Ik maakte n grapjequote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik belde aan en ik kreeg die hond mee
Nee ik ben niet zo van de moorden. Ik ben zo het huis uit, heb ik ook geen last meer van het beest en heel soms knuffel ik wel met hem en vind ik hem wel te doen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vergif neerleggen buiten en dan zeggen dat er een hondenhater in de buurt woont.
Hahaha.quote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat geeft op zich wel liefde maar vaak met het idee dan eten te krijgen
Hahahquote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat geeft op zich wel liefde maar vaak met het idee dan eten te krijgen
Woon jij nou op jezelf of neitquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn poes geeft echt veel liefde. Aandachtshoertje. En maar miauwen en spinnen
Ik heb n beetje t idee dat je helemaal niet zoveel met dieren hebt?quote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Cher- het volgende:
Ik vind dunne katten en poezen vies. Eigenlijk al vanaf mijn 11e levensjaar ofzo. Ik had een dikke kater met een buik tot bijna aan de grond maar niet helemaal en hij sliep bij mij en zo. Dikke band. Op mijn 13e ging hij dood en ik had hem al vanaf mijn geboorte zeg maar. Mijn dikkezaak.
Ze is gewoon een zeikwijfquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb n beetje t idee dat je helemaal niet zoveel met dieren hebt?
Nu moet ik denken aan vrouwelijke kanariepietjes.quote:
Jawel juist wel ben ermee opgegroeidquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb n beetje t idee dat je helemaal niet zoveel met dieren hebt?
Ja echt een beetje maar ik doe wel lief tegen ze hoor.quote:
DEZE VROUWquote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Cher- het volgende:
Ik vind dunne katten en poezen vies. Eigenlijk al vanaf mijn 11e levensjaar ofzo. Ik had een dikke kater met een buik tot bijna aan de grond maar niet helemaal en hij sliep bij mij en zo. Dikke band. Op mijn 13e ging hij dood en ik had hem al vanaf mijn geboorte zeg maar. Mijn dikkezaak.
Maar hoe bedoel je 'vies' dan? Ik zie niet hoe je dat zo zou kunnen zien. bedoel je dat ze echt vel-over-been zijn, dat je die botjes kan voelen?quote:Op maandag 2 april 2012 19:37 schreef Cher- het volgende:
Ja echt een beetje maar ik doe wel lief tegen ze hoor.
Ik kan er niks aan doen dat mijn poes zo dun is, je moest eens weten hoeveel ze naar binnen werktquote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Cher- het volgende:
Bring it on.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef Dqod het volgende:
En dan haten op paardrijmeisjes, maar wel dikke katten.. Lekker gezond voor zo'n diertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |