Zal jou eens meeslepenquote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Tssk, mijn katten kunnen tenminste nog door het huis racen en op alle kasten komen zonder extra gewicht mee te slepen
Dan kar ik zo ff die kant op jaquote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik voel een connectie tussen ons ontstaan
[..]
kom je dan bij mij op visite?
Ja, met zo'n helmpje opquote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief katten op de scootmobiel?
quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan?
Ja, discussiëren met iemand die niet van mijn niveau is vind ik af en toe ietwat moeilijk aangezien ik me dan moet verlagen.
[..]
Ik nou echt niet. Je bent dan echt afhankelijk van mensen. Zo las ik laatst in de krant dat een man zijn eigen hond dood heeft geslagen met de stofzuigerslang.Daarom wil ik ook geen baby zijn bijvoorbeeld. Je kan niet voor jezelf opkomen als het nodig is.
You wishhhhhquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef gianni61 het volgende:
ik zie 3 van mijn favoriete foksters in 1 sc
Maar ik heb dan een lief baasjequote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik nou echt niet. Je bent dan echt afhankelijk van mensen. Zo las ik laatst in de krant dat een man zijn eigen hond dood heeft geslagen met de stofzuigerslang.Daarom wil ik ook geen baby zijn bijvoorbeeld. Je kan niet voor jezelf opkomen als het nodig is.
Is dit een mislukt grapje of wat is dit?quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]!!!!!!!!
ober ober mag ik een slijmbal alsjeblieft!
Stiekem welquote:
Maar er zijn gewoon niet zoveel mensen van jouw niveau Cher-, daar moet jij óók begrip voor hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Cher- het volgende:
Ja, discussiëren met iemand die niet van mijn niveau is vind ik ietwat moeilijk aangezien ik me dan moet verlagen.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]!!!!!!!!
ober ober mag ik een slijmbal alsjeblieft!
Je moet zelf zo'n helmpje opquote:
sorry, jou ken ik nog niet..quote:
Nee maar prima dit.quote:Op maandag 2 april 2012 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar er zijn gewoon niet zoveel mensen van jouw niveau Cher-, daar moet jij óók begrip voor hebben.
Ja laten we het hopenquote:
IKKE NIE HOORquote:
ohw jij voelt je ook al aangesproken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeiksmoel eerste klas.
jawel, anders val je weer van je fiets.quote:
quote:
Ja maarquote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jawel, anders val je weer van je fiets.
Ja maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |