Goed hoor! Die van jou?quote:
Hoezo had je e-haat dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, want ik had wel e-haat tegen jou. Maar ik zal niet meer e-caren. Kusjes
.
Ook. Gisteren Open Huizendag, paar huizen bekeken. En vandaag op de bank gehangen en Fifa 11 gespeeld, wat ik dus echt niet kanquote:
Gewoon, wat vervelende trekjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hoezo had je e-haat dan?
Na al mijn romantici van vroeger..
Ik heb heus geen vervelende trekjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon, wat vervelende trekjes. Maar die heb ik ook
.
Ja, vroeger..
Waarom zit in elke post van jou een YouTube filmpje. Ik ga toch niet klikken hoor.quote:
Fok! heeft me zo gemaaktquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik heb heus geen vervelende trekjes
Vroeger, toen jij nog een gewillige chimi was, ipv een verzuurde bejaarde.
Ik ben het hier mee eensquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zit in elke post van jou een YouTube filmpje. Ik ga toch niet klikken hoor.(<-- ik win de discussie want ik gebruik de zwaaismiley)
Zullen we FOK! achter ons laten en samen een nieuw leven beginnen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fok! heeft me zo gemaakt. Ik was zo jong, fris, fruitig en guitig toen ik hier begon.
Goed plan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zullen we FOK! achter ons laten en samen een nieuw leven beginnen?
Oh, lekker bankhangen! Daar zijn de zondagen voor hequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ook. Gisteren Open Huizendag, paar huizen bekeken. En vandaag op de bank gehangen en Fifa 11 gespeeld, wat ik dus echt niet kan
En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zullen we FOK! achter ons laten en samen een nieuw leven beginnen?
Wanneer gaan wij eens lang en gelukkig levenquote:
Nee, ik was meteen best wel goed en won van vrienden die het al langer hadden. Maar mijn speelstijl is super compatibel met deze FIFA 11, ik maak vooral acties maar dan niet met trucjes maar gewoon met de linkerstick en rechterstick.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die Fifa spelen, de eerste paar keer dat jullie dat speelden waren jullie ook superslecht?
Jep.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die Fifa spelen, de eerste paar keer dat jullie dat speelden waren jullie ook superslecht?
Lang kan ik weinig over zeggen, gelukkig doe ik al. En jij?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens lang en gelukkig leven.
Moet je die jongen nu op zo'n lullige manier afwijzen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lang kan ik weinig over zeggen, gelukkig doe ik al. En jij?
Ohw, maar jij hebt al wel vorige spellen gespeeld dus?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik was meteen best wel goed en won van vrienden die het al langer hadden. Maar mijn speelstijl is super compatibel met deze FIFA 11, ik maak vooral acties maar dan niet met trucjes maar gewoon met de linkerstick en rechterstick.
Mijn tijd komt nog wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lang kan ik weinig over zeggen, gelukkig doe ik al. En jij?
Ja, in FIFA 10 was ik aan het eind een redelijke koning.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohw, maar jij hebt al wel vorige spellen gespeeld dus?
Ik moet echt nog zooo erg wennen aan die besturing. Of dan ren ik bijv met zo'n speler en dan wisselt ie ineens van speler en ren ik daarmee dan compleet de verkeerde kant op enzoMaarja, word nog wel beter tijdens de vakantie hoop ik.
Pics?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef Skylark. het volgende:
Zat ik net ongeschoren in joggingsbroek in de trein, komt m'n highschool-crush naast me zitten. Zij zag er natuurlijk uit om door een ringetje te halen, wij beetje praten en nog steeds die spanning. Maarja, zij is echt out of my league
. Wonende in Amsterdam, lid van roeivereniging met 390m lange gespierde kerels, fucking knap. Jammer is dat.
Ik ga echt vet hard oefenen en dan een keer online tegen andere SC'ers spelenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel.![]()
[..]
Ja, in FIFA 10 was ik aan het eind een redelijke koning.Maar ik schijn echt een unieke speelstijl te hebben
dat hoor ik althans.
Gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:48 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jep.
Op de PS3 zuig k nog harder dan op de PC
Ik speel niet online, geen XBOX livequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ga echt vet hard oefenen en dan een keer online tegen andere SC'ers spelen
Ah k, wij hebben PS3. Wordt verder ook nooit gebruikt eigenlijk, ik speel alleen spelletjes op de Wiiquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik speel niet online, geen XBOX live. Maar nieuwe huisgenootje haalt miss PS3, dan kan het wel.
wel voor mij toch?quote:
Spelletjes. Het zijn GAMESquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah k, wij hebben PS3. Wordt verder ook nooit gebruikt eigenlijk, ik speel alleen spelletjes op de Wii
Je bent een chick.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dan zijn het spelletjes.
Wel voor mij. Maar ik vind 'vrouw' nou ook weer te ver gaan =$quote:
die ga ik leren.quote:
Het blijft lastig voor je he, er als een 14 jarige uitzien terwijl je al veel ouder bentquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel voor mij. Maar ik vind 'vrouw' nou ook weer te ver gaan =$
Ik zie dit echt letterlijk op geen enkele manier als een beledigingquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het blijft lastig voor je he, er als een 14 jarige uitzien terwijl je al veel ouder bent. Struggles, struggles
.
junge ik zie dat soort shit dagelijks op de straatquote:
Ik kom niet op de blok.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
junge ik zie dat soort shit dagelijks op de straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |