Mensen die niet op de blok komenquote:
KEIZBABYquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:17 schreef Sok. het volgende:
"Die gast is meer op de blok dan m'n ex op msn"
Welkom en veel plezier alvastquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Ah Lakitu-topic. Dan post ik ook weer even mee.
Oke voor deze ben je wel een vrouw.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik maak wel soms echt goede acties, maar dat is dan per ongeluk omdat ik alle knopjes tegelijk indrukte en dit toevallig een goede combinatie was
regels..quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Welkom en veel plezier alvastIk neem aan dat je de regels nog kent.
Doe dan niet alsof je niet valt op jongens die 14 lijkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:19 schreef Allure_ het volgende:
Het is nooit mijn bedoeling om jou te beledingen, Laki.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
regels..
12 nov. 96..
geen regels meer voor mij..
sinds die dag..
haha
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef Sok. het volgende:
Whehe die vrouw op RTL, "Ik heb geen keus".
Nou, hier heb je er een paar:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
regels..
12 nov. 96..
geen regels meer voor mij..
sinds die dag..
haha
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga proberen die Rabona te zetten nu.
durf je te vechten tegen mij? ik denk het nietquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
durf je te vechten tegen mij? ik denk het niet
zonder problemen ram ik je tegen je bek
[..]
Waarom gelukkig?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar gelukkig nog steeds ons eigendom.
Sorry =$ =$ bel mequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe dan niet alsof je niet valt op jongens die 14 lijken
[..]
Die soms bij mij.quote:
06kklekker toch?quote:
Deden we dat maar.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die negers moeten niet gaan denken dat we ze zomaar laten gaan.
Deze chick. Kom maar even liggen, je triptquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze chick. Kom maar even liggen, je tript
Nee, serieusquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze chick. Kom maar even liggen, je tript
Ik weet dat je altijd afgeleid bent als je me ziet posten. Dat heet verliefdheid.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, serieus! Ik zie die plant in 1x 'HAP HAP HAP HAP'. WTF, dat zou me wel eerder zijn opgevallen.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet dat je altijd afgeleid bent als je me ziet posten. Dat heet verliefdheid.Het is niet erg.
Serieus? Die plant beweegt al zolang.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, serieus! Ik zie die plant in 1x 'HAP HAP HAP HAP'. WTF, dat zou me wel eerder zijn opgevallen.
Ik werd ineens zenuwachtig en toen zag ik dat het door die klapperende plant kwam. Vreemdquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Die plant beweegt al zolang.
Nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik werd ineens zenuwachtig en toen zag ik dat het door die klapperende plant kwam. Vreemd.
Waar zijn je pics van de efteling?
Ja druk, jungske!quote:
quote:
wtfquote:
Ja, alleen was de leukste attractie met de meest irritante muziek dicht, dat was wel jammer.quote:
Ik denk dat ie nog iets van 20 weken heeft zitten voor klonen.quote:
Welke?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen was de leukste attractie met de meest irritante muziek dicht, dat was wel jammer.
Ja had hem ook al met een nieuwe kloon verwacht.quote:
Carnaval Festival.quote:
o ok leuk zegquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:50 schreef Allure_ het volgende:
Er staan gewoon Efteling liedjes in mijn playlist.
Oh jammer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:49 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog iets van 20 weken heeft zitten voor klonen.
K weet niet hoe lang z'n NG account gebanned is?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:53 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja die is zo vet
Vetste nummer van De Efteling is deze:
Caralhoquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik attitude tegen jou? dat verbeeld je je, dat durf ik niet eens =$
hmm lekker in andermans sappen roeren.quote:
Je hebt een bod geplaatst he. Be honest.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hmm lekker in andermans sappen roeren.
WIE>!? DUURT TE LANGquote:
Ik stop hem nog liever in Patty Brardquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt een bod geplaatst he. Be honest.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stop hem nog liever in Patty Brard
7 uur op en tot half 5 werken morgenquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
Half negen tot vier werken morgen
VERTEL ONS ALLES!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou... vandaag waren we naar de mac om sinaasappelsap te halen.
Je had dat kassamens dr gezicht moeten zien toen we onze bestelling plaatste.
wejow geakkk.. kk dopequote:Op maandag 11 oktober 2010 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En tijdens het pinnen waren er achter ons wat wollah wollah fatoe man matties aan het praten.
Waarom dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dussss... wij met onze 50 euro naar de mac, je weet wel, diegene tegenover de Lushwinkel en we bestelde onze sinaasappelsap.
De kassadame zei nog net niet waarom??
Die werkt al te lang bij de macquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dussss... wij met onze 50 euro naar de mac, je weet wel, diegene tegenover de Lushwinkel en we bestelde onze sinaasappelsap.
De kassadame zei nog net niet waarom??
Hou je t nog bij?quote:
En toen een moeder op een pogostick tochhhhh???quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar gelukkig deed ze dat niet en gaf ons braaf onze sinaasappelsap en wisselgeld, zodat wij onze weg konden vervolgen naar de parkeergarage.
De koningin op een snorfiets.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
En toen een moeder op een pogostick tochhhhh???
1 pot nat hahahahahahhahahahahahahahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hoor.
*gooit emmer water over je heen
Wat heb jij op?quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 pot nat hahahahahahhahahahahahahaha![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 pot nat hahahahahahhahahahahahahaha![]()
Geen pot, jammer genoegquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb jij op?
En hoe was het met bobby?
Ja maar dit weet ik alquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus scheuren ze achter ons aan in de hoop dat ze samen met ons onder de slagboom kunnen.
Waar O_oquote:
Gooood, gooood.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen pot, jammer genoeg
Wel bier.. Ennuh.. Gister ook al.. En ik zuip m'n kater weg..
En t was superdupergezelligggggggggggggg!!!!!
Ja maar, zeur niet zo, mouser de tweede.quote:
In je mond!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zie het nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik ga nu een dansje doen.. Let op Crack_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk me gaan
Wat doe je denigrerend danquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, zeur niet zo, mouser de tweede.
N hele rij ja.. Nog wel.. Ik word oudquote:
Ja, je moet gewoon niet zo zeuren als het onderwerp je niet aan staatquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat doe je denigrerend dan
[..]
N hele rij ja.. Nog wel.. Ik word oud
Waarom nietquote:
Oh ja? Ga je zeker zo ook nog bewegende plaatjes posten.. Daar ben ik niet van gediendquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon niet zo zeuren als het onderwerp je niet aan staat
Weet niet, denk dat je omdat je ver weg bent.quote:
Wie weet laat ik m'n danskunsten ooit eens zien u_uquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat je omdat je ver weg bent.
Nu ga ik slapen, slaap lekker beide
.
Je bent gewoon een zeiksmoel eerste klas.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja? Ga je zeker zo ook nog bewegende plaatjes posten.. Daar ben ik niet van gediend
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat je omdat je ver weg bent.
Nu ga ik slapen, slaap lekker beide
.
Kanker toch op man.. Met je verkeerde been uit bed gestapt ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeiksmoel eerste klas.
Ja, dat is het natuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kanker toch op man.. Met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo
Sorry, zo bedoelde ik het niet.. Ik PMS een beetje..quote:
Volgens mij is dit zelfspot?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.. Ik PMS een beetje..
Zo van:
[ afbeelding ]
Zeker slechte jeugd gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.. Ik PMS een beetje..
Zo van:
[ afbeelding ]
Doe gewoon normaalquote:
Dqod wordt al dagelijks verbaal misbruikt door de moeder van haar huisgenote en ze wordt ingestopt door haar kat. Leave her alone !quote:
Dank je, alter ego van 4Ebe..quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dqod wordt al dagelijks verbaal misbruikt door de moeder van haar huisgenote en ze wordt ingestopt door haar kat. Leave her alone !
quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je, alter ego van 4Ebe..
Mensen snappen niet hoe zwaar ik het in mijn verleden heb gehad, waardoor ik nu deze weg in heb moeten slaan in het leven.
Vroeger werd ik mishandeld door mijn hamster.. Ze beet me telkens in mijn oorlel, waardoor deze uiteindelijk op gruwelijke wijze geamputeerd moest worden..
Daar bovenop kwam ook nog eens dat mijn dwerggeitjes me hierdoor uitlachten en niet accepteerden als hun bazin. Ze staken hun hoorns op de meest vreemde plaatsen.. Ik ervaarde dit als normaal in die tijd, maar nu weet ik wel beter.. Ik moet even uithuilen op je schouder nu, mag dat?
Dat is natuurlijk wel weer zo.. Ik vind die troost bij haar die ik nooit elders heb kunnen vindenquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja dqod, je mag in je handjes knijpen met zo'n kat.
KOESTER DAT MOMENT, ZEG IK JE.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel weer zo.. Ik vind die troost bij haar die ik nooit elders heb kunnen vinden
Wat een gruwelijk verledenquote:
Daar heb je tegenwoordig goede middeltjes voor he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk verleden
Onuitwisbare sporen heeft het achtergelaten.. Remsporen wel te verstaan
IK DOE HET!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KOESTER DAT MOMENT, ZEG IK JE.
KOESTEREN!
Waar kan ik dit vinden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig goede middeltjes voor he.
Bel: 0900 - telsellquote:
WAT VERVELEND VOOR JE !quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:36 schreef Dqod het volgende:
Zo zeg maar van.. Dan word ik het ineens om half 2 's middags en dan ineens weer zo om kwart voor 8 's avonds
JA NOU, INDERDAAD WAT JE ZEGT HEY!!!quote:
Klopt, speciaal gemaakt van cavia's.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:35 schreef Dqod het volgende:
Ok wacht ik bel er direct even achteraan!!!
Ze zeggen dat het Chipotle Away heet.. Klopt dit? Het zou ook uitstekend werken tegen bloedvlekken?
Daar heb ik namelijk ook ontzettend vaak last van, aangezien ik op de meest curieuze tijden ongesteld word
DAT IS ZEKER NIET HET ENIGE WAT BIJ HET OUD VUIL KON???quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA NOU, INDERDAAD WAT JE ZEGT HEY!!!
DE HELE VLOERBEDEKKING.. KON IK WEGGOOIEN.. ZO BIJ HET OUD VUIL
Leven die cavia's nog? Dat vind ik dan wel ontzettend opwindendquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, speciaal gemaakt van cavia's.
Dit is eigenlijk een cavia op een stok en zo reinig je de meest hardnekkige vlek.
Een soort oxi action, maar dan met cavia's.
Nee al mijn stringetjes en tangaslipjes ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT IS ZEKER NIET HET ENIGE WAT BIJ HET OUD VUIL KON???
Dat komt incidenteel voor, ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leven die cavia's nog? Dat vind ik dan wel ontzettend opwindend
Zouden de jongetjes van de sc ook tangaslipjes dragen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee al mijn stringetjes en tangaslipjes ook
Nu ga ik dan maar gewoon commando tegenwoordig
Ik hou wel van productiefouten.. Ik heb me eens laten vertellen door onze kippen dat ik dat ook wasquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt incidenteel voor, ja.
Productiefouten noemen we dat.
Sommigen wel denk ik.. Waarom zouden ze anders zo opgefokt reageren?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden de jongetjes van de sc ook tangaslipjes dragen?
Op jouw gold zeker ook: niet goed geen geld terug garantie ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou wel van productiefouten.. Ik heb me eens laten vertellen door onze kippen dat ik dat ook was
Van die glitterstrings.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommigen wel denk ik.. Waarom zouden ze anders zo opgefokt reageren?
Scheepsvaart?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:44 schreef Dqod het volgende:
En nu godverdomme geen voetbal praat.. VAART
Nee idd.. Maar daarvoor hebben we tegenwoordig special needs clubsquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op jouw gold zeker ook: niet goed geen geld terug garantie ?
Maar hun maken dan de fout door ze elke dag te dragen en te bevuilenquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die glitterstrings.
Alleen te dragen op zon en feestdagen.
Mwooooopquote:
Containers vol met illegalenquote:
Hurrdurrrr *kwijl *quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee idd.. Maar daarvoor hebben we tegenwoordig special needs clubs
BWOPPPPPPPPPPPPPquote:
Kom, ik veeg t wel ff afquote:
Daarna eet ik t opquote:
Dat zij nou nog nooit van tena lady hebben gehoord.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar hun maken dan de fout door ze elke dag te dragen en te bevuilen
Dat is dus een hoempa hoempa band.quote:
Laten we t op de markt brengenquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zij nou nog nooit van tena lady hebben gehoord.
Anders moeten ze een mannelijke versie maken: tena lad.
Net zoals katten kots op eten.quote:
Met unieke pasvorm.quote:
Speciaal voor BOBBYYYYYYYquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dus een hoempa hoempa band.
Katten ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoals katten kots op eten.
Of waren dat honden?
Of botsautootjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan ook zulke debiele reclame bedenken.
Zoals tena lad's die dan openklappen als parapluutjes.
Special needs dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Katten ook
Maar idd..
Maar kwijl heeft dan ook wat speciaals
VROEEEEEEEMMMMMMMMMMMquote:
Hoe kon ik de botsautootjes nou vergeten.quote:
Placebo.. KKtje geilquote:
* bots *quote:
Que?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kon ik de botsautootjes nou vergeten.
Of de flipperkast.
TOEEEEEEEEEEEEETTTquote:
Kijk dan verdomme uit man, met je kutautooooquote:
Ja, met van die flippers om het lichaamsvocht weg te flipperen.quote:
Het is een botsautoootje, waar heb jij je euggggeee zitten man.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk dan verdomme uit man, met je kutautoooo
Lichaamsvocht wegflipperen.. Zoiets lik je toch gewoon op.. Wat zijn dat voor hypocriete faalhazen zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met van die flippers om het lichaamsvocht weg te flipperen.
Dat je dat niet snapt zeg.![]()
Ik werd afgeleid door al die spange chimi's die zo daar zo aan de kant staan zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een botsautoootje, waar heb jij je euggggeee zitten man.![]()
See what i did there?
Ja, maar dat ziet er best raar uit als je ineens midden in de bus je onderbroek af staat te likken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lichaamsvocht wegflipperen.. Zoiets lik je toch gewoon op.. Wat zijn dat voor hypocriete faalhazen zeg
quote:
Ik vervloek je.quote:
MAN!quote:
HAHAHAHAHAHA IK DEED UT HELEMAAL VERKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:
zomaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Lach je nou om jezelf?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA IK DEED UT HELEMAAL VERKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Platjes?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
zomaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Die spange sma'tjes dan?
Waarvan.. Wat doe jij met je pink?quote:
TIEPENquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarvan.. Wat doe jij met je pink? [ afbeelding ]
ZAL IK JOU ES DOOR EEN BUSHOKJE TYFENquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lach je nou om jezelf?![]()
Zelfspot is goed, maar overdrijven is ook een vak apart.
quote:
quote:
DOE DAN !quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
ZAL IK JOU ES DOOR EEN BUSHOKJE TYFEN
Het antwoord is: koningsblauw.quote:
Ja man.. Weet je wat ik doe? Ik stop hem in eennn...quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOE DAN !
DOE DAN !
Eerst paulus de mocrokabouter.
Een olifant is nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord is: koningsblauw.
Wil je hem kopen voor 50 ct?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja man.. Weet je wat ik doe? Ik stop hem in eennn...
STOMME KOOI!! EINSZWEIDREI!!!11!1!!!
elegant.quote:
(Ode aan Bobby)quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je hem kopen voor 50 ct?
Zelfs je katten kijken je nu raar aan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
(Ode aan Bobby)
Ik zal jou eens kopen!!!
Ik stamp overal op..quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga je dan op hem stampen omdat je hem hebt gekocht?
Dan wordt hij wel extra mals btw.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stamp overal op..
I'm a unique rebel
Ik voelde inderdaad een priemende blik.. Het gaf mij een heel apawwwrt gevoel van binnenquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs je katten kijken je nu raar aan.
Dat je het even weet.
Kippen u_uquote:
Het gevoel van schaamte?quote:Op maandag 11 oktober 2010 03:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voelde inderdaad een priemende blik.. Het gaf mij een heel apawwwrt gevoel van binnen
Ik kwijl.. Help mequote:Op maandag 11 oktober 2010 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan wordt hij wel extra mals btw.
Das beter voor op de bbq
Soepquote:
Ja, het was wel sexyquote:
Wel even ontharen, voor het klaarmaken.quote:
Poepjes aan verse eierenquote:
Nou ja... je kent het nu iig.quote:
You're not helpingquote:Op maandag 11 oktober 2010 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel even ontharen, voor het klaarmaken.
Geen omelet dus?quote:
Ik moet het vaker doen, jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja... je kent het nu iig.
Of vil je hem levend?quote:
Nu word het me iets te opwindend... Maar ja dusquote:
N eckte boerenomeletquote:
WHAT THE FUCK ZULLEN WE NOU BELEVEN ZEG.. CENSORED? HEAUMEAUXquote:
quote:
DANS!!quote:
Neee, kan ik niet... te laat. * ploink *quote:
Wat zit je me nou te ploinken dan? Ik vind dat niet normaal hoor, dat gedrag van jouquote:Op maandag 11 oktober 2010 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neee, kan ik niet... te laat. * ploink *
Nou kijk...quote:Op maandag 11 oktober 2010 03:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zit je me nou te ploinken dan? Ik vind dat niet normaal hoor, dat gedrag van jou
En toen?quote:
En de rest?quote:
Ook, maar alleen als ze naar een bepaalde richting liepen.quote:
Ik zou steeds voorbij komen rennenquote:Op maandag 11 oktober 2010 03:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is maar wat je leuk vindt.
3 keer hetzelfde rondje.
Oh ja? Zoek je fittie mattie?quote:Op maandag 11 oktober 2010 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, en dan zou ik je laten struikelen.
Faceplant!!! WOHOHHOHOHOHO
Ik kroop bijnaquote:Op maandag 11 oktober 2010 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bejaarden die strompelen naar de wc.
Eckte bejaarden doen aan Alwaysquote:Op maandag 11 oktober 2010 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bejaarden zonder tena lady's of lads.
ohhh? ik dacht aan xxxxl luiers die uit zichzelf composteren.quote:
Die zijn voor pussy's mangggggquote:Op maandag 11 oktober 2010 03:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ohhh? ik dacht aan xxxxl luiers die uit zichzelf composteren.
Oh, perfect voor deze sc dus.quote:
Dat wel natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 03:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, perfect voor deze sc dus.
Wat dan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |