Goed hoor! Die van jou?quote:
Hoezo had je e-haat dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, want ik had wel e-haat tegen jou. Maar ik zal niet meer e-caren. Kusjes
.
Ook. Gisteren Open Huizendag, paar huizen bekeken. En vandaag op de bank gehangen en Fifa 11 gespeeld, wat ik dus echt niet kanquote:
Gewoon, wat vervelende trekjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hoezo had je e-haat dan?
Na al mijn romantici van vroeger..
Ik heb heus geen vervelende trekjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon, wat vervelende trekjes. Maar die heb ik ook
.
Ja, vroeger..
Waarom zit in elke post van jou een YouTube filmpje. Ik ga toch niet klikken hoor.quote:
Fok! heeft me zo gemaaktquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik heb heus geen vervelende trekjes
Vroeger, toen jij nog een gewillige chimi was, ipv een verzuurde bejaarde.
Ik ben het hier mee eensquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zit in elke post van jou een YouTube filmpje. Ik ga toch niet klikken hoor.(<-- ik win de discussie want ik gebruik de zwaaismiley)
Zullen we FOK! achter ons laten en samen een nieuw leven beginnen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fok! heeft me zo gemaakt. Ik was zo jong, fris, fruitig en guitig toen ik hier begon.
Goed plan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zullen we FOK! achter ons laten en samen een nieuw leven beginnen?
Oh, lekker bankhangen! Daar zijn de zondagen voor hequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ook. Gisteren Open Huizendag, paar huizen bekeken. En vandaag op de bank gehangen en Fifa 11 gespeeld, wat ik dus echt niet kan
En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zullen we FOK! achter ons laten en samen een nieuw leven beginnen?
Wanneer gaan wij eens lang en gelukkig levenquote:
Nee, ik was meteen best wel goed en won van vrienden die het al langer hadden. Maar mijn speelstijl is super compatibel met deze FIFA 11, ik maak vooral acties maar dan niet met trucjes maar gewoon met de linkerstick en rechterstick.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die Fifa spelen, de eerste paar keer dat jullie dat speelden waren jullie ook superslecht?
Jep.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:46 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die Fifa spelen, de eerste paar keer dat jullie dat speelden waren jullie ook superslecht?
Lang kan ik weinig over zeggen, gelukkig doe ik al. En jij?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens lang en gelukkig leven.
Moet je die jongen nu op zo'n lullige manier afwijzen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lang kan ik weinig over zeggen, gelukkig doe ik al. En jij?
Ohw, maar jij hebt al wel vorige spellen gespeeld dus?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik was meteen best wel goed en won van vrienden die het al langer hadden. Maar mijn speelstijl is super compatibel met deze FIFA 11, ik maak vooral acties maar dan niet met trucjes maar gewoon met de linkerstick en rechterstick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |