt, leen ik de scootmobiel van dat kattenvrouwtje wel
Zal jou eens meeslepenquote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Tssk, mijn katten kunnen tenminste nog door het huis racen en op alle kasten komen zonder extra gewicht mee te slepen
Dan kar ik zo ff die kant op jaquote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik voel een connectie tussen ons ontstaan
[..]
kom je dan bij mij op visite?
Ja, met zo'n helmpje opquote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief katten op de scootmobiel?
quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan?
Ja, discussiëren met iemand die niet van mijn niveau is vind ik af en toe ietwat moeilijk aangezien ik me dan moet verlagen.
[..]
Ik nou echt niet. Je bent dan echt afhankelijk van mensen. Zo las ik laatst in de krant dat een man zijn eigen hond dood heeft geslagen met de stofzuigerslang.Daarom wil ik ook geen baby zijn bijvoorbeeld. Je kan niet voor jezelf opkomen als het nodig is.
You wishhhhhquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef gianni61 het volgende:
ik zie 3 van mijn favoriete foksters in 1 sc
Maar ik heb dan een lief baasjequote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik nou echt niet. Je bent dan echt afhankelijk van mensen. Zo las ik laatst in de krant dat een man zijn eigen hond dood heeft geslagen met de stofzuigerslang.Daarom wil ik ook geen baby zijn bijvoorbeeld. Je kan niet voor jezelf opkomen als het nodig is.
Is dit een mislukt grapje of wat is dit?quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]!!!!!!!!
ober ober mag ik een slijmbal alsjeblieft!
Stiekem welquote:
Maar er zijn gewoon niet zoveel mensen van jouw niveau Cher-, daar moet jij óók begrip voor hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Cher- het volgende:
Ja, discussiëren met iemand die niet van mijn niveau is vind ik ietwat moeilijk aangezien ik me dan moet verlagen.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]!!!!!!!!
ober ober mag ik een slijmbal alsjeblieft!
Je moet zelf zo'n helmpje opquote:
sorry, jou ken ik nog niet..quote:
Nee maar prima dit.quote:Op maandag 2 april 2012 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar er zijn gewoon niet zoveel mensen van jouw niveau Cher-, daar moet jij óók begrip voor hebben.
Ja laten we het hopenquote:
IKKE NIE HOORquote:
ohw jij voelt je ook al aangesproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeiksmoel eerste klas.
jawel, anders val je weer van je fiets.quote:
quote:
Ja maarquote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jawel, anders val je weer van je fiets.
Ja maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |