Ja, dat is het natuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kanker toch op man.. Met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo

Sorry, zo bedoelde ik het niet.. Ik PMS een beetje..quote:

Volgens mij is dit zelfspot?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.. Ik PMS een beetje..
Zo van:
[ afbeelding ]

Zeker slechte jeugd gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.. Ik PMS een beetje..
Zo van:
[ afbeelding ]

Doe gewoon normaalquote:

Dqod wordt al dagelijks verbaal misbruikt door de moeder van haar huisgenote en ze wordt ingestopt door haar kat. Leave her alone !quote:

Dank je, alter ego van 4Ebe..quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dqod wordt al dagelijks verbaal misbruikt door de moeder van haar huisgenote en ze wordt ingestopt door haar kat. Leave her alone !

quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je, alter ego van 4Ebe..
Mensen snappen niet hoe zwaar ik het in mijn verleden heb gehad, waardoor ik nu deze weg in heb moeten slaan in het leven.
Vroeger werd ik mishandeld door mijn hamster.. Ze beet me telkens in mijn oorlel, waardoor deze uiteindelijk op gruwelijke wijze geamputeerd moest worden..
Daar bovenop kwam ook nog eens dat mijn dwerggeitjes me hierdoor uitlachten en niet accepteerden als hun bazin. Ze staken hun hoorns op de meest vreemde plaatsen.. Ik ervaarde dit als normaal in die tijd, maar nu weet ik wel beter.. Ik moet even uithuilen op je schouder nu, mag dat?
 nou.. there there...
  nou.. there there...

Dat is natuurlijk wel weer zo.. Ik vind die troost bij haar die ik nooit elders heb kunnen vindenquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja dqod, je mag in je handjes knijpen met zo'n kat.

KOESTER DAT MOMENT, ZEG IK JE.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel weer zo.. Ik vind die troost bij haar die ik nooit elders heb kunnen vinden

Wat een gruwelijk verledenquote:

Daar heb je tegenwoordig goede middeltjes voor he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk verleden
Onuitwisbare sporen heeft het achtergelaten.. Remsporen wel te verstaan

IK DOE HET!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KOESTER DAT MOMENT, ZEG IK JE.
KOESTEREN!

Waar kan ik dit vinden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig goede middeltjes voor he.

Bel: 0900 - telsellquote:

WAT VERVELEND VOOR JE !quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:36 schreef Dqod het volgende:
Zo zeg maar van.. Dan word ik het ineens om half 2 's middags en dan ineens weer zo om kwart voor 8 's avonds

JA NOU, INDERDAAD WAT JE ZEGT HEY!!!quote:

Klopt, speciaal gemaakt van cavia's.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:35 schreef Dqod het volgende:
Ok wacht ik bel er direct even achteraan!!!
Ze zeggen dat het Chipotle Away heet.. Klopt dit? Het zou ook uitstekend werken tegen bloedvlekken?
Daar heb ik namelijk ook ontzettend vaak last van, aangezien ik op de meest curieuze tijden ongesteld word

DAT IS ZEKER NIET HET ENIGE WAT BIJ HET OUD VUIL KON???quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA NOU, INDERDAAD WAT JE ZEGT HEY!!!
DE HELE VLOERBEDEKKING.. KON IK WEGGOOIEN.. ZO BIJ HET OUD VUIL

Leven die cavia's nog? Dat vind ik dan wel ontzettend opwindendquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, speciaal gemaakt van cavia's.
Dit is eigenlijk een cavia op een stok en zo reinig je de meest hardnekkige vlek.
Een soort oxi action, maar dan met cavia's.

Nee al mijn stringetjes en tangaslipjes ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT IS ZEKER NIET HET ENIGE WAT BIJ HET OUD VUIL KON???

Dat komt incidenteel voor, ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leven die cavia's nog? Dat vind ik dan wel ontzettend opwindend

Zouden de jongetjes van de sc ook tangaslipjes dragen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee al mijn stringetjes en tangaslipjes ook
Nu ga ik dan maar gewoon commando tegenwoordig

Ik hou wel van productiefouten.. Ik heb me eens laten vertellen door onze kippen dat ik dat ook wasquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt incidenteel voor, ja.
Productiefouten noemen we dat.

Sommigen wel denk ik.. Waarom zouden ze anders zo opgefokt reageren?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden de jongetjes van de sc ook tangaslipjes dragen?

Op jouw gold zeker ook: niet goed geen geld terug garantie ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou wel van productiefouten.. Ik heb me eens laten vertellen door onze kippen dat ik dat ook was

Van die glitterstrings.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommigen wel denk ik.. Waarom zouden ze anders zo opgefokt reageren?

Scheepsvaart?quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:44 schreef Dqod het volgende:
En nu godverdomme geen voetbal praat.. VAART

Nee idd.. Maar daarvoor hebben we tegenwoordig special needs clubsquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op jouw gold zeker ook: niet goed geen geld terug garantie ?

Maar hun maken dan de fout door ze elke dag te dragen en te bevuilenquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die glitterstrings.
Alleen te dragen op zon en feestdagen.

Mwooooopquote:

Containers vol met illegalenquote:

Hurrdurrrr *kwijl *quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee idd.. Maar daarvoor hebben we tegenwoordig special needs clubs

BWOPPPPPPPPPPPPPquote:

Kom, ik veeg t wel ff afquote:

Daarna eet ik t opquote:

Dat zij nou nog nooit van tena lady hebben gehoord.quote:Op maandag 11 oktober 2010 02:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar hun maken dan de fout door ze elke dag te dragen en te bevuilen

Dat is dus een hoempa hoempa band.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |