quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het laagste hier in de SC is niet eens waard om over te praten. Dus helaas kan ik je daar niet bij helpen.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het laagste hier in de SC is niet eens waard om over te praten.
quote:
Wtf zijn dat voor mongolen in die serie? Heb nog geen 1 aflevering gezien maar die .gifs constantquote:
Hoe kan je in hemelsnaam de verleiding weerstaan? Ben je toevallig een boeddhistische monnik?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor mongolen in die serie? Heb nog geen 1 aflevering gezien maar die .gifs constant
Doet me aan Allure denken als ze zo doorgaat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik moest het uiteraard kijken na dit klassieke gifje.
[ afbeelding ]
Zo doen we dat hier in West.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doet me aan Allure denken als ze zo doorgaat.
Wat zal ik vanavond gaan eten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat zal ik vanavond gaan eten?
Ik heb advies nodig van een fijnproever.Vond je deze goedkope rip-off van Pauly het posten nou echt waard. Maar waarom geen vissticks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Die spoiler deed ik er op de valreep nog bij, ik houd van thematiek.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vond je deze goedkope rip-off van Pauly het posten nou echt waard. Maar waarom geen vissticks?
Daar gaat je status als fijnproever.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vond je deze goedkope rip-off van Pauly het posten nou echt waard. Maar waarom geen vissticks?
Idee is leuk, jammer dat het Frans is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef Maisnon het volgende:
Zo grappig he deze
Vooral dat Il est tres gentil, Mr Biere
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doet me aan Allure denken als ze zo doorgaat.
Er zijn niet veel goede e-rellen meerquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Deze kunnen we bij e-relletjes gebruiken:
[ afbeelding ]
Ik ga er ook geen beginnenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zijn niet veel goede e-rellen meer
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
net bergen aan zee 18:00..
straffe wind wel mooi zonnetje..
complex..
net als ikzelf haha..
Waarom niet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga er ook geen beginnen.
[ afbeelding ]
In before rage-attack van Dqod en Bobby.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
net bergen aan zee 18:00..
straffe wind wel mooi zonnetje..
complex..
net als ikzelf haha..
WHAT haha dat wist ik serieus niet. Ik lees nu terug en ik zie een BobbyB die kanker zegtquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In before rage-attack van Dqod en Bobby.
De dingen man, de balans en zo. Snap je, man.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
'Je bent nodig in de SC, dingen lopen uit de hand, de balans is zoek.'
What the fuck is dit voor gelul, en waarom mij er lastig mee vallen?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
'Je bent nodig in de SC, dingen lopen uit de hand, de balans is zoek.'
What the fuck is dit voor gelul, en waarom mij er lastig mee vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |