1 pot nat hahahahahahhahahahahahahahaquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hoor.
*gooit emmer water over je heen
Wat heb jij op?quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 pot nat hahahahahahhahahahahahahaha![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 pot nat hahahahahahhahahahahahahaha![]()
Geen pot, jammer genoegquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb jij op?
En hoe was het met bobby?
Ja maar dit weet ik alquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus scheuren ze achter ons aan in de hoop dat ze samen met ons onder de slagboom kunnen.
Waar O_oquote:
Gooood, gooood.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen pot, jammer genoeg
Wel bier.. Ennuh.. Gister ook al.. En ik zuip m'n kater weg..
En t was superdupergezelligggggggggggggg!!!!!
Ja maar, zeur niet zo, mouser de tweede.quote:
In je mond!quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zie het nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik ga nu een dansje doen.. Let op Crack_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk me gaan
Wat doe je denigrerend danquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, zeur niet zo, mouser de tweede.
N hele rij ja.. Nog wel.. Ik word oudquote:
Ja, je moet gewoon niet zo zeuren als het onderwerp je niet aan staatquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat doe je denigrerend dan
[..]
N hele rij ja.. Nog wel.. Ik word oud
Waarom nietquote:
Oh ja? Ga je zeker zo ook nog bewegende plaatjes posten.. Daar ben ik niet van gediendquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon niet zo zeuren als het onderwerp je niet aan staat
Weet niet, denk dat je omdat je ver weg bent.quote:
Wie weet laat ik m'n danskunsten ooit eens zien u_uquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat je omdat je ver weg bent.
Nu ga ik slapen, slaap lekker beide
.
Je bent gewoon een zeiksmoel eerste klas.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja? Ga je zeker zo ook nog bewegende plaatjes posten.. Daar ben ik niet van gediend
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat je omdat je ver weg bent.
Nu ga ik slapen, slaap lekker beide
.
Kanker toch op man.. Met je verkeerde been uit bed gestapt ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zeiksmoel eerste klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |