Lamon vind iedereen die een iPhone hoger dan de iPhone 2 heeft een meeloper, materialistisch en die koopt alleen zijn iPhone om mee te patsenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoef ook niet per se uniek te zijn. :-)
He lakitu, jij hierquote:Op donderdag 2 september 2010 13:06 schreef Mozy het volgende:
En iedereen die buiten de randstad woont doet aan incest, is autist en boer want in de randstad zijn veel meer sociale activiteiten.
Maar je bent het wel hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 12:58 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoef ook niet per se uniek te zijn. :-)
Eensch.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:36 schreef Salatrel het volgende:
vanmiddag na het werk ook even langs alternate om een 2tb hdd te halen![]()
stom hd materiaal neemt teveel ruimte in
Hij vindt dat ik verrot ben en hij hoopt dat ik AIDS heb.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Sok. het volgende:
Mozy, jouw haat jegens Lamon zit diep he?
Ach ja, het is dan ook een enorm trieste kankerkneusquote:Op donderdag 2 september 2010 13:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij vindt dat ik verrot ben en hij hoopt dat ik AIDS heb.
Vaak wel maarquote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ach ja, het is dan ook een enorm trieste kankerkneus
Ik heb ook niks tegen Lamon, mits hij gewoon normaal doet. voor zoverre dat mogelijk is.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb niks tegen Lamon., maar hij doet altijd zo denigrerend tegen mensen die volgens hem iets niet juist doen.
Dit dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb niks tegen Lamon., maar hij doet altijd zo denigrerend tegen mensen die volgens hem iets niet juist doen.
Lul niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik haat helemaal niemand hier eigenlijk. Ik heb alleen meer liefde.
Oja, vergeten.quote:
Over het algemeen niet nee, dan post ie iets, iets wat lijkt op normaal. Dan ga ik er normaal op in, en dan negeert ie me. of gaat ie raar doenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:17 schreef Sok. het volgende:
Ik heb ook niks tegen Lamon als ie normaal doet.
Het erge is alleen dat ie dat nooit doet
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kloon, klaar, eindelijk bewezen..
quote:
Lamon. die nog steeds denkt dat WD een kloon is ookal heeft zo goed als iedereen in de SC meerdere malen getinychat met wdquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uiteraard, anders krijg je niet ineens een unban, precies nu...
Slap, al die klonen..
Plus C_N heeft haar gemeet.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lamon. die nog steeds denkt dat WD een kloon is ookal heeft zo goed als iedereen in de SC meerdere malen getinychat met wd
Maar ynuhh is wel een kloon dus die geloof ik niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:24 schreef Salatrel het volgende:
en gespot op mysteryland door ynuhh geloof ik
is ze toch ook?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lamon. die nog steeds denkt dat WD een kloon is ookal heeft zo goed als iedereen in de SC meerdere malen getinychat met wd
Ja maar NG en WD kenden elkaar al dus zouden het kloons van elkaar kunnen zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
En NG heeft haar nog gemeet op Lowlands. En Ng had toch altijd gelijk?
Ik dacht van Jordeeehquote:Op donderdag 2 september 2010 13:28 schreef Sok. het volgende:
Mensen die niet weten dat WD een kloon van Gupje is
leuk hoe hij die paal raaktquote:Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef MiVer het volgende:
verlies macht over stuur, 19 jaar, overleeft
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:30 schreef MiVer het volgende:
verlies macht over stuur, 19 jaar, overleeft
[ afbeelding ]
behangplakker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |