Ik moest het ook nogquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die hier niet hardop om moeten lachen:
[ afbeelding ]
Sorry, ik dacht dat je weer een onderwerpswitch wilde doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is snooki, kut
Van die link van eerder
Je probeerde me weer lekker te vervreemden zoals altijd, en dat vind ik nogal niet leuk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je weer een onderwerpswitch wilde doen.
Sorry, maar ik zie geen ruzie, of was het daarvoor al over?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een ''no cure, no pay'' contract...
Sowieso screenshots van je gedachten kunnen maken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
Stel je voor dat je in real life in een discussie gewoon zo'n gifje kan laten zien ipv replyinstant win.
Zo gaat dat in de SC. One minute you're in, the next you're out.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je probeerde me weer lekker te vervreemden zoals altijd, en dat vind ik nogal niet leuk.
Maarja, sorry accepted
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat in de SC. One minute you're in, the next you're out.
HOEEEEERquote:
Je leert er mee levenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
Kut, weten mensen wel hoe moeilijk het is bescheiden te blijven als je knapper bent dan de mooi-boys in de plaatjes van domme programma´s?
Het is idd heel erg moeilijk voor Otis.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef Lamon. het volgende:
Kut, weten mensen wel hoe moeilijk het is bescheiden te blijven als je knapper bent dan de mooi-boys in de plaatjes van domme programma´s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |