quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het laagste hier in de SC is niet eens waard om over te praten. Dus helaas kan ik je daar niet bij helpen.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het laagste hier in de SC is niet eens waard om over te praten.
quote:
Wtf zijn dat voor mongolen in die serie? Heb nog geen 1 aflevering gezien maar die .gifs constantquote:
Hoe kan je in hemelsnaam de verleiding weerstaan? Ben je toevallig een boeddhistische monnik?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor mongolen in die serie? Heb nog geen 1 aflevering gezien maar die .gifs constant
Doet me aan Allure denken als ze zo doorgaat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik moest het uiteraard kijken na dit klassieke gifje.
[ afbeelding ]
Zo doen we dat hier in West.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doet me aan Allure denken als ze zo doorgaat.
Wat zal ik vanavond gaan eten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat zal ik vanavond gaan eten?
Ik heb advies nodig van een fijnproever.Vond je deze goedkope rip-off van Pauly het posten nou echt waard. Maar waarom geen vissticks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Die spoiler deed ik er op de valreep nog bij, ik houd van thematiek.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vond je deze goedkope rip-off van Pauly het posten nou echt waard. Maar waarom geen vissticks?
Daar gaat je status als fijnproever.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vond je deze goedkope rip-off van Pauly het posten nou echt waard. Maar waarom geen vissticks?
Idee is leuk, jammer dat het Frans is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef Maisnon het volgende:
Zo grappig he deze
Vooral dat Il est tres gentil, Mr Biere
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doet me aan Allure denken als ze zo doorgaat.
Er zijn niet veel goede e-rellen meerquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Deze kunnen we bij e-relletjes gebruiken:
[ afbeelding ]
Ik ga er ook geen beginnenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zijn niet veel goede e-rellen meer
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
net bergen aan zee 18:00..
straffe wind wel mooi zonnetje..
complex..
net als ikzelf haha..
Waarom niet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga er ook geen beginnen.
[ afbeelding ]
In before rage-attack van Dqod en Bobby.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
net bergen aan zee 18:00..
straffe wind wel mooi zonnetje..
complex..
net als ikzelf haha..
WHAT haha dat wist ik serieus niet. Ik lees nu terug en ik zie een BobbyB die kanker zegtquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In before rage-attack van Dqod en Bobby.
De dingen man, de balans en zo. Snap je, man.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
'Je bent nodig in de SC, dingen lopen uit de hand, de balans is zoek.'
What the fuck is dit voor gelul, en waarom mij er lastig mee vallen?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind het niet netjes om mijn PM openbaar te maken, je had ook gewoon een PM terug kunnen sturenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
Sure...ik noem geen namen, je mag PM-metjes enkel openbaar maken als je niet zegt van wie ze zijn, remember?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes om mijn PM openbaar te maken, je had ook gewoon een PM terug kunnen sturen.
quote:
Drie zielen, één gedachte.quote:
Ik speel graag open kaart. Zo kan het ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sure...ik noem geen namen, je mag PM-metjes enkel openbaar maken als je niet zegt van wie ze zijn, remember?
Je gaat voor eerlijkheid?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik speel graag open kaart. Zo kan het ook.
Jij bent gewoon de missing link, ik voel het in alles.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je gaat voor eerlijkheid?
En hoe dacht je dat of all people ik een "balans" zou kunnen herstellen?
http://jerseyshoretakesmiami.tumblr.com/quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:11 schreef Skylark. het volgende:
Hadden we IQM nog maar, die had alle JS gifjes overzichtelijk op een site gezet en up-to-date gehouden.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://jerseyshoretakesmiami.tumblr.com/
here you go, baby.
Ik kan mijn foto posten, dan hebben ze een gezamelijk doel om af te kraken...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de missing link, ik voel het in alles.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://jerseyshoretakesmiami.tumblr.com/
here you go, baby.
driewielergazonindiaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en
http://fuckyeahjerseyshore.tumblr.com/ ook.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan mijn foto posten, dan hebben ze een gezamelijk doel om af te kraken...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan mijn foto posten, dan hebben ze een gezamelijk doel om af te kraken...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach echt fucking hard om Snooki.![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef Skylark. het volgende:
Deze is eigenlijk nog beter dan die van net.
[ afbeelding ]
Ik moest het ook nogquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die hier niet hardop om moeten lachen:
[ afbeelding ]
Sorry, ik dacht dat je weer een onderwerpswitch wilde doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is snooki, kut
Van die link van eerder
Je probeerde me weer lekker te vervreemden zoals altijd, en dat vind ik nogal niet leuk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je weer een onderwerpswitch wilde doen.
Sorry, maar ik zie geen ruzie, of was het daarvoor al over?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een ''no cure, no pay'' contract...
Sowieso screenshots van je gedachten kunnen maken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
Stel je voor dat je in real life in een discussie gewoon zo'n gifje kan laten zien ipv replyinstant win.
Zo gaat dat in de SC. One minute you're in, the next you're out.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je probeerde me weer lekker te vervreemden zoals altijd, en dat vind ik nogal niet leuk.
Maarja, sorry accepted
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat in de SC. One minute you're in, the next you're out.
HOEEEEERquote:
Je leert er mee levenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
Kut, weten mensen wel hoe moeilijk het is bescheiden te blijven als je knapper bent dan de mooi-boys in de plaatjes van domme programma´s?
Het is idd heel erg moeilijk voor Otis.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
Kut, weten mensen wel hoe moeilijk het is bescheiden te blijven als je knapper bent dan de mooi-boys in de plaatjes van domme programma´s?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
HOEEEEER
Ja de ; is vervanging van ,
WAJOO WAJOOOOquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is idd heel erg moeilijk voor Otis.
Gelijk heb je. Ik zou het ook moeilijk hebben met jouw uiterlijk. Maar troost je hoor, van binnen ben je vast mooiquote:
princessquote:
Nee, want er was niet eens echt een reden. Iets met een bedreiging van Miver en dat kon per se niet per PM en toen issie weer blijven hangen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:00 schreef fyah het volgende:
[..]
princess![]()
is het de moeite om me in te lezen waarom lamon terug besloot te komen?
Ik ben juist blij dat Lamon. er is. Geen grap.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:00 schreef fyah het volgende:
[..]
princess![]()
is het de moeite om me in te lezen waarom lamon terug besloot te komen?
Die kluis is gekraakt. Schrijf het op de kalender, hoe snel was ik deze keer?quote:
Uiteraard ben ik ook verheugdquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat Lamon. er is. Geen grap.
Haha okay, geef haar maar een bitchslap van mij want attitude. Maar dus wel een vrouw. Is ze wel spang?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Die kluis is gekraakt. Schrijf het op de kalender, hoe snel was ik deze keer?Al mag ik niet snitchen. Maar je postte toch nooit bij haar vorige account.
Tijd vliegt in de SCquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want er was niet eens echt een reden. Iets met een bedreiging van Miver en dat kon per se niet per PM en toen issie weer blijven hangen.
Ik zou haar wel een postzegel lenenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha okay, geef haar maar een bitchslap van mij want attitude. Maar dus wel een vrouw. Is ze wel spang?
En hij wil je penis zien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij wil me pijn doen.
Hij heeft het al 3 keer gezegd.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij wil me pijn doen.
Hij heeft het al 3 keer gezegd.
Oh, nee, hij mag me pijn doen hoor, grote bek, dan ook doorkomen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef fyah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ slapen in de badkuip en rolluiken omlaag als de straatlichten aan gaan.
van welke will smith film was dat ook weer?
Heb je weleens foto's van hem gezien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, nee, hij mag me pijn doen hoor, grote bek, dan ook doorkomen.
preciesquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, nee, hij mag me pijn doen hoor, grote bek, dan ook doorkomen.
Ik ben gewoon geïnteresseerd .quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I really don't give a damn.
Als je iets zegt doe het dan of hou je mond..
Lamon ik zeg dit als een vriend. lay low. Miver eet je op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I really don't give a damn.
Als je iets zegt doe het dan of hou je mond..
Ik weet dat ie gespierd is als je dat bedoeld...maar nog steeds boeit het me niets, als je dat soort dingen zegt, doe het dan gewoon.quote:
Echt he.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet dat ie gespierd is als je dat bedoeld...maar nog steeds boeit het me niets, als je dat soort dingen zegt, doe het dan gewoon.
Niet alleen dat hij is een HARDMAN hij hosselde al toen ik nog niet geboren wasquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet dat ie gespierd is als je dat bedoeld...maar nog steeds boeit het me niets, als je dat soort dingen zegt, doe het dan gewoon.
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
okt 93 - maart 94, den haag
creditkaart
zwaar aan de crack, midden in nacht schilderswijk bijhalen
....
slechte ervaring mee dus
haha, moet er niet meer aan denken
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
pas in 2004-5 echt hard geworden, next level, 9 maanden gewoond op boerderij samen met 1 gek, en wietknipperij met zware extreme gasten, op de laatste fatale dag hadden we zelfs bezoek van een angel die net vrij was
Dat is niets..quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet alleen dat hij is een HARDMAN hij hosselde al toen ik nog niet geboren was
[..]
[..]
Hij zegt toch alleen dat hij dat wil? Of heb jij hem ook je visitekaartje gegeven met adres zodat hij langs kan komen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik mail hem meteen even.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen dat hij dat wil? Of heb jij hem ook je visitekaartje gegeven met adres zodat hij langs kan komen?
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
pas in 2004-5 echt hard geworden, next level
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik mail hem meteen even.
quote:
Mag ik je surroundset hebben als ie je afmaakt?quote:
Sure!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mag ik je surroundset hebben als ie je afmaakt?
Nee.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik je account hebben als je wordt afgemaakt?
QFT. DIT IS RECHTSGELDIGquote:
En die is sindsdien nooit meer gezien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:29 schreef Lakitu het volgende:
Hij wou zotheid toch ook een keer omleggen?
Modellenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
Dibs op het adressenboekje met chicks die eruitzien als modellen.
Die is doorgedraaid toen Crack_ het uitmaakte.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En die is sindsdien nooit meer gezien.
Neuh, Crack_ was net zo erg, alleen hij kreeg de schuld....quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is doorgedraaid toen Crack_ het uitmaakte.
quote:
Dat gaat ook gebeuren met Mozy, dus waag het niet om het uit te maken!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is doorgedraaid toen Crack_ het uitmaakte.
Ik bedoel op fok hè.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, Crack_ was net zo erg, alleen hij kreeg de schuld....
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij graag met oogkleppen op wil leven, net doen alsof het geen feit is dat 1 op de twee mensen sterft aan kanker, ga vooral je zwakzinnige gang.
Inderdaad.quote:
Gelul.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook wel vervelende trekjes
Doen er meer zag kquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gelul.
En een smerige streek om zoiets te zeggen als ik weg ben
Was niet serieus bedoeld.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doen er meer zag k
Moet je schijt aan hebben denk ik
Ik dacht dat jij die chimi uit je ui was?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef Sok. het volgende:
Haha, die kerel in m'n fobo zegt dat ik me voor probeer te doen als die chimi die in m'n fobo staat
Ohquote:
Hallo man, ontmoet mensen en hoe ze zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gelul.
En een smerige streek om zoiets te zeggen als ik weg ben
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef Sok. het volgende:
Haha, die kerel in m'n fobo zegt dat ik me voor probeer te doen als die chimi die in m'n fobo staat
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hallo man, ontmoet mensen en hoe ze zijn.
quote:
Dat is mn gf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die chimi uit je ui was?
quote:
quote:
Die heb ik veel geluisterdquote:
Deprimisme is het nieuwe optimisme in de hoop iets te doen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik veel geluisterdmaar wel beetje depri
Maar aangezien we allemaal dood gaan, is het altijd iets om in het achterhoofd te houden voor later.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Maisnon het volgende:
Elliott Smith versterkte mijn rotgevoel toen ik me rot voelde en hoewel ik het heel mooi vind, luister ik het gewoon niet vaak omdat het me zo raakt en me niet depri wil voelen
Nee.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Skylark. het volgende:
vertelnouvertelnouvertelnou COME ON COME ON![]()
![]()
Nope, ik heb enkel gemaild naar de desbetreffende user waar hij me kan vinden als hij mij pijn wil doen, het zou het eerste gevecht in mijn leven zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Skylark. het volgende:
vertelnouvertelnouvertelnou COME ON COME ON![]()
![]()
Sorry, maar hij wilde mij pijn doen, niet alles omdraaien...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop dat miver een stuk verstandiger is.
Dat willen wel meer mensen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, maar hij wilde mij pijn doen, niet alles omdraaien...
Jij had het gewoon moeten negeren. Nu kruip je zo in de slachtoffer rol en blaas je het zo op dat je net zo schuldig bent.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, maar hij wilde mij pijn doen, niet alles omdraaien...
Ik heb geen beef, ik zeg enkel maar dat als iemand mij pijn wil doen dat hij gerust langs mag komen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef Skylark. het volgende:
Maar waarom hebben jullie beef dan. Kun je beef met MiVer krijgen uberhaupt.
Wat goed maken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed punt. Zullen wij het dan even goed maken? Komt er weer wat positiviteit in de SC.
Lieverd, als het echt zo ver komt ben ik niet het slachtoffer hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jij had het gewoon moeten negeren. Nu kruip je zo in de slachtoffer rol en blaas je het zo op dat je net zo schuldig bent.
Hey L0tje.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:18 schreef L0t.. het volgende:
Place your bets.
Ik ga pitten, ik merk het wel.
Ik zet 20 euro op MiVer.
Goed hoor! Die van jou?quote:
Hoezo had je e-haat dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, want ik had wel e-haat tegen jou. Maar ik zal niet meer e-caren. Kusjes
.
Ook. Gisteren Open Huizendag, paar huizen bekeken. En vandaag op de bank gehangen en Fifa 11 gespeeld, wat ik dus echt niet kanquote:
Gewoon, wat vervelende trekjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hoezo had je e-haat dan?
Na al mijn romantici van vroeger..
Ik heb heus geen vervelende trekjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon, wat vervelende trekjes. Maar die heb ik ook
.
Ja, vroeger..
Waarom zit in elke post van jou een YouTube filmpje. Ik ga toch niet klikken hoor.quote:
Fok! heeft me zo gemaaktquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik heb heus geen vervelende trekjes
Vroeger, toen jij nog een gewillige chimi was, ipv een verzuurde bejaarde.
Ik ben het hier mee eensquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zit in elke post van jou een YouTube filmpje. Ik ga toch niet klikken hoor.(<-- ik win de discussie want ik gebruik de zwaaismiley)
Zullen we FOK! achter ons laten en samen een nieuw leven beginnen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fok! heeft me zo gemaakt. Ik was zo jong, fris, fruitig en guitig toen ik hier begon.
Goed plan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zullen we FOK! achter ons laten en samen een nieuw leven beginnen?
Oh, lekker bankhangen! Daar zijn de zondagen voor hequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ook. Gisteren Open Huizendag, paar huizen bekeken. En vandaag op de bank gehangen en Fifa 11 gespeeld, wat ik dus echt niet kan
En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zullen we FOK! achter ons laten en samen een nieuw leven beginnen?
Wanneer gaan wij eens lang en gelukkig levenquote:
Nee, ik was meteen best wel goed en won van vrienden die het al langer hadden. Maar mijn speelstijl is super compatibel met deze FIFA 11, ik maak vooral acties maar dan niet met trucjes maar gewoon met de linkerstick en rechterstick.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die Fifa spelen, de eerste paar keer dat jullie dat speelden waren jullie ook superslecht?
Jep.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die Fifa spelen, de eerste paar keer dat jullie dat speelden waren jullie ook superslecht?
Lang kan ik weinig over zeggen, gelukkig doe ik al. En jij?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens lang en gelukkig leven.
Moet je die jongen nu op zo'n lullige manier afwijzen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lang kan ik weinig over zeggen, gelukkig doe ik al. En jij?
Ohw, maar jij hebt al wel vorige spellen gespeeld dus?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik was meteen best wel goed en won van vrienden die het al langer hadden. Maar mijn speelstijl is super compatibel met deze FIFA 11, ik maak vooral acties maar dan niet met trucjes maar gewoon met de linkerstick en rechterstick.
Mijn tijd komt nog wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lang kan ik weinig over zeggen, gelukkig doe ik al. En jij?
Ja, in FIFA 10 was ik aan het eind een redelijke koning.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohw, maar jij hebt al wel vorige spellen gespeeld dus?
Ik moet echt nog zooo erg wennen aan die besturing. Of dan ren ik bijv met zo'n speler en dan wisselt ie ineens van speler en ren ik daarmee dan compleet de verkeerde kant op enzoMaarja, word nog wel beter tijdens de vakantie hoop ik.
Pics?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef Skylark. het volgende:
Zat ik net ongeschoren in joggingsbroek in de trein, komt m'n highschool-crush naast me zitten. Zij zag er natuurlijk uit om door een ringetje te halen, wij beetje praten en nog steeds die spanning. Maarja, zij is echt out of my league
. Wonende in Amsterdam, lid van roeivereniging met 390m lange gespierde kerels, fucking knap. Jammer is dat.
Ik ga echt vet hard oefenen en dan een keer online tegen andere SC'ers spelenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel.![]()
[..]
Ja, in FIFA 10 was ik aan het eind een redelijke koning.Maar ik schijn echt een unieke speelstijl te hebben
dat hoor ik althans.
Gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:48 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jep.
Op de PS3 zuig k nog harder dan op de PC
Ik speel niet online, geen XBOX livequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ga echt vet hard oefenen en dan een keer online tegen andere SC'ers spelen
Ah k, wij hebben PS3. Wordt verder ook nooit gebruikt eigenlijk, ik speel alleen spelletjes op de Wiiquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik speel niet online, geen XBOX live. Maar nieuwe huisgenootje haalt miss PS3, dan kan het wel.
wel voor mij toch?quote:
Spelletjes. Het zijn GAMESquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah k, wij hebben PS3. Wordt verder ook nooit gebruikt eigenlijk, ik speel alleen spelletjes op de Wii
Je bent een chick.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dan zijn het spelletjes.
Wel voor mij. Maar ik vind 'vrouw' nou ook weer te ver gaan =$quote:
die ga ik leren.quote:
Het blijft lastig voor je he, er als een 14 jarige uitzien terwijl je al veel ouder bentquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel voor mij. Maar ik vind 'vrouw' nou ook weer te ver gaan =$
Ik zie dit echt letterlijk op geen enkele manier als een beledigingquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het blijft lastig voor je he, er als een 14 jarige uitzien terwijl je al veel ouder bent. Struggles, struggles
.
junge ik zie dat soort shit dagelijks op de straatquote:
Ik kom niet op de blok.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
junge ik zie dat soort shit dagelijks op de straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |