dat maakte mijn noodsprong naar zeelandquote:
hoe oud ben je danquote:Op donderdag 2 september 2010 14:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat maakte mijn noodsprong naar zeeland
sindsdien gebleven, en nu hier
in 2007 op fok, account snel gemaakt om mijn eerste photoshop te plaatsen
in datzelfde jaar door meisje rond dat werk....voor het eerst aan het msn-en geraakt !
haha
zeg ik niet, verder zeg ik zo'n beetje alles, en laat ik ook mijn rotkop zien, wel genoegquote:
msn is overrated.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:01 schreef MiVer het volgende:
maar zelfs als ict-er deed ik niet aan msn of cammen
zo was het gewoon, soort van isolement op dat vlak
alleen dingen doen met paar collega's die ook van gek doen hielden, maar geen msn
ik vond wel leuk, nu even gestoptquote:
Je praat erover alsof het een happening is. Ga je ook nog wel eens uit dan daar in Zeeland?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik vond wel leuk, nu even gestopt
met een paar mensen de hele dag open laten staan
tussen de dingen van de dag door steeds kletsen
soms ontmoet je iemand op cam site, en als dan eerste msn de hele nacht doorgaat
dan is verder ook vaak gezellig
ik ga weer doen over paar maanden
nee alleen overdag af en toe met iemand op terras zittenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je praat erover alsof het een happening is. Ga je ook nog wel eens uit dan daar in Zeeland?
Hehe, door het geldprobleem zit ik nu ook in Raaltequote:Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee alleen overdag af en toe met iemand op terras zitten
ga niet meer uit nee, ook niet echt geld voor meer
dat is weinig per week, ik geef per week 75 uitquote:Op donderdag 2 september 2010 15:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hehe, door het geldprobleem zit ik nu ook in Raalte. Anders was ik al naar mijn kamer gegaan in Groningen maar ik heb nog maar 160 tot de 24e
Ja ik soms nog wel meer als er veel te doen is. Daarom blijf ik in Raalte waar ik niet veel uit kan geven doordeweeks. Geen boodschappen etc. Alleen op de voetbal is het een duur geintje.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat is weinig per week, ik geef per week 75 uit
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:49 schreef MiVer het volgende:
nuttig ding 2 doen: boodschappen
net mijn moeder gesproken, telt niet
Dan hoopt hij dus ook dat ik het heb.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik verrot ben en hij hoopt dat ik AIDS heb.
Of ik het van jou heb gekregen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan hoopt hij dus ook dat ik het heb.
[ afbeelding ]
Maar dan zou ik het van iemand moeten krijgenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee want jou wordt het direct toegewenst.![]()
Je leraar Nederlands.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar dan zou ik het van iemand moeten krijgen![]()
Jij bent toch mijn leraar Nederlands?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef reetveter het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)sverlies-koorts.html
Mozy, daar last van?
Dat krijg je nou van seks voor het huwelijk he.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan hoopt hij dus ook dat ik het heb.
[ afbeelding ]
Ik ook. Maar waarsch gaat Lamon het je dan zelf geven ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar dan zou ik het van iemand moeten krijgen![]()
Meiden soa's gevenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van seks voor het huwelijk he.
Kids these days.
Daarom.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen goed idee. Je wordt high van al die medicijnen tegelijk.
Ik zat al te wachten op zo'n reactie.quote:
Daar ben ik niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Of een schimmelinfectie schijnt ook helemaal weer in te zijn.
chai is een kloon van WDquote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan je niets beters verzinnen dan altijd over hetzelfde te beginnen. KANKERKANKERKANKER.
Bultjes als in tieten?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook niet. Rare bultjes gek.
Hey Jap! Hoe is het? Al geneukt?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan je niets beters verzinnen dan altijd over hetzelfde te beginnen. KANKERKANKERKANKER.
Nee, maar wel een kusje op m'n wang.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Jap! Hoe is het? Al geneukt?
He ja, waar is die vent eigenlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey Jap! Hoe is het? Al geneukt?
Gestopt of met een kloon verder wsl.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
He ja, waar is die vent eigenlijk
Van oma?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, maar wel een kusje op m'n wang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |