quote:Op donderdag 2 september 2010 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op zo'n reactie.
Dikke kans dat ie nou onder een kloon post.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ja, waar is die vent eigenlijk
I Really couldn't care less.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ja, waar is die vent eigenlijk
Dqod?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dikke kans dat ie nou onder een kloon post.
Hij heeft wel iemand gevingerd.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Gestopt of met een kloon verder wsl.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij heeft wel iemand gevingerd.
Nou inderdaad.quote:
Dikke trollen nemen genoeg met alles zonder baarmoeder, met penis en een hand.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij heeft wel iemand gevingerd.
wat is de jokequote:
Nee geen BAMI PANG PANG neequote:Op donderdag 2 september 2010 16:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus die 5 punten op die camping was nep? En je kan bij jou helemaal geen chinees bestellen?
inb4 zal ik je even opwarmen?quote:
Hoezo die penis dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke trollen nemen genoeg met alles zonder baarmoeder, met penis en een hand.
Mijn tli is terug.quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders wordt je gevingerd door een onzijdige.
Wat dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
VOlgens mij snap jij het niet helemaal.
die verf moet ook op de muurquote:Op donderdag 2 september 2010 16:33 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit helemaal onder de verf, en krijg het er niet af.
Een op de vier jongeren heeft seks voor de eerste zoenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en niemand gezoend of what so ever.
Jij hebt al een meisje.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijne. Ik heb verdomme al netzo lang geleden dibbs gecalld.
Wtfquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een op de vier jongeren heeft seks voor de eerste zoen
Van alle jongeren tussen de 12 en de 25 jaar heeft een kwart eerder ervaring met geslachtsgemeenschap dan met strelen en zoenen. Dit komt vooral voor bij jongens van niet-westerse afkomst en lager opgeleiden.
http://images.cheezburger(...)af7-82e5b9ad656c.gif
Nou ik niet. Godverdomme veel moeite moeten doenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van alle jongeren tussen de 12 en de 25 jaar heeft een kwart eerder ervaring met geslachtsgemeenschap dan met strelen en zoenen. Dit komt vooral voor bij jongens van niet-westerse afkomst en lager opgeleiden.
http://images.cheezburger(...)af7-82e5b9ad656c.gif
tenzij je speciale deurverf hebt natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Pff, en ik maar een deur proberen te verven, maar het moet dus gewoon op de muur?
Chai heb ik gewoon op bed gelegd, uitgekleed en geneukt. Daarna gingen we pas handjes vasthouden enzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf
Hoe wil je de stap van niet zoenen naar seks maken dan
Gelukkig had ik al gezoend toen ik 11 was. Want in zo'n langer artikel hierover stond dat er nadelige gevolgen bij waren als je die stap over zou slaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)r-de-eerste-zoen.htm
So? Sommige mensen hebben meerdere TV's, huizen, auto's. Ik zou niet weten waarom meiden een uitzondering daarop zou kunnen zijn.quote:
Ik kan me een semi-sentimenteel (lees: gay) verhaal herinneren...quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai heb ik gewoon op bed gelegd, uitgekleed en geneukt. Daarna gingen we pas handjes vasthouden enzo.
Gewoon omdat.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
So? Sommige mensen hebben meerdere TV's, huizen, auto's. Ik zou niet weten waarom meiden een uitzondering daarop zou kunnen zijn.
Ik ben ook voor de invoering van dat.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
So? Sommige mensen hebben meerdere TV's, huizen, auto's. Ik zou niet weten waarom meiden een uitzondering daarop zou kunnen zijn.
Vanille kan je best afwisselen hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan me een semi-sentimenteel (lees: gay) verhaal herinneren...
Weet ik veel.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf
Waarin ik je vriendin neukte en jij een kankerkneus was?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan me een semi-sentimenteel (lees: gay) verhaal herinneren...
standbeen eerstquote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou ik niet. Godverdomme veel moeite moeten doen. Ik wou heel traditioneel beginnen met zoenen en stap voor stap verder. Maarja, dan lig je in een plas water in een stinkende steeg haar onder bedwang te houden dat gaat nogal lastig snap je
. Pijpen heb ik wel overgeslagen want ik was bang dat ze hem der af beet.
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarin ik je vriendin neukte en jij een kankerkneus was?
Mensen die handsfree fucken.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai heb ik gewoon op bed gelegd, uitgekleed en geneukt. Daarna gingen we pas handjes vasthouden enzo.
Sinds wanneer willen hoeren ook zoenen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ben wel van zoenen > seks gegaan.
Waarom moet jij altijd andermans vriendin neuken? Ik ben blij dat ik er geen meer heb zeg.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarin ik je vriendin neukte en jij een kankerkneus was?
Hahaquote:Op donderdag 2 september 2010 16:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sinds wanneer willen hoeren ook zoenen?
ECHT HE. Ik had dat niet gepikt als ik chai wasquote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd andermans vriendin neuken? Ik ben blij dat ik er geen meer heb zeg.
Ik ben erger. Ik wil altijd andermans echtgenoot neuken.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
ECHT HE. Ik had dat niet gepikt als ik chai was
Aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben erger. Ik wil altijd andermans echtgenoot neuken.
haha als je het over de duivel hebt.quote:
Ik andermans vriend.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hm okeequote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voelde het aanquote:Op donderdag 2 september 2010 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha als je het over de duivel hebt.
Ik ook.quote:
Link.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHAH looool ik ben Laki's hyves perongelijk tegengekomen;')
! !!!
Jij komt voor in mijn dromen. Naakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie van Mozy dus.
Alleen is Mozy wel aardig.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
De vrouwelijke versie van Mozy dus.
Ik heb ook altijd last van nachtmerries.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij komt voor in mijn dromen. Naakt.
peronge-wat?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso perongelijk dingen tegenkomen
RUN FORREST, RUNquote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen is Mozy wel aardig. [ afbeelding ]
what am i readingquote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso perongelijk dingen tegenkomen
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHAH looool ik ben Laki's hyves perongelijk tegengekomen;')
! !!!
Ja maar hij mag dat want indo.quote:
Ik word er enorm geil van.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van nachtmerries.
quote:
biggie alles. Put your linkjes where your mouth is dan, drop eens pic van mequote:
Die nachtmerrie die ik had niet.quote:
hahaha eerst BIGMOUTH en dan dezequote:
r&r¿quote:
Show mij dan eerst, ik ben het toch nietquote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha eerst BIGMOUTH en dan deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |