Ik moest het ook nogquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die hier niet hardop om moeten lachen:
[ afbeelding ]
Sorry, ik dacht dat je weer een onderwerpswitch wilde doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is snooki, kut
Van die link van eerder
Je probeerde me weer lekker te vervreemden zoals altijd, en dat vind ik nogal niet leuk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je weer een onderwerpswitch wilde doen.
Sorry, maar ik zie geen ruzie, of was het daarvoor al over?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een ''no cure, no pay'' contract...
Sowieso screenshots van je gedachten kunnen maken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
Stel je voor dat je in real life in een discussie gewoon zo'n gifje kan laten zien ipv replyinstant win.
Zo gaat dat in de SC. One minute you're in, the next you're out.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je probeerde me weer lekker te vervreemden zoals altijd, en dat vind ik nogal niet leuk.
Maarja, sorry accepted
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat in de SC. One minute you're in, the next you're out.
HOEEEEERquote:
Je leert er mee levenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
Kut, weten mensen wel hoe moeilijk het is bescheiden te blijven als je knapper bent dan de mooi-boys in de plaatjes van domme programma´s?
Het is idd heel erg moeilijk voor Otis.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
Kut, weten mensen wel hoe moeilijk het is bescheiden te blijven als je knapper bent dan de mooi-boys in de plaatjes van domme programma´s?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
HOEEEEER
Ja de ; is vervanging van ,
WAJOO WAJOOOOquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is idd heel erg moeilijk voor Otis.
Gelijk heb je. Ik zou het ook moeilijk hebben met jouw uiterlijk. Maar troost je hoor, van binnen ben je vast mooiquote:
princessquote:
Nee, want er was niet eens echt een reden. Iets met een bedreiging van Miver en dat kon per se niet per PM en toen issie weer blijven hangen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:00 schreef fyah het volgende:
[..]
princess![]()
is het de moeite om me in te lezen waarom lamon terug besloot te komen?
Ik ben juist blij dat Lamon. er is. Geen grap.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:00 schreef fyah het volgende:
[..]
princess![]()
is het de moeite om me in te lezen waarom lamon terug besloot te komen?
Die kluis is gekraakt. Schrijf het op de kalender, hoe snel was ik deze keer?quote:
Uiteraard ben ik ook verheugdquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat Lamon. er is. Geen grap.
Haha okay, geef haar maar een bitchslap van mij want attitude. Maar dus wel een vrouw. Is ze wel spang?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:02 schreef fyah het volgende:
[..]
Die kluis is gekraakt. Schrijf het op de kalender, hoe snel was ik deze keer?Al mag ik niet snitchen. Maar je postte toch nooit bij haar vorige account.
Tijd vliegt in de SCquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want er was niet eens echt een reden. Iets met een bedreiging van Miver en dat kon per se niet per PM en toen issie weer blijven hangen.
Ik zou haar wel een postzegel lenenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha okay, geef haar maar een bitchslap van mij want attitude. Maar dus wel een vrouw. Is ze wel spang?
En hij wil je penis zien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij wil me pijn doen.
Hij heeft het al 3 keer gezegd.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij wil me pijn doen.
Hij heeft het al 3 keer gezegd.
Oh, nee, hij mag me pijn doen hoor, grote bek, dan ook doorkomen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef fyah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ slapen in de badkuip en rolluiken omlaag als de straatlichten aan gaan.
van welke will smith film was dat ook weer?
Heb je weleens foto's van hem gezien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, nee, hij mag me pijn doen hoor, grote bek, dan ook doorkomen.
preciesquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, nee, hij mag me pijn doen hoor, grote bek, dan ook doorkomen.
Ik ben gewoon geïnteresseerd .quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I really don't give a damn.
Als je iets zegt doe het dan of hou je mond..
Lamon ik zeg dit als een vriend. lay low. Miver eet je op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I really don't give a damn.
Als je iets zegt doe het dan of hou je mond..
Ik weet dat ie gespierd is als je dat bedoeld...maar nog steeds boeit het me niets, als je dat soort dingen zegt, doe het dan gewoon.quote:
Echt he.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet dat ie gespierd is als je dat bedoeld...maar nog steeds boeit het me niets, als je dat soort dingen zegt, doe het dan gewoon.
Niet alleen dat hij is een HARDMAN hij hosselde al toen ik nog niet geboren wasquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet dat ie gespierd is als je dat bedoeld...maar nog steeds boeit het me niets, als je dat soort dingen zegt, doe het dan gewoon.
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
okt 93 - maart 94, den haag
creditkaart
zwaar aan de crack, midden in nacht schilderswijk bijhalen
....
slechte ervaring mee dus
haha, moet er niet meer aan denken
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
pas in 2004-5 echt hard geworden, next level, 9 maanden gewoond op boerderij samen met 1 gek, en wietknipperij met zware extreme gasten, op de laatste fatale dag hadden we zelfs bezoek van een angel die net vrij was
Dat is niets..quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet alleen dat hij is een HARDMAN hij hosselde al toen ik nog niet geboren was
[..]
[..]
Hij zegt toch alleen dat hij dat wil? Of heb jij hem ook je visitekaartje gegeven met adres zodat hij langs kan komen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik mail hem meteen even.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen dat hij dat wil? Of heb jij hem ook je visitekaartje gegeven met adres zodat hij langs kan komen?
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
pas in 2004-5 echt hard geworden, next level
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik mail hem meteen even.
quote:
Mag ik je surroundset hebben als ie je afmaakt?quote:
Sure!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mag ik je surroundset hebben als ie je afmaakt?
Nee.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik je account hebben als je wordt afgemaakt?
QFT. DIT IS RECHTSGELDIGquote:
En die is sindsdien nooit meer gezien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:29 schreef Lakitu het volgende:
Hij wou zotheid toch ook een keer omleggen?
Modellenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
Dibs op het adressenboekje met chicks die eruitzien als modellen.
Die is doorgedraaid toen Crack_ het uitmaakte.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En die is sindsdien nooit meer gezien.
Neuh, Crack_ was net zo erg, alleen hij kreeg de schuld....quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is doorgedraaid toen Crack_ het uitmaakte.
quote:
Dat gaat ook gebeuren met Mozy, dus waag het niet om het uit te maken!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is doorgedraaid toen Crack_ het uitmaakte.
Ik bedoel op fok hè.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, Crack_ was net zo erg, alleen hij kreeg de schuld....
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij graag met oogkleppen op wil leven, net doen alsof het geen feit is dat 1 op de twee mensen sterft aan kanker, ga vooral je zwakzinnige gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |