quote:Op donderdag 2 september 2010 11:36 schreef Inlognaam het volgende:
Bij de website vinnto.com
Wat denken jullie, betrouwbaar of niet? De site staat vermeld op een scamlijst ergens, maar als ik google en verder zoek dan lijkt dit me wel degelijk een echt bedrijf.
Safe of niet? En, waarom denk je van niet?
moi?quote:
naar mijn weten zit ik hier niet zo vaakquote:
das een bij zaak.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yeah right. je zit de ochtend al i nde sc te postendat noem ik niet aan het werk zijn!
dus dan ben je amper. Ik zie je namelijk regelmatig. (als ik sc terug lees that is)quote:Op donderdag 2 september 2010 12:06 schreef Mozy het volgende:
Als ik op school of stage ben, dan is het allerlaatste waar ik zin in heb fokken
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef wise het volgende:
[..]
dus dan ben je amper. Ik zie je namelijk regelmatig. (als ik sc terug lees that is)
Volgens mij word elke refresh van 5 seconden geteld als 1 view. Omdat het system gewoon refresht, alleen zien wij dat niet/op een andere manier.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
De views van topics zullen straks wel minder worden, hij geeft aan terwijl ik aan het tikken ben dat er al iemand anders een bericht heeft geschreven, gelukkig verschijnen nieuwe berichten alleen als je niet tikt.
lange vakantiequote:
Utrechtse vrije Academiequote:
Our whole universe was in a hot dense state,quote:Op donderdag 2 september 2010 12:30 schreef wise het volgende:
Hawking: God creëerde het heelal niet
heerlijk
ik zong het al meequote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Our whole universe was in a hot dense state,
Then nearly fourteen billion years ago expansion started. Wait...
The Earth began to cool,
The autotrophs began to drool,
Neanderthals developed tools,
We built a wall (we built the pyramids),
Math, science, history, unraveling the mysteries,
That all started with the big bang!
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Our whole universe was in a hot dense state,
Then nearly fourteen billion years ago expansion started. Wait...
The Earth began to cool,
The autotrophs began to drool,
Neanderthals developed tools,
We built a wall (we built the pyramids),
Math, science, history, unraveling the mysteries,
That all started with the big bang!
Hoi. Ik krijg voor mijn verjaardag een iPhone. Wel een 3GS en niet een 4. Omdat ie te duur wasquote:
Oh, dan hebben we de zelfde telefoon.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoi. Ik krijg voor mijn verjaardag een iPhone. Wel een 3GS en niet een 4. Omdat ie te duur was
hihi.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we de zelfde telefoon.
dus..quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Lamon. het volgende:
Het ging ook meer om het feit dat het niet heel toevallig was.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Lamon. het volgende:
Het ging ook meer om het feit dat het niet heel toevallig was.
Lamon vind iedereen die een iPhone hoger dan de iPhone 2 heeft een meeloper, materialistisch en die koopt alleen zijn iPhone om mee te patsenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoef ook niet per se uniek te zijn. :-)
He lakitu, jij hierquote:Op donderdag 2 september 2010 13:06 schreef Mozy het volgende:
En iedereen die buiten de randstad woont doet aan incest, is autist en boer want in de randstad zijn veel meer sociale activiteiten.
Maar je bent het wel hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoef ook niet per se uniek te zijn. :-)
Eensch.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:36 schreef Salatrel het volgende:
vanmiddag na het werk ook even langs alternate om een 2tb hdd te halen![]()
stom hd materiaal neemt teveel ruimte in
Hij vindt dat ik verrot ben en hij hoopt dat ik AIDS heb.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Sok. het volgende:
Mozy, jouw haat jegens Lamon zit diep he?
Ach ja, het is dan ook een enorm trieste kankerkneusquote:Op donderdag 2 september 2010 13:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik verrot ben en hij hoopt dat ik AIDS heb.
Vaak wel maarquote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ach ja, het is dan ook een enorm trieste kankerkneus
Ik heb ook niks tegen Lamon, mits hij gewoon normaal doet. voor zoverre dat mogelijk is.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb niks tegen Lamon., maar hij doet altijd zo denigrerend tegen mensen die volgens hem iets niet juist doen.
Dit dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb niks tegen Lamon., maar hij doet altijd zo denigrerend tegen mensen die volgens hem iets niet juist doen.
Lul niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik haat helemaal niemand hier eigenlijk. Ik heb alleen meer liefde.
Oja, vergeten.quote:
Over het algemeen niet nee, dan post ie iets, iets wat lijkt op normaal. Dan ga ik er normaal op in, en dan negeert ie me. of gaat ie raar doenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:17 schreef Sok. het volgende:
Ik heb ook niks tegen Lamon als ie normaal doet.
Het erge is alleen dat ie dat nooit doet
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kloon, klaar, eindelijk bewezen..
quote:
Lamon. die nog steeds denkt dat WD een kloon is ookal heeft zo goed als iedereen in de SC meerdere malen getinychat met wdquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uiteraard, anders krijg je niet ineens een unban, precies nu...
Slap, al die klonen..
Plus C_N heeft haar gemeet.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lamon. die nog steeds denkt dat WD een kloon is ookal heeft zo goed als iedereen in de SC meerdere malen getinychat met wd
Maar ynuhh is wel een kloon dus die geloof ik niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef Salatrel het volgende:
en gespot op mysteryland door ynuhh geloof ik
is ze toch ook?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lamon. die nog steeds denkt dat WD een kloon is ookal heeft zo goed als iedereen in de SC meerdere malen getinychat met wd
Ja maar NG en WD kenden elkaar al dus zouden het kloons van elkaar kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
En NG heeft haar nog gemeet op Lowlands. En Ng had toch altijd gelijk?
Ik dacht van Jordeeehquote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef Sok. het volgende:
Mensen die niet weten dat WD een kloon van Gupje is
leuk hoe hij die paal raaktquote:Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef MiVer het volgende:
verlies macht over stuur, 19 jaar, overleeft
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef MiVer het volgende:
verlies macht over stuur, 19 jaar, overleeft
[ afbeelding ]
behangplakker?quote:
heb jij geen last van, jij bent een idoolquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb jij geen last van, jij bent een idool
haha
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb WD gezien op die tiny-chat...
*ZUCHT*
Ze zouden me hier eigenlijk voor moeten gaan betalen...
Weer weg.
putdeksels blijven liever dichtquote:Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen dan?
Erg omslachtige manier om zoiets te zeggen dan.quote:
jouw reply heeft meer woordenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Erg omslachtige manier om zoiets te zeggen dan.
je bent geen meisjequote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
Ik verveel me. Een dag niks doen is saai.
hee rv ! michel hierquote:
wel gedaan, ben ik nu met permissie even van verlostquote:Op donderdag 2 september 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
He Miver, werk je eigenlijk niet?
was je toevallig wethouder voor trots op nederland?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
wel gedaan, ben ik nu met permissie even van verlost
missch in de toekomst
ahahaquote:Op donderdag 2 september 2010 14:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was je toevallig wethouder voor trots op nederland?
nee, mijn carriere: ict detachering -> mileustraatquote:Op donderdag 2 september 2010 14:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was je toevallig wethouder voor trots op nederland?
Ben jij dat echt?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:17 schreef MiVer het volgende:
ik verzet momenteel alleen op de sportschool werk
[ afbeelding ]
LOOK AT DEM BICEPSquote:Op donderdag 2 september 2010 14:17 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
GOZER. Ik kwam me een foto herinneren van voor de vakantie maar toen zagen ze er echt niet zo uit. Niet gezond gek. Hoevaak sport je per week wel niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:17 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij eet ook kerngezondquote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
GOZER. Ik kwam me een foto herinneren van voor de vakantie maar toen zagen ze er echt niet zo uit. Niet gezond gek. Hoevaak sport je per week wel niet?
jaquote:Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef Mozy het volgende:
Was wat het ook alweer, een compleet suikervrij,vetvrij of allebei dieet? MiVer.
Je moet 'crack' nemen. Die shit schijnt zo heavy te zijn dat je het ook tijdens het uitgaan kan gebruiken.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja
vega (dus geen vis en vlees, wel zuivel en ei) en ZONDER suiker ja
mijn ideale eiwitopname lukt me al niet, zou rond het trainen zo'n 160 gr per dag moeten
gister heb ik net 75 gr gehaald, geen zin in meer eten
toch gaat de spieropbouw goed
ik durf geen creatine meer te gebruiken, want mijn lever is net hersteld van je weet
alleen een ONGEZOETE eiwitshake, maar gister alleen kwark
http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=4
okt 93 - maart 94, den haagquote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet 'crack' nemen. Die shit schijnt zo heavy te zijn dat je het ook tijdens het uitgaan kan gebruiken.
toen was ik 3 jaar oudquote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
okt 93 - maart 94, den haag
creditkaart
zwaar aan de crack, midden in nacht schilderswijk bijhalen
....
slechte ervaring mee dus
haha, moet er niet meer aan denken
ukkiequote:
haha damnquote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
okt 93 - maart 94, den haag
creditkaart
zwaar aan de crack, midden in nacht schilderswijk bijhalen
....
slechte ervaring mee dus
haha, moet er niet meer aan denken
hahahahaquote:
pas in 2004-5 echt hard geworden, next level, 9 maanden gewoond op boerderij samen met 1 gek, en wietknipperij met zware extreme gasten, op de laatste fatale dag hadden we zelfs bezoek van een angel die net vrij wasquote:
Vertel ons je levensverhaalquote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
pas in 2004-5 echt hard geworden, next level, 9 maanden gewoond op boerderij samen met 1 gek, en wietknipperij met zware extreme gasten, op de laatste fatale dag hadden we zelfs bezoek van een angel die net vrij was
quote:
dat maakte mijn noodsprong naar zeelandquote:
hoe oud ben je danquote:Op donderdag 2 september 2010 14:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat maakte mijn noodsprong naar zeeland
sindsdien gebleven, en nu hier
in 2007 op fok, account snel gemaakt om mijn eerste photoshop te plaatsen
in datzelfde jaar door meisje rond dat werk....voor het eerst aan het msn-en geraakt !
haha
zeg ik niet, verder zeg ik zo'n beetje alles, en laat ik ook mijn rotkop zien, wel genoegquote:
msn is overrated.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef MiVer het volgende:
maar zelfs als ict-er deed ik niet aan msn of cammen
zo was het gewoon, soort van isolement op dat vlak
alleen dingen doen met paar collega's die ook van gek doen hielden, maar geen msn
ik vond wel leuk, nu even gestoptquote:
Je praat erover alsof het een happening is. Ga je ook nog wel eens uit dan daar in Zeeland?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik vond wel leuk, nu even gestopt
met een paar mensen de hele dag open laten staan
tussen de dingen van de dag door steeds kletsen
soms ontmoet je iemand op cam site, en als dan eerste msn de hele nacht doorgaat
dan is verder ook vaak gezellig
ik ga weer doen over paar maanden
nee alleen overdag af en toe met iemand op terras zittenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het een happening is. Ga je ook nog wel eens uit dan daar in Zeeland?
Hehe, door het geldprobleem zit ik nu ook in Raaltequote:Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee alleen overdag af en toe met iemand op terras zitten
ga niet meer uit nee, ook niet echt geld voor meer
dat is weinig per week, ik geef per week 75 uitquote:Op donderdag 2 september 2010 15:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe, door het geldprobleem zit ik nu ook in Raalte. Anders was ik al naar mijn kamer gegaan in Groningen maar ik heb nog maar 160 tot de 24e
Ja ik soms nog wel meer als er veel te doen is. Daarom blijf ik in Raalte waar ik niet veel uit kan geven doordeweeks. Geen boodschappen etc. Alleen op de voetbal is het een duur geintje.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat is weinig per week, ik geef per week 75 uit
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:49 schreef MiVer het volgende:
nuttig ding 2 doen: boodschappen
net mijn moeder gesproken, telt niet
Dan hoopt hij dus ook dat ik het heb.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik verrot ben en hij hoopt dat ik AIDS heb.
Of ik het van jou heb gekregen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan hoopt hij dus ook dat ik het heb.
[ afbeelding ]
Maar dan zou ik het van iemand moeten krijgenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee want jou wordt het direct toegewenst.![]()
Je leraar Nederlands.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar dan zou ik het van iemand moeten krijgen![]()
Jij bent toch mijn leraar Nederlands?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef reetveter het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)sverlies-koorts.html
Mozy, daar last van?
Dat krijg je nou van seks voor het huwelijk he.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan hoopt hij dus ook dat ik het heb.
[ afbeelding ]
Ik ook. Maar waarsch gaat Lamon het je dan zelf geven ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar dan zou ik het van iemand moeten krijgen![]()
Meiden soa's gevenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van seks voor het huwelijk he.
Kids these days.
Daarom.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen goed idee. Je wordt high van al die medicijnen tegelijk.
Ik zat al te wachten op zo'n reactie.quote:
Daar ben ik niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Of een schimmelinfectie schijnt ook helemaal weer in te zijn.
chai is een kloon van WDquote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan je niets beters verzinnen dan altijd over hetzelfde te beginnen. KANKERKANKERKANKER.
Bultjes als in tieten?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook niet. Rare bultjes gek.
Hey Jap! Hoe is het? Al geneukt?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan je niets beters verzinnen dan altijd over hetzelfde te beginnen. KANKERKANKERKANKER.
Nee, maar wel een kusje op m'n wang.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Jap! Hoe is het? Al geneukt?
He ja, waar is die vent eigenlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Jap! Hoe is het? Al geneukt?
Gestopt of met een kloon verder wsl.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ja, waar is die vent eigenlijk
Van oma?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, maar wel een kusje op m'n wang.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op zo'n reactie.
Dikke kans dat ie nou onder een kloon post.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
I Really couldn't care less.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dqod?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dikke kans dat ie nou onder een kloon post.
Hij heeft wel iemand gevingerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Gestopt of met een kloon verder wsl.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij heeft wel iemand gevingerd.
Nou inderdaad.quote:
Dikke trollen nemen genoeg met alles zonder baarmoeder, met penis en een hand.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij heeft wel iemand gevingerd.
wat is de jokequote:
Nee geen BAMI PANG PANG neequote:Op donderdag 2 september 2010 16:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus die 5 punten op die camping was nep? En je kan bij jou helemaal geen chinees bestellen?
inb4 zal ik je even opwarmen?quote:
Hoezo die penis dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke trollen nemen genoeg met alles zonder baarmoeder, met penis en een hand.
Mijn tli is terug.quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders wordt je gevingerd door een onzijdige.
Wat dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
VOlgens mij snap jij het niet helemaal.
die verf moet ook op de muurquote:Op donderdag 2 september 2010 16:33 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit helemaal onder de verf, en krijg het er niet af.
Een op de vier jongeren heeft seks voor de eerste zoenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en niemand gezoend of what so ever.
Jij hebt al een meisje.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijne. Ik heb verdomme al netzo lang geleden dibbs gecalld.
Wtfquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een op de vier jongeren heeft seks voor de eerste zoen
Van alle jongeren tussen de 12 en de 25 jaar heeft een kwart eerder ervaring met geslachtsgemeenschap dan met strelen en zoenen. Dit komt vooral voor bij jongens van niet-westerse afkomst en lager opgeleiden.
http://images.cheezburger(...)af7-82e5b9ad656c.gif
Nou ik niet. Godverdomme veel moeite moeten doenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van alle jongeren tussen de 12 en de 25 jaar heeft een kwart eerder ervaring met geslachtsgemeenschap dan met strelen en zoenen. Dit komt vooral voor bij jongens van niet-westerse afkomst en lager opgeleiden.
http://images.cheezburger(...)af7-82e5b9ad656c.gif
tenzij je speciale deurverf hebt natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Pff, en ik maar een deur proberen te verven, maar het moet dus gewoon op de muur?
Chai heb ik gewoon op bed gelegd, uitgekleed en geneukt. Daarna gingen we pas handjes vasthouden enzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf
Hoe wil je de stap van niet zoenen naar seks maken dan
Gelukkig had ik al gezoend toen ik 11 was. Want in zo'n langer artikel hierover stond dat er nadelige gevolgen bij waren als je die stap over zou slaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)r-de-eerste-zoen.htm
So? Sommige mensen hebben meerdere TV's, huizen, auto's. Ik zou niet weten waarom meiden een uitzondering daarop zou kunnen zijn.quote:
Ik kan me een semi-sentimenteel (lees: gay) verhaal herinneren...quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai heb ik gewoon op bed gelegd, uitgekleed en geneukt. Daarna gingen we pas handjes vasthouden enzo.
Gewoon omdat.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
So? Sommige mensen hebben meerdere TV's, huizen, auto's. Ik zou niet weten waarom meiden een uitzondering daarop zou kunnen zijn.
Ik ben ook voor de invoering van dat.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
So? Sommige mensen hebben meerdere TV's, huizen, auto's. Ik zou niet weten waarom meiden een uitzondering daarop zou kunnen zijn.
Vanille kan je best afwisselen hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan me een semi-sentimenteel (lees: gay) verhaal herinneren...
Weet ik veel.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf
Waarin ik je vriendin neukte en jij een kankerkneus was?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan me een semi-sentimenteel (lees: gay) verhaal herinneren...
standbeen eerstquote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou ik niet. Godverdomme veel moeite moeten doen. Ik wou heel traditioneel beginnen met zoenen en stap voor stap verder. Maarja, dan lig je in een plas water in een stinkende steeg haar onder bedwang te houden dat gaat nogal lastig snap je
. Pijpen heb ik wel overgeslagen want ik was bang dat ze hem der af beet.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarin ik je vriendin neukte en jij een kankerkneus was?
Mensen die handsfree fucken.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai heb ik gewoon op bed gelegd, uitgekleed en geneukt. Daarna gingen we pas handjes vasthouden enzo.
Sinds wanneer willen hoeren ook zoenen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ben wel van zoenen > seks gegaan.
Waarom moet jij altijd andermans vriendin neuken? Ik ben blij dat ik er geen meer heb zeg.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarin ik je vriendin neukte en jij een kankerkneus was?
Hahaquote:Op donderdag 2 september 2010 16:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sinds wanneer willen hoeren ook zoenen?
ECHT HE. Ik had dat niet gepikt als ik chai wasquote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd andermans vriendin neuken? Ik ben blij dat ik er geen meer heb zeg.
Ik ben erger. Ik wil altijd andermans echtgenoot neuken.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
ECHT HE. Ik had dat niet gepikt als ik chai was
Aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben erger. Ik wil altijd andermans echtgenoot neuken.
haha als je het over de duivel hebt.quote:
Ik andermans vriend.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hm okeequote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voelde het aanquote:Op donderdag 2 september 2010 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha als je het over de duivel hebt.
Ik ook.quote:
Link.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHAH looool ik ben Laki's hyves perongelijk tegengekomen;')
! !!!
Jij komt voor in mijn dromen. Naakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie van Mozy dus.
Alleen is Mozy wel aardig.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie van Mozy dus.
Ik heb ook altijd last van nachtmerries.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij komt voor in mijn dromen. Naakt.
peronge-wat?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso perongelijk dingen tegenkomen
RUN FORREST, RUNquote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen is Mozy wel aardig. [ afbeelding ]
what am i readingquote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso perongelijk dingen tegenkomen
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHAH looool ik ben Laki's hyves perongelijk tegengekomen;')
! !!!
Ja maar hij mag dat want indo.quote:
Ik word er enorm geil van.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van nachtmerries.
quote:
biggie alles. Put your linkjes where your mouth is dan, drop eens pic van mequote:
Die nachtmerrie die ik had niet.quote:
hahaha eerst BIGMOUTH en dan dezequote:
r&r¿quote:
Show mij dan eerst, ik ben het toch nietquote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha eerst BIGMOUTH en dan deze
respect & reageer of zoiets toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |