wejow geakkk.. kk dopequote:Op maandag 11 oktober 2010 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En tijdens het pinnen waren er achter ons wat wollah wollah fatoe man matties aan het praten.
Waarom dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dussss... wij met onze 50 euro naar de mac, je weet wel, diegene tegenover de Lushwinkel en we bestelde onze sinaasappelsap.
De kassadame zei nog net niet waarom??
Die werkt al te lang bij de macquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dussss... wij met onze 50 euro naar de mac, je weet wel, diegene tegenover de Lushwinkel en we bestelde onze sinaasappelsap.
De kassadame zei nog net niet waarom??
Hou je t nog bij?quote:
En toen een moeder op een pogostick tochhhhh???quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar gelukkig deed ze dat niet en gaf ons braaf onze sinaasappelsap en wisselgeld, zodat wij onze weg konden vervolgen naar de parkeergarage.
De koningin op een snorfiets.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
En toen een moeder op een pogostick tochhhhh???
1 pot nat hahahahahahhahahahahahahahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hoor.
*gooit emmer water over je heen
Wat heb jij op?quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 pot nat hahahahahahhahahahahahahaha![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 pot nat hahahahahahhahahahahahahaha![]()
Geen pot, jammer genoegquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb jij op?
En hoe was het met bobby?
Ja maar dit weet ik alquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus scheuren ze achter ons aan in de hoop dat ze samen met ons onder de slagboom kunnen.
Waar O_oquote:
Gooood, gooood.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen pot, jammer genoeg
Wel bier.. Ennuh.. Gister ook al.. En ik zuip m'n kater weg..
En t was superdupergezelligggggggggggggg!!!!!
Ja maar, zeur niet zo, mouser de tweede.quote:
In je mond!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zie het nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik ga nu een dansje doen.. Let op Crack_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk me gaan
Wat doe je denigrerend danquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, zeur niet zo, mouser de tweede.
N hele rij ja.. Nog wel.. Ik word oudquote:
Ja, je moet gewoon niet zo zeuren als het onderwerp je niet aan staatquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat doe je denigrerend dan
[..]
N hele rij ja.. Nog wel.. Ik word oud
Waarom nietquote:
Oh ja? Ga je zeker zo ook nog bewegende plaatjes posten.. Daar ben ik niet van gediendquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon niet zo zeuren als het onderwerp je niet aan staat
Weet niet, denk dat je omdat je ver weg bent.quote:
Wie weet laat ik m'n danskunsten ooit eens zien u_uquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat je omdat je ver weg bent.
Nu ga ik slapen, slaap lekker beide
.
Je bent gewoon een zeiksmoel eerste klas.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja? Ga je zeker zo ook nog bewegende plaatjes posten.. Daar ben ik niet van gediend
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat je omdat je ver weg bent.
Nu ga ik slapen, slaap lekker beide
.
Kanker toch op man.. Met je verkeerde been uit bed gestapt ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeiksmoel eerste klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |