Ik had eerst zoiets van: huh heb ik dat gepost?quote:
quote:
quote:
Tik em aan ouwequote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had eerst zoiets van: huh heb ik dat gepost?
Daarna: bazentopique.
O ja sorryquote:
BAMquote:
Politiekquote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja sorry![]()
Waar mag het over gaan?
AUWquote:
Kaasplankjes en wijn zijn ook veilige onderwerpen heb ik me laten vertellen.quote:
Lekker heurquote:
Heb ik niet.quote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef Cher- het volgende:
Anders voegen jullie elkaar even toe via de ping of de app.
Denken dat we dat niet allang hebbenquote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef Cher- het volgende:
Anders voegen jullie elkaar even toe via de ping of de app.
ohh jaaaa kaasquote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaasplankjes en wijn zijn ook veilige onderwerpen heb ik me laten vertellen.
Dit doet me pijn, Chaiquote:
Denken dat je ons kan vertellen wat we moeten doen.quote:
Godenspijs, ik zeg het je.quote:
goed ideequote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dan moet loveyourlife ook in het topic, kan je lachen
Idd.. Op poepen na danquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken dat je ons kan vertellen wat we moeten doen.
Vind ik Jij ookquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Cher- het volgende:
[..]
Communiceer daar dan maar verder, dit is storend voor het topic.
quote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef Cher- het volgende:
Maar goed, ik heb stijve tepels (inb4 Vaseline_ en/of Juminelle die zegt dat ik een aandachtshoer ben) dus ik ga douchen. De groeten.
je bent zelf storend voor dit topicquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Cher- het volgende:
[..]
Communiceer daar dan maar verder, dit is storend voor het topic.
Ik weet niet wat jij denkt, maar dat doe ik niet op commando.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, maar dat is 1 ding wat MOET, bedoel ikquote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar dat doe ik niet op commando.
Gadver, mijn etenquote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef Cher- het volgende:
Dit is wel een klacht trouwens: http://funsterz.com/2012/(...)uper-diet-16-photos/!
ik had dat dus laatst he, en dat was enorm lekkerquote:
quote:
Oh, ademen is ook wel handig.quote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, maar dat is 1 ding wat MOET, bedoel ik
quote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had dat dus laatst he, en dat was enorm lekker
quote:
Is helemaal niet nodig als je vampier bentquote:
Ja, ik heb ook gekeken. Nou ja, binnenkort zal ze toch wel dood zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef Cher- het volgende:
Dit is wel een klacht trouwens: http://funsterz.com/2012/(...)uper-diet-16-photos/!
Knipperen met je ogen dan?quote:Op maandag 2 april 2012 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig als je vampier bent
watquote:
Gewoon een plens water in gooien, een paar x op een dag.. Liefst ook nog met allesreiniger, zodat ze lekker fris ruikenquote:
Ik zag vorig jaar ook zulke foto's van haar volgens mij, dus ze houdt het al een aardig tijdje vol.quote:Op maandag 2 april 2012 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook gekeken. Nou ja, binnenkort zal ze toch wel dood zijn.
Was ik maar bij jouquote:
Doeggies.quote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Cher- het volgende:
Ja. Dood denk ik ook wel. Maar dat is dan haar keuze. Ik heb niet gedoucheden nu trek ik mijn uggs aan en stap ik op de fiets. Toedeloe.
Cher- heeft gesproken ... uch(s)quote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Cher- het volgende:
Ja. Dood denk ik ook wel. Maar dat is dan haar keuze. Ik heb niet gedoucheden nu trek ik mijn uggs aan en stap ik op de fiets. Toedeloe.
je bent altijd in mn hartquote:
Andy Allesreiniger, jeweetquote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een plens water in gooien, een paar x op een dag.. Liefst ook nog met allesreiniger, zodat ze lekker fris ruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |