heb jij geen last van, jij bent een idoolquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb jij geen last van, jij bent een idool
haha
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb WD gezien op die tiny-chat...
*ZUCHT*
Ze zouden me hier eigenlijk voor moeten gaan betalen...
Weer weg.
putdeksels blijven liever dichtquote:Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen dan?
Erg omslachtige manier om zoiets te zeggen dan.quote:
jouw reply heeft meer woordenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Erg omslachtige manier om zoiets te zeggen dan.
je bent geen meisjequote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef reetveter het volgende:
Ik verveel me. Een dag niks doen is saai.
hee rv ! michel hierquote:
wel gedaan, ben ik nu met permissie even van verlostquote:Op donderdag 2 september 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
He Miver, werk je eigenlijk niet?
was je toevallig wethouder voor trots op nederland?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
wel gedaan, ben ik nu met permissie even van verlost
missch in de toekomst
ahahaquote:Op donderdag 2 september 2010 14:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was je toevallig wethouder voor trots op nederland?
nee, mijn carriere: ict detachering -> mileustraatquote:Op donderdag 2 september 2010 14:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was je toevallig wethouder voor trots op nederland?
Ben jij dat echt?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:17 schreef MiVer het volgende:
ik verzet momenteel alleen op de sportschool werk
[ afbeelding ]
LOOK AT DEM BICEPSquote:Op donderdag 2 september 2010 14:17 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
GOZER. Ik kwam me een foto herinneren van voor de vakantie maar toen zagen ze er echt niet zo uit. Niet gezond gek. Hoevaak sport je per week wel niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:17 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij eet ook kerngezondquote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
GOZER. Ik kwam me een foto herinneren van voor de vakantie maar toen zagen ze er echt niet zo uit. Niet gezond gek. Hoevaak sport je per week wel niet?
jaquote:Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef Mozy het volgende:
Was wat het ook alweer, een compleet suikervrij,vetvrij of allebei dieet? MiVer.
Je moet 'crack' nemen. Die shit schijnt zo heavy te zijn dat je het ook tijdens het uitgaan kan gebruiken.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja
vega (dus geen vis en vlees, wel zuivel en ei) en ZONDER suiker ja
mijn ideale eiwitopname lukt me al niet, zou rond het trainen zo'n 160 gr per dag moeten
gister heb ik net 75 gr gehaald, geen zin in meer eten
toch gaat de spieropbouw goed
ik durf geen creatine meer te gebruiken, want mijn lever is net hersteld van je weet
alleen een ONGEZOETE eiwitshake, maar gister alleen kwark
http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=4
okt 93 - maart 94, den haagquote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet 'crack' nemen. Die shit schijnt zo heavy te zijn dat je het ook tijdens het uitgaan kan gebruiken.
toen was ik 3 jaar oudquote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
okt 93 - maart 94, den haag
creditkaart
zwaar aan de crack, midden in nacht schilderswijk bijhalen
....
slechte ervaring mee dus
haha, moet er niet meer aan denken
ukkiequote:
haha damnquote:Op donderdag 2 september 2010 14:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
okt 93 - maart 94, den haag
creditkaart
zwaar aan de crack, midden in nacht schilderswijk bijhalen
....
slechte ervaring mee dus
haha, moet er niet meer aan denken
hahahahaquote:
pas in 2004-5 echt hard geworden, next level, 9 maanden gewoond op boerderij samen met 1 gek, en wietknipperij met zware extreme gasten, op de laatste fatale dag hadden we zelfs bezoek van een angel die net vrij wasquote:
Vertel ons je levensverhaalquote:Op donderdag 2 september 2010 14:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
pas in 2004-5 echt hard geworden, next level, 9 maanden gewoond op boerderij samen met 1 gek, en wietknipperij met zware extreme gasten, op de laatste fatale dag hadden we zelfs bezoek van een angel die net vrij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |