Ja sorry, maar godsallejezus zegquote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MOEEEEEEEEEEEEEEEEEEARRRRRRRRRRRRRRFGGGGGGGGGGGGGJJJJJJJJJHHHHHHH
quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hele dag op een stoel zitten is wel schadelijk hoor.
strepsie in je keel doetquote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja sorry, maar godsallejezus zeg!!!!!
Anyway, volgens mij ga ik verkouden worden binnenkort, m'n keel doet pijn
Al die kwaaltjes van jou, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je 60 bent.quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja sorry, maar godsallejezus zeg!!!!!
Anyway, volgens mij ga ik verkouden worden binnenkort, m'n keel doet pijn
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Ze zit in d'r eigen wereldje waar alleen zij gelijk heeft.
Nee, maar het blijft een feit dat een paard daar niet voor gemaakt is en de juiste training nodig heeft zoals Chai vermeldt. Dat jij beweer(de) van wel vind ik simpelweg ontzettend schrikbarend aangezien je op paardrijden zit/zat. Maar goed, ik heb stijve tepels (inb4 Vaseline_ en/of Juminelle die zegt dat ik een aandachtshoer ben) dus ik ga douchen. De groeten.quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef het maar op Chai, eerlijk. Ze zit in d'r eigen wereldje waar alleen zij gelijk heeft.
Gewoon alleen overdag, evenveel als een kantoormens toch niet per se? als je savonds nog wel gewoon sport?quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hele dag op een stoel zitten is wel schadelijk hoor.
Dat vind ik alleraardigstquote:
En wat voor kwaaltjes mogen dat zijn?quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die kwaaltjes van jou, als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je 60 bent.
Fok is eigenlijk een dorp.quote:
Touchéquote:
Nu zeg ik er niks meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat post je toch wel vaak? Over je rug o.a. volgens mij?quote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik alleraardigst![]()
[..]
En wat voor kwaaltjes mogen dat zijn?
Dat zeg ik dan ook nergens. Jij doet vmbo of mbo zo te zien want begrijpend lezen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het onzin. punt uit, of je het nu gaat opzoeken ja of nee. een mens is ook voor zoveel dingen niet OORSPRONKELIJK gemaakt, dat wil niet zeggen dat een mens nooit op het punt kan komen dat hij wel zulk soort dingen aan kandas bij paarden net zo.
en als ze het niet prettig vonden of niet aankonden dan zou het ook niet gedaan worden of niet worden geaccepteerd door de dieren. net zoals dat je niet op een leeuw kan rijden.
Dat wel, maar mijn rug is idd ook niet optimaalquote:Op maandag 2 april 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat post je toch wel vaak? Over je rug o.a. volgens mij?
Haha.quote:Op maandag 2 april 2012 19:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook nergens. Jij doet vmbo of mbo zo te zien want begrijpend lezen.
Gewoon scootmobiel, joh.quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel, maar mijn rug is idd ook niet optimaal
En daarbij ben ik een stresskip waardoor ik er vaak last van heb
Morgen koop ik een rollator
Hele dag slapenquote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
Bij ons heeft 1 kat overgewicht. Het zijn er 3 in totaal en ze krijgen precies genoeg voer. Alleen dat is gewoon een grote lamzak die veel meer slaapt en luiert dan de andere 2.
Zullen we racen tegen elkaar?quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel, maar mijn rug is idd ook niet optimaal
En daarbij ben ik een stresskip waardoor ik er vaak last van heb
Morgen koop ik een rollator
MBO'er representquote:Op maandag 2 april 2012 19:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook nergens. Jij doet vmbo of mbo zo te zien want begrijpend lezen.
Toevallig dik geworden na castratie? Dat komt weleens voor namelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
Bij ons heeft 1 kat overgewicht. Het zijn er 3 in totaal en ze krijgen precies genoeg voer. Alleen dat is gewoon een grote lamzak die veel meer slaapt en luiert dan de andere 2.
ik zorg altijd goed voor je, dat weet je tochquote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik alleraardigst![]()
[..]
En wat voor kwaaltjes mogen dat zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |