Yes, al 3 hele dagen. Alleen Unit15 sucks ass. E-business.quote:
Unit15quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yes, al 3 hele dagen. Alleen Unit15 sucks ass. E-business.Echt saai. En die vent ook. GAAAAP.
Unit watquote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yes, al 3 hele dagen. Alleen Unit15 sucks ass. E-business.Echt saai. En die vent ook. GAAAAP.
Dat zei ik dus ook, code-taal dat allemaalquote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Unit15Dit is geen Star Trek he?
Wat doe je voor skor?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Sok. het volgende:
Morgen weer naar skorro
Nieuwe 16-jarige chimi's checken
Ik heb 18 units in 3 jaar. Ik heb dit jaar Unit1, Unit2, Unit15 en Unit16.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Unit15Dit is geen Star Trek he?
Prima.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 18 units in 3 jaar. Ik heb dit jaar Unit1, Unit2, Unit15 en Unit16.
Unit15 gaat over e-business in hospitality. Zo beter?
Aiii isgood.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb 18 units in 3 jaar. Ik heb dit jaar Unit1, Unit2, Unit15 en Unit16.
Unit15 gaat over e-business in hospitality. Zo beter?
Maar wel iets met lekkere chicks dus geen ict?quote:
feels good manquote:
Wel ictquote:Op woensdag 1 september 2010 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar wel iets met lekkere chicks dus geen ict?
Gast, geloof me, het gaat nergens over. Ze zijn me aan het uitleggen wat een netwerk is.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Unit watE-business krijg ik later dit jaar, lijkt me juist wel leuk
Maar voor de rest, hoe zijn je klasgenoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links, zit in mn klas. En hij noemt zichzelf Player. En z'n msn naam is:I'm not perfect but I'm so close it scares me
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Mejor failquote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wel ictDus geen chicks op mijn verdieping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |