Yes, al 3 hele dagen. Alleen Unit15 sucks ass. E-business.quote:
Unit15quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yes, al 3 hele dagen. Alleen Unit15 sucks ass. E-business.Echt saai. En die vent ook. GAAAAP.
Unit watquote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yes, al 3 hele dagen. Alleen Unit15 sucks ass. E-business.Echt saai. En die vent ook. GAAAAP.
Dat zei ik dus ook, code-taal dat allemaalquote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Unit15Dit is geen Star Trek he?
Wat doe je voor skor?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Sok. het volgende:
Morgen weer naar skorro
Nieuwe 16-jarige chimi's checken
Ik heb 18 units in 3 jaar. Ik heb dit jaar Unit1, Unit2, Unit15 en Unit16.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Unit15Dit is geen Star Trek he?
Prima.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 18 units in 3 jaar. Ik heb dit jaar Unit1, Unit2, Unit15 en Unit16.
Unit15 gaat over e-business in hospitality. Zo beter?
Aiii isgood.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 18 units in 3 jaar. Ik heb dit jaar Unit1, Unit2, Unit15 en Unit16.
Unit15 gaat over e-business in hospitality. Zo beter?
Maar wel iets met lekkere chicks dus geen ict?quote:
feels good manquote:
Wel ictquote:Op woensdag 1 september 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar wel iets met lekkere chicks dus geen ict?
Gast, geloof me, het gaat nergens over. Ze zijn me aan het uitleggen wat een netwerk is.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Unit watE-business krijg ik later dit jaar, lijkt me juist wel leuk
Maar voor de rest, hoe zijn je klasgenoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links, zit in mn klas. En hij noemt zichzelf Player. En z'n msn naam is:I'm not perfect but I'm so close it scares me
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Mejor failquote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wel ictDus geen chicks op mijn verdieping.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh en dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links, zit in mn klas. En hij noemt zichzelf Player. En z'n msn naam is:I'm not perfect but I'm so close it scares me
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
[..]
Oh en dit:Hij is voor de goede club, dat is een beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links, zit in mn klas. En hij noemt zichzelf Player. En z'n msn naam is:I'm not perfect but I'm so close it scares me
![]()
Eens met wat hierboven staat
International Event Management Studies.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef MaartenVanRossem het volgende:
wd, welke opleiding doe je nu dan
[..]
Gast, geloof me, het gaat nergens over. Ze zijn me aan het uitleggen wat een netwerk is.Alsof ik zo achterlijk ben.
Marketing is juist leuk. En Customer Care. I like that.
En ik heb best wel aardige klasgenoten... ik ben alleen 1 van de 4 Nederlanders uit de klas. Op zich ook niks mis mee, maar als je de eerste keer daar komt is het wel van wtf zij is blank.![]()
Oh en dit:Hmm okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links, zit in mn klas. En hij noemt zichzelf Player. En z'n msn naam is:I'm not perfect but I'm so close it scares me
![]()
Ja marketing is aan
![]()
R&R voor die dude btw. hij lijkt ook echt 14
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
wat schreef jij 5 januari 2010 om 23:15quote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een paar users die erom vroegen.
De schaakclub, ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij is voor de goede club, dat is een begin
Hij is wel een eckte hoor:quote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hmm okJa marketing is aan
![]()
R&R voor die dude btw. hij lijkt ook echt 14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dus zo zien notes eruitquote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een paar users die erom vroegen.
zozoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
International Event Management Studies.
Dan kan ik straks rustig slapenquote:
Ja vriend jij doet ict dan vraag je er omquote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Sok. het volgende:
wd lach maar, bij mij lopen zulke kerels rond. Was een 1e of 2e jaars.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is wel een eckte hoor:Ohh die dude. je zei linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is ook logischer, de feyenoorder
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is wel een eckte hoor:Maar dat is weer de rechter op de vorige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
ZEG IK TOCKquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
OH HET IS DIE RECHTER OP DE EERSTE FOTO![]()
Maar jij doet ICT.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef Sok. het volgende:
wd lach maar, bij mij lopen zulke kerels rond. Was een 1e of 2e jaars.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |