zoals vroegerquote:Op maandag 2 april 2012 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Guys doe ff normaalWe hebben dat topic in 49 min volgespamd
Ja bevalt superrrrgoed, ik vind het echt helemaal leukquote:Op maandag 2 april 2012 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat 't goed bevalt. Hoe is jouw opleiding?
Bevalt alles nog?
Oeh nice, wat voor afdeling?quote:Op maandag 2 april 2012 17:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja bevalt superrrrgoed, ik vind het echt helemaal leukAlleen nu afstudeerproject, dat is wel een beetje minder maarja
Begin volgende maand aan m'n laatste stage, heb er zo'n zin in
Ben dan ook meteen tot volgend jaar september op die afdeling dus hoop dat het een beetje leuk is..
Je bent echt een vrouw naar m'n hart.quote:
Wel fijn dat je na je afstuderen gelijk een baan hebt.quote:Op maandag 2 april 2012 17:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja bevalt superrrrgoed, ik vind het echt helemaal leukAlleen nu afstudeerproject, dat is wel een beetje minder maarja
Begin volgende maand aan m'n laatste stage, heb er zo'n zin in
Ben dan ook meteen tot volgend jaar september op die afdeling dus hoop dat het een beetje leuk is..
Valt niet op eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent echt een vrouw naar m'n hart.
Eens.quote:
Ja dat sowieso. Heb in ieder geval een jaarcontract na mn opleiding bij dit ziekenhuis, omdat ik duaal student ben. Maar zal sowieso geen probleem zijn om aan werk te komen denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel fijn dat je na je afstuderen gelijk een baan hebt.
Niet ongesteld helaasquote:
Zo'n opluchting altijd hequote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent echt een vrouw naar m'n hart.
Nou leuk lot, klinkt lekkerquote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Cardiologie, lijkt me wel leuk, kan nog veel leren over werking van het hart enzo
Haha dat "helaas" erbij.quote:Op maandag 2 april 2012 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet ongesteld helaas
[..]
Zo'n opluchting altijd he
Welke regio zit je ongeveer?quote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Cardiologie, lijkt me wel leuk, kan nog veel leren over werking van het hart enzo
Wat zijn ladylumbs?quote:Op maandag 2 april 2012 17:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha dat "helaas" erbij.
Dus geen "ladylumbs" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |