quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou ik niet. Godverdomme veel moeite moeten doen. Ik wou heel traditioneel beginnen met zoenen en stap voor stap verder. Maarja, dan lig je in een plas water in een stinkende steeg haar onder bedwang te houden dat gaat nogal lastig snap je
. Pijpen heb ik wel overgeslagen want ik was bang dat ze hem der af beet.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarin ik je vriendin neukte en jij een kankerkneus was?
Mensen die handsfree fucken.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai heb ik gewoon op bed gelegd, uitgekleed en geneukt. Daarna gingen we pas handjes vasthouden enzo.
Sinds wanneer willen hoeren ook zoenen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ben wel van zoenen > seks gegaan.
Waarom moet jij altijd andermans vriendin neuken? Ik ben blij dat ik er geen meer heb zeg.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarin ik je vriendin neukte en jij een kankerkneus was?
Hahaquote:Op donderdag 2 september 2010 16:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sinds wanneer willen hoeren ook zoenen?
ECHT HE. Ik had dat niet gepikt als ik chai wasquote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd andermans vriendin neuken? Ik ben blij dat ik er geen meer heb zeg.
Ik ben erger. Ik wil altijd andermans echtgenoot neuken.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
ECHT HE. Ik had dat niet gepikt als ik chai was
Aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben erger. Ik wil altijd andermans echtgenoot neuken.
haha als je het over de duivel hebt.quote:
Ik andermans vriend.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hm okeequote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voelde het aanquote:Op donderdag 2 september 2010 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha als je het over de duivel hebt.
Ik ook.quote:
Link.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHAH looool ik ben Laki's hyves perongelijk tegengekomen;')
! !!!
Jij komt voor in mijn dromen. Naakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie van Mozy dus.
Alleen is Mozy wel aardig.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie van Mozy dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |