quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gisteren niet. Vandaag ben ik nog niet beneden geweest bij de brievenbus
Ik was er net speciaal voor naar beneden gelopen, ik was er zo van overtuigd dat het er vandaag zo zijn. En ik heb zin m te knutselen!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gisteren niet. Vandaag ben ik nog niet beneden geweest bij de brievenbus
Gelukkig! Werd er al een beetje bang voor....quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef ymme het volgende:
Ja hoor, zojuist bij de post!
Boekje van Mariyette is ontvangen
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:08 schreef Troel het volgende:
Boekje van bellelena is gelukkig binnen gekomen
idemquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]Ik heb het op maandagochtend verstuurd.
Ja, dat doet mijn postbode ook wel eensquote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef snoopy het volgende:
Ik hoorde net van mijn moeder dat de postbode van haar zus doodleuk dinsdag de post van zaterdag kwam brengen omdat ze er zaterdag geen zin in had![]()
Hoe staat het eigenlijk met het sorteren en het bezorgen de komende dagen (i.v.m. Pasen). Ik neem aan dat het dan stil ligt? Misschien moeten we de data verplaatsen als het te kort dag wordt? Bellelena, wat denk jij? Aangezien ik het niet zie gebeuren dat het boekje van Ynske deze week nog bij jou in de bus valt?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:51 schreef Ynske het volgende:
hier met de postbode gesproken, met 3 weken moet alle achterstand weer opgelost zijn.
alle post in t zuiden word nu in denbosch gesorteerd, en dat levert problemen op, daarom is t ook dat veel post hier iig te laat komt
misschien wel beter jaquote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef mignonne het volgende:
weekje verlengen anders, deze periode?
Hoe leuk!!quote:
quote:
voor iedereen? is dan het laatste groepje ook bij?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef mignonne het volgende:
weekje verlengen anders, deze periode?
Laatste groepje? Als je bedoelt de zeven die later zijn aangehaakt en waar ik dus in zit: wij waren al bij want we waren gewoon twee weken later begonnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:34 schreef simmu het volgende:
[..]
voor iedereen? is dan het laatste groepje ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |