Gelul.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook wel vervelende trekjes
Doen er meer zag kquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gelul.
En een smerige streek om zoiets te zeggen als ik weg ben
Was niet serieus bedoeld.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doen er meer zag k
Moet je schijt aan hebben denk ik
Ik dacht dat jij die chimi uit je ui was?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef Sok. het volgende:
Haha, die kerel in m'n fobo zegt dat ik me voor probeer te doen als die chimi die in m'n fobo staat
Ohquote:
Hallo man, ontmoet mensen en hoe ze zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gelul.
En een smerige streek om zoiets te zeggen als ik weg ben
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef Sok. het volgende:
Haha, die kerel in m'n fobo zegt dat ik me voor probeer te doen als die chimi die in m'n fobo staat
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hallo man, ontmoet mensen en hoe ze zijn.
quote:
Dat is mn gf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die chimi uit je ui was?
quote:
quote:
Die heb ik veel geluisterdquote:
Deprimisme is het nieuwe optimisme in de hoop iets te doen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik veel geluisterdmaar wel beetje depri
Maar aangezien we allemaal dood gaan, is het altijd iets om in het achterhoofd te houden voor later.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Maisnon het volgende:
Elliott Smith versterkte mijn rotgevoel toen ik me rot voelde en hoewel ik het heel mooi vind, luister ik het gewoon niet vaak omdat het me zo raakt en me niet depri wil voelen
Nee.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Skylark. het volgende:
vertelnouvertelnouvertelnou COME ON COME ON![]()
![]()
Nope, ik heb enkel gemaild naar de desbetreffende user waar hij me kan vinden als hij mij pijn wil doen, het zou het eerste gevecht in mijn leven zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Skylark. het volgende:
vertelnouvertelnouvertelnou COME ON COME ON![]()
![]()
Sorry, maar hij wilde mij pijn doen, niet alles omdraaien...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop dat miver een stuk verstandiger is.
Dat willen wel meer mensen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, maar hij wilde mij pijn doen, niet alles omdraaien...
Jij had het gewoon moeten negeren. Nu kruip je zo in de slachtoffer rol en blaas je het zo op dat je net zo schuldig bent.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, maar hij wilde mij pijn doen, niet alles omdraaien...
Ik heb geen beef, ik zeg enkel maar dat als iemand mij pijn wil doen dat hij gerust langs mag komen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
Maar waarom hebben jullie beef dan. Kun je beef met MiVer krijgen uberhaupt.
Wat goed maken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed punt. Zullen wij het dan even goed maken? Komt er weer wat positiviteit in de SC.
Lieverd, als het echt zo ver komt ben ik niet het slachtoffer hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij had het gewoon moeten negeren. Nu kruip je zo in de slachtoffer rol en blaas je het zo op dat je net zo schuldig bent.
Hey L0tje.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:18 schreef L0t.. het volgende:
Place your bets.
Ik ga pitten, ik merk het wel.
Ik zet 20 euro op MiVer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |