en een nieuw topicquote:Op zondag 1 april 2012 22:51 schreef moussy het volgende:
Ik heb een extra pagina gemaakt nanananaaanaaaaaaaaaa!
Ach, als het nog enigszins een pagina te noemen is ka de volgende er toch gewoon haar 'werkje' tegenaan plakken?quote:Op zondag 1 april 2012 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook een extra pagina gejat, dit ivm de onbruikbaarheid van de achterkant van mijn laatste pagina
quote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
OMGHET BOEKJE IS IN DE FIK GEVLOGEN
kutgourmet, stond een waxielichtje naast voor de gezelligheid OMGOMG![]()
Je dacht ik maak nog net even gebruik van de laatste 36 minuten van de dag of ben ik onterecht in de lach geschoten en ben je serieus?quote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Daar heb ik het ook vandaan ja. Echt heerlijk spul. Het zit nu al op 4 van de 8 pagina's van mijn eigen boekje. En op de kaft.quote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef moussy het volgende:
[..]!!
Gesso schijn je bij de action te kunnen kopen, nooit gezien..
Serieus? Moet ik toch eens beter kijken dan, bij de schilderprul?quote:Op zondag 1 april 2012 23:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook vandaan ja. Echt heerlijk spul. Het zit nu al op 4 van de 8 pagina's van mijn eigen boekje. En op de kaft.
FAIL!!!quote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja, het is iig gelukt om Moussy 'omg jebentzostomcraquenagellakFAIL'erin te laten lopen
Yup. In een tube Daarom keek ik er ook steeds overheen, ik was steeds op zoek naar een pot.quote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Serieus? Moet ik toch eens beter kijken dan, bij de schilderprul?
met krakjes?quote:Op zondag 1 april 2012 23:28 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, al járen, das mn dubbelbelegde kont
maizena er door roeren om het dikker te makenquote:Op zondag 1 april 2012 23:30 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Yup. In een tube Daarom keek ik er ook steeds overheen, ik was steeds op zoek naar een pot.
Voor bepaalde dingen gebruik ik echter toch liever een wat duurdere, die zijn vaak wat dikker, Kan je het namelijk ook meteen als moldingpaste gebruiken. Ik heb nu zitten kutten met dikke lagen opbrengen, drogen met mijn heatgun, nieuwe laag erop, weer heatgun, bubbeltjes omdat ik te lang mijn heatgun erop hield...
Huh, maizena werkt toch alleen bindend als het heeft gekookt?quote:Op zondag 1 april 2012 23:33 schreef moussy het volgende:
[..]
maizena er door roeren om het dikker te maken
grrrr.... ik trapte er ook in al is het al 2 april, nog niet wakker enzo...... akelige! Hahaha!quote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja, het is iig gelukt om Moussy 'omg jebentzostomcraquenagellakFAIL'erin te laten lopen
Datt soort dingen geven toch juist extra karakter? Vind ik dan tenminste. Maarja, ik hou dan ook van vintage en Shabby Chic enzo.quote:Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Poppejans het volgende:
Poepzooisorry sorry Simmu, de kat hier heeft net aan 1 lintje zitten knagen van je boekje, ik had hem nog even op de verzend-envelop liggen.
Lint is niet door gelukkig, er kan nog wel gewoon een mooie strik in om het boekje dicht te doen
Nogmaals sorry
Ja knap lulligquote:Op maandag 2 april 2012 11:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Datt soort dingen geven toch juist extra karakter? Vind ik dan tenminste. Maarja, ik hou dan ook van vintage en Shabby Chic enzo.
Edit: ik snap nu dat het gaat om iets dat niet door jou is toegevoegd aan het boekje. Dan begrijp ik nog beter waarom je 'sorry' zegt.
Done!quote:Op maandag 2 april 2012 07:10 schreef Mevr_Mus het volgende:
Elmo, kan je mij je adres nog PM-en? Komt het boekje ab het Kleurdoos je kant op!
joh! ik heb meters en meters nog van dat lint, dat boeit toch nietquote:Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Poppejans het volgende:
Poepzooisorry sorry Simmu, de kat hier heeft net aan 1 lintje zitten knagen van je boekje, ik had hem nog even op de verzend-envelop liggen.
Lint is niet door gelukkig, er kan nog wel gewoon een mooie strik in om het boekje dicht te doen
Nogmaals sorry
ow, en foto's van wat je morgen gaat krijgen bedoel ikquote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Poppejans het volgende:
Envelop is net al onderweg gegaan Simmu! sorry
Was het ook de bedoeling van je eigen pagina's ook foto's te maken dan? Dat heb ik ook niet gedaan bij die van mezelf
.Wel van de bladzijdes die ik gemaakt heb voor jou, mocht het hele boekje uiteindelijk nooit meer bij je terugkomen, maar we gaan er niet vanuit dat die foto's nodig zijn
quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef simmu het volgende:
[..]
ik vind het wel geinig dat de kat van poppejans ook meegeholpen heeft
Pff *zucht van verlichting slaakt* je reageerde niet op mn post dacht ik, dus ik dacht echt dat je boos was...quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef simmu het volgende:
[..]
joh! ik heb meters en meters nog van dat lint, dat boeit toch niet
als het niet meer past doet iemand er heus wel een ander lintje doorheen. hoeft niet hoor, zolang het past! ik vind het wel geinig dat de kat van poppejans ook meegeholpen heeft
ik was gewoon ff ravi van de psz afhalenquote:Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Pff *zucht van verlichting slaakt* je reageerde niet op mn post dacht ik, dus ik dacht echt dat je boos was...
en Duvel (de kat) is nu aan de paaseieren aan de paastak begonnen, daar zitten zaten ook van die mooie lintjes aan![]()
En ik zal jouw bladzijdes voor Kyara meteen effe op de foto zetten als ik boekje ontvang
ik ben de enige die er filmpjes van gemaakt heeftquote:
Thanks!quote:Op maandag 2 april 2012 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, ik heb deze gisteravond gevonden... daar ga ik zo wat van die zut bestellen... Er zit hier helaas geen action in de buurt, vandaar dat ik het zo doe denk ik.
http://www.zilte.nl/masking-tape.html
SPOILER: detailsfoto's van mijn boekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das een crea-bea-optie van photobucketquote:Op maandag 2 april 2012 13:45 schreef Lijnloos het volgende:
Zijn jullie nou allemaal paint-masters of hebben jullie een progje voor die sneak-peak-foto...?
Dit dus. Had geen zin om PS of paint.net op te startenquote:Op maandag 2 april 2012 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
das een crea-bea-optie van photobucket
Oh, wat handig! Nooit gezien! Ga ik eens bekijken dan.quote:Op maandag 2 april 2012 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
das een crea-bea-optie van photobucket
Ik denk dat er bij mij ook zeker wel wat dingen hetzelfde zullen zijn in alle boekjes, een bepaad gedicht bijvoorbeeld. En ik ben echt niet zo crea dat ik steeds weer 8 nieuwe pagina's uit mijn mouw kan schudden.quote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ook Miss Sly. Best lastig inderdaad. Ben ook zo bang dat ik bij iedereen straks op het zelfde uitkom.... Ben benieuwd naar het boekje van morgen! Volgens mij krijg ik die van Mignonne! Ben al ideetjes aan het verzamelen!
voorlopig lukt het me nogquote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij mij ook zeker wel wat dingen hetzelfde zullen zijn in alle boekjes, een bepaad gedicht bijvoorbeeld. En ik ben echt niet zo crea dat ik steeds weer 8 nieuwe pagina's uit mijn mouw kan schudden.![]()
Ik vind alle sneaks tot nog toe mooi. Echt waar! Maar deze...quote:
Ik heb juist bedacht dat ik inpak in ongebruikelijk papier, deze keer was het het voorblad van een krant.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef ymme het volgende:
Ik heb de envelop wel een beetje 'opgefleurd'. Maar nodig is dat toch niet.
Dat is ook een heel leuk idee!quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb juist bedacht dat ik inpak in ongebruikelijk papier, deze keer was het het voorblad van een krant.
quote:
Ja!quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Boekje van Spuuglokje is onderweg naar Mijsje!
Hoop dat het goed is zo.
Spuug wil je een sneak peakie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem hierquote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij mij ook zeker wel wat dingen hetzelfde zullen zijn in alle boekjes, een bepaad gedicht bijvoorbeeld. En ik ben echt niet zo crea dat ik steeds weer 8 nieuwe pagina's uit mijn mouw kan schudden.![]()
Ik vind dat van jou leuk! En ik kan het weten, want vandaag werd er hier wat bezorgd.quote:Op maandag 2 april 2012 17:55 schreef Susie het volgende:
Jeetje, wat ziet dat er leuk uit!
Vind nu dat van mij allemaal maar stom....
Ik ben ook benieuwd!quote:Op maandag 2 april 2012 19:03 schreef Lenaatje het volgende:
Kleurdooske het boekje van Snoopy is op tijd in de brievenbus beland! Hopelijk heb je het morgen.
Snoopy ben benieuwd of ik het morgen heb! En ook nieuwsgierig naar wat je gemaakt hebt!
quote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik vind alle sneaks tot nog toe mooi. Echt waar! Maar deze...![]()
Zo mijn smaak(kleurencombi, type plaatje etc), ik krijg het zelf alleen helaas niet voor elkaar.
Ohquote:Op maandag 2 april 2012 19:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik vind dat van jou leuk! En ik kan het weten, want vandaag werd er hier wat bezorgd.
Jouw boekje is onderweg naar miss_sly.
quote:Op maandag 2 april 2012 18:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De mijne is een dagje vertraagd. Was even druk met ontslagen worden de laatste week![]()
Hopelijk is dat geen probleem liedje?
Sorry, hij is al op de post. Misschien kan Simmu er nog een filmpje foto van maken?quote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
oh k*t!ik wist dat ik iets vergeten was! Kyara, kan jij nog foto's maken van de bladzijdes? Just in case?
Nah, van t boekje dat nu jouw kant opkomt?quote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sorry, hij is al op de post. Misschien kan Simmu er nog een filmpje foto van maken?
Simmu
Ja, maar op de iPad kon ik dat weer niet vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:15 schreef Susie het volgende:
Oh, wat ziet dat er allemaal weer mooi uit!
Ik geloof dat ze dat met photobucket doen BE, wist ik ook niet...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:19 schreef Lenaatje het volgende:
euh dat zou je denken ja.... maar niet dus.... maar het moest ook allemaal snel snel van mezelf. dus ik ga er wel een keer rustig naar kijken.
ik ook niet!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat idd, ik héb niet eens fotoshop!
paint.net gebruiken. Kan alle basisdingen lus wat extra, start snel op, is een licht progje interface lijkt heel erg op die van Photoshop en is bovendien nog helemaal GRATIS ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat idd, ik héb niet eens fotoshop!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef Kleurdoos het volgende:
achgossienoobs
Enne Snooperts! ik heb je boekje binnen, de eerste 5 penissen staan er al ingekrast <3
quote:
Wat vind ik dat nou ontzettend lief dat je dat zegt! echt, dat geeft deze niveau basisschoolknutselaar weer moed!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Simmu's boekje binnen!
Leuk dit!
Poppejans, wat heb je er iets leuks vsn gemaakt!
Idem.quote:
Maar wel een losse envelop die donderdag op de bus gingquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
De trekschuit/pakezel/andere fancy methode die PostNL tegenwoordig gebruikt is nog onderweg.géén boekje vandaag.
Nu zijn de meeste eerlijk geweest over de dag van verzendenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef Poppejans het volgende:
Typisch dat er maar een paar 2 weken geleden het boekje al op dinsdag ontvingen, en nu al een boel mensen wel binnen 1 dag al post hebben!!
Maandag met de werkpost meegegaan, dat zou een verklaring kunnen zijn. Nog geen paniek dusquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo boekje van Mrien is onderweg naar Ophelia, ik was net op tijd, de lichting was nog niet geweest
Dan wacht ik nog even rustig af! Niet dat ik veel keus heb, maar goed!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Maandag met de werkpost meegegaan, dat zou een verklaring kunnen zijn. Nog geen paniek dus![]()
Hier ook nog geen boekje trouwens terwijl het boekje al langer onderweg is
dat iedereen dingen anders doet vind ik nou juist het leukstequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat vind ik dat nou ontzettend lief dat je dat zegt! echt, dat geeft deze niveau basisschoolknutselaar weer moed!
Kyara's boekje ook binnen hier![]()
Dat dat nog door de brievenbus pasteflink trekken om pakketje uit de brievenbus los te krijgen haha
Simmu, leuk wat je gemaakt hebt voor haar en grappig om te zien, ik heb echt totaaaal andere dingen/stylen/enz in jouw boekje voor jou gemaakt dus![]()
Typisch dat er maar een paar 2 weken geleden het boekje al op dinsdag ontvingen, en nu al een boel mensen wel binnen 1 dag al post hebben!!
Ooooh, ik ben benieuwd! Nog heel veel nachtjes slapen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat vind ik dat nou ontzettend lief dat je dat zegt! echt, dat geeft deze niveau basisschoolknutselaar weer moed!
Kyara's boekje ook binnen hier![]()
Dat dat nog door de brievenbus pasteflink trekken om pakketje uit de brievenbus los te krijgen haha
Simmu, leuk wat je gemaakt hebt voor haar en grappig om te zien, ik heb echt totaaaal andere dingen/stylen/enz in jouw boekje voor jou gemaakt dus![]()
nopequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef Kyara het volgende:
Simmu, is buuf's boekje al binnen?
SB, bedankt voor de tip!
komt vast goed! geen zorg, ik gil zodra het er isquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef Kyara het volgende:
zondag op de bus gegaan. Hoop dat ie morgen aankomt....
hij is erquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef Kyara het volgende:
zondag op de bus gegaan. Hoop dat ie morgen aankomt....
yeejquote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef mariyette het volgende:
SummerBreeze, je boekje is veilig binnen! Mooi werk al....Nu inspiratie surfen en dan 8 pagina's te vullen... Komt goed!
Yep dat kloptquote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Bar, je boek is binnen
Ik zag dat er nog twee witte pagina's zijn voor de muziek-pagina. Was dat bewust?
En zijn er nog dingen die je graag erin zou hebben of mag ik mijn eigen fantasie gebruiken en helemaal los gaan?
En laatste vraag: Mag ik wat meer dan 8 pagina's gebruiken? Je boek is zo dik (ik schat een stuk of 250 vrije vlakken/enkele pagina's) dat dat misschien wel moet kunnen, toch?
wat is het leuk gewordenquote:
Ik had het willen zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:21 schreef trui het volgende:
oh sorry spring, had jij 't willen zeggen?of ging dat over iets anders.
de volgende keer mag jij, afgesproken!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had het willen zeggen.
Maar ik kom er wel overheen.
Hoop ik. Ooit.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, die trekschuit is nog onderweg hoor! zo far bezorging binnen één dag.van Brabant naar Friesland is een verzoeking is gebleken.
Was al bang dat die blz los zou raken. Denk idd dat het die pagina's er het best los in kan laten zitten (maar vasttapen mag van mij ook hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 17:18 schreef Elmo76 het volgende:
Het boekje van KD is binnen!!![]()
Mevr. Mus, was er bij jou al een blz los? Ik denk dat ik 'm het best er los tussen kan laten, anders moet ik over je kunstewerken plakken!
Als het boekje in het westen blijft gaat het goedquote:Op woensdag 4 april 2012 19:02 schreef Muks het volgende:
T schiet niet op zeg met die boekje, postNl is echt drie keer ruk.
blijkbaar is oosten des lands richting hier makkelijker dan hier naar zuid limburg
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:02 schreef Muks het volgende:
T schiet niet op zeg met die boekje, postNl is echt drie keer ruk.
blijkbaar is oosten des lands richting hier makkelijker dan hier naar zuid limburg
Ja! Gister al! Ik zal voor jou zo even een sneekpeek makenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:49 schreef miss_sly het volgende:
wickie, heb je het door mij doorgestuurde boekje ontvangen?
ja! mooi, ik was al bangquote:Op woensdag 4 april 2012 19:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Was al bang dat die blz los zou raken. Denk idd dat het die pagina's er het best los in kan laten zitten (maar vasttapen mag van mij ook hoor).
Het boekje van Lenaatje is hier gearriveerdWeer heel anders dan het boekje van KD! Ik vind die diversiteit zo ontzettend leuk. Heb nu ook weer heel andere plannen
Oh echt?quote:
Ga ik doen!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Ow mus, zou je de mijne nog op de foto kunnen zetten? ik was t helemaal vergeten, had alleen een sneak gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Ik ben dan ook blij dat ik voor belellena kom.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
het beokje van Soempie zat hier in de brievenbus!
nu de lastige taak om NA belellena iets leuks in het boekje te maken
Ik had mijn eigen boekje ook behoorlijk stevig omwikkeld met tape. Door schade en schande wijs geworden denk ik dan maar. Heb het een keer gehad dat het pakpapier compleet van het te verzenden ding was afgescheurd waardoor ook de ontvanger niet meer duidelijk was. Gelukkig stond op de doos die onder het pakpapier zat mijn eigen adres nog en heb ik het op die manier dus weer boven water gekregen. Maar dat ging dus wel gepaard met een hoop wachten en strafport. Nu dus maar liever wat extra tape dan net een stukje te weinig.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wacht nu op Kyara die vraagt of ik alstublieftdankuwel wat minder tape wil gebruiken 8)
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wacht nu op Kyara die vraagt of ik alstublieftdankuwel wat minder tape wil gebruiken 8)
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Soempie het volgende:
Nou moe, ik krijg zojuist het boekje van Muks binnen () én het boekje van Ynske. Heb toch echt het juiste adres gebruikt, maar het is toch retour afzender gegaan. Snap er niks van. Bellelena ik ga het boekje van Ynske weer naar je toesturen. Ben in elk geval blij dat het niet zoek is geraakt.
vage zooiquote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Soempie het volgende:
Nou moe, ik krijg zojuist het boekje van Muks binnen () én het boekje van Ynske. Heb toch echt het juiste adres gebruikt, maar het is toch retour afzender gegaan. Snap er niks van. Bellelena ik ga het boekje van Ynske weer naar je toesturen. Ben in elk geval blij dat het niet zoek is geraakt.
Ik ben zo nieuwsgierig wat je gemaakt hebt, Pvoesss!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:05 schreef Pvoesss het volgende:
Post! mijn nieuwe boekje is binnen
Twinkly hij is al verzonden, maandag nog net voor de lichting..
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gisteren niet. Vandaag ben ik nog niet beneden geweest bij de brievenbus
Ik was er net speciaal voor naar beneden gelopen, ik was er zo van overtuigd dat het er vandaag zo zijn. En ik heb zin m te knutselen!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gisteren niet. Vandaag ben ik nog niet beneden geweest bij de brievenbus
Gelukkig! Werd er al een beetje bang voor....quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef ymme het volgende:
Ja hoor, zojuist bij de post!
Boekje van Mariyette is ontvangen
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Troel het volgende:
Boekje van bellelena is gelukkig binnen gekomen
idemquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]Ik heb het op maandagochtend verstuurd.
Ja, dat doet mijn postbode ook wel eensquote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef snoopy het volgende:
Ik hoorde net van mijn moeder dat de postbode van haar zus doodleuk dinsdag de post van zaterdag kwam brengen omdat ze er zaterdag geen zin in had![]()
Hoe staat het eigenlijk met het sorteren en het bezorgen de komende dagen (i.v.m. Pasen). Ik neem aan dat het dan stil ligt? Misschien moeten we de data verplaatsen als het te kort dag wordt? Bellelena, wat denk jij? Aangezien ik het niet zie gebeuren dat het boekje van Ynske deze week nog bij jou in de bus valt?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:51 schreef Ynske het volgende:
hier met de postbode gesproken, met 3 weken moet alle achterstand weer opgelost zijn.
alle post in t zuiden word nu in denbosch gesorteerd, en dat levert problemen op, daarom is t ook dat veel post hier iig te laat komt
misschien wel beter jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef mignonne het volgende:
weekje verlengen anders, deze periode?
Hoe leuk!!quote:
quote:
voor iedereen? is dan het laatste groepje ook bij?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef mignonne het volgende:
weekje verlengen anders, deze periode?
Laatste groepje? Als je bedoelt de zeven die later zijn aangehaakt en waar ik dus in zit: wij waren al bij want we waren gewoon twee weken later begonnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:34 schreef simmu het volgende:
[..]
voor iedereen? is dan het laatste groepje ook bij?
ze doen op zaterdag ook niet meer aan post??quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Aan de gewijzigde bezorging ivm Pasen enzo had ik nog niet eens gedacht. Wordt er moren niet bezorgd? Dan ben k ook wel voor een weekje verlengen, want dan krijgen degenen die het nog niet hebben het sowieso pas na de Paasdagen.
Ik ben benieuwd, Snoopy!
Ow, die vergeet ik! Dat zou nog kunnen inderdaad. Maar dan nog loopt iedereen die hem dan pas krijgt bijna een week achter. Zou jammer zijn als het haastwerk wordt, toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef moussy het volgende:
[..]
ze doen op zaterdag ook niet meer aan post??
Tja kweenie, ik heb het boekje ook nog niet, maar heb al wat losse flodders gemaakt. Ik vind zelf een week lang zatquote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, die vergeet ik! Dat zou nog kunnen inderdaad. Maar dan nog loopt iedereen die hem dan pas krijgt bijna een week achter. Zou jammer zijn als het haastwerk wordt, toch?
Dat zal voor iedereen verschillend zijn. Ik vind het moeilijk zonder boekje aan de slag te gaan en mij kost die acht pagina's behoorlijk wat tijd.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Tja kweenie, ik heb het boekje ook nog niet, maar heb al wat losse flodders gemaakt. Ik vind zelf een week lang zat
Er zijn datums enzo in verwerkt waarbij ik al rekening had gehouden met de (oorspronkelijke) doorstuurdatum.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik snap het niet kunnen knutselen zonder boekje dus ik vind een week langer prima.
Ik snap ook niet zo goed dat een week langer een probleem zou zijn voor je photoshop SB maar ik zie het vast te simpel
Maar het ligt aan de post, het is niet zo dat er boekjes gewoon te laat worden verstuurd.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[b]Goh, als het de eerste 2x al zo gaat[/b]
Echt te triest voor woorden!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef snoopy het volgende:
Ik hoorde net van mijn moeder dat de postbode van haar zus doodleuk dinsdag de post van zaterdag kwam brengen omdat ze er zaterdag geen zin in had![]()
Ik heb hem al sinds dinsdag en ben ook nog begonnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Tja kweenie, ik heb het boekje ook nog niet, maar heb al wat losse flodders gemaakt. Ik vind zelf een week lang zat
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de postbodes niet kwaad kan nemen. Je kunt als bedrijf maar zover snoeien in de arbeidsvoorwaarden voor de medewerkers er de brui aan geven. En bovendien, ze doen het in de spotjes toch voorkomen alsof je het prima met je privéleven kan combineren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden!![]()
Mijn man hoorde via via ook zoiets;een postbode hier die post opspaart tot de volgende dag, want dat heeft hij niet het idee dat hij bijna voor niks zn ronde moet fietsen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Goh, als het de eerste 2x al zo gaat
zie je miss, niets persoonljks![]()
Ik heb hem al sinds dinsdag en ben nog niet begonnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds dinsdag en ben ook nog begonnen.
Oh dat ben ik wel met je eens, maar op zich heb ik daar als klant geen boodschap aan. Ik wil gewoon mn post normaal en op tijd ontvangenquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt als bedrijf maar zover snoeien in de arbeidsvoorwaarden voor de medewerkers er de brui aan geven. En bovendien, ze doen het in de spotjes toch voorkomen alsof je het prima met je privéleven kan combineren.
ja, het is altijd weer een gevecht om die enveloppen van jou open te krijgen........quote:Op donderdag 5 april 2012 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
dat, dan moeten ze maar post van sandd gaan lopen, daar kan dat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:33 schreef snoopy het volgende:
Wat poppejans zegt. En ik vind 'geen zin hebben om de post te doen' ook niet echt een goed excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |