Thanks!quote:Op maandag 2 april 2012 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
Ymme, ik heb deze gisteravond gevonden... daar ga ik zo wat van die zut bestellen... Er zit hier helaas geen action in de buurt, vandaar dat ik het zo doe denk ik.
http://www.zilte.nl/masking-tape.html
SPOILER: detailsfoto's van mijn boekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das een crea-bea-optie van photobucketquote:Op maandag 2 april 2012 13:45 schreef Lijnloos het volgende:
Zijn jullie nou allemaal paint-masters of hebben jullie een progje voor die sneak-peak-foto...?
Dit dus. Had geen zin om PS of paint.net op te startenquote:Op maandag 2 april 2012 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
das een crea-bea-optie van photobucket
Oh, wat handig! Nooit gezien! Ga ik eens bekijken dan.quote:Op maandag 2 april 2012 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
das een crea-bea-optie van photobucket
Ik denk dat er bij mij ook zeker wel wat dingen hetzelfde zullen zijn in alle boekjes, een bepaad gedicht bijvoorbeeld. En ik ben echt niet zo crea dat ik steeds weer 8 nieuwe pagina's uit mijn mouw kan schudden.quote:Op maandag 2 april 2012 15:28 schreef Lenaatje het volgende:
Ik ook Miss Sly. Best lastig inderdaad. Ben ook zo bang dat ik bij iedereen straks op het zelfde uitkom.... Ben benieuwd naar het boekje van morgen! Volgens mij krijg ik die van Mignonne! Ben al ideetjes aan het verzamelen!
voorlopig lukt het me nogquote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij mij ook zeker wel wat dingen hetzelfde zullen zijn in alle boekjes, een bepaad gedicht bijvoorbeeld. En ik ben echt niet zo crea dat ik steeds weer 8 nieuwe pagina's uit mijn mouw kan schudden.![]()
Ik vind alle sneaks tot nog toe mooi. Echt waar! Maar deze...quote:
Ik heb juist bedacht dat ik inpak in ongebruikelijk papier, deze keer was het het voorblad van een krant.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef ymme het volgende:
Ik heb de envelop wel een beetje 'opgefleurd'. Maar nodig is dat toch niet.
Dat is ook een heel leuk idee!quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb juist bedacht dat ik inpak in ongebruikelijk papier, deze keer was het het voorblad van een krant.
quote:
Ja!quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Boekje van Spuuglokje is onderweg naar Mijsje!
Hoop dat het goed is zo.
Spuug wil je een sneak peakie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem hierquote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij mij ook zeker wel wat dingen hetzelfde zullen zijn in alle boekjes, een bepaad gedicht bijvoorbeeld. En ik ben echt niet zo crea dat ik steeds weer 8 nieuwe pagina's uit mijn mouw kan schudden.![]()
Ik vind dat van jou leuk! En ik kan het weten, want vandaag werd er hier wat bezorgd.quote:Op maandag 2 april 2012 17:55 schreef Susie het volgende:
Jeetje, wat ziet dat er leuk uit!
Vind nu dat van mij allemaal maar stom....
Ik ben ook benieuwd!quote:Op maandag 2 april 2012 19:03 schreef Lenaatje het volgende:
Kleurdooske het boekje van Snoopy is op tijd in de brievenbus beland! Hopelijk heb je het morgen.
Snoopy ben benieuwd of ik het morgen heb! En ook nieuwsgierig naar wat je gemaakt hebt!
quote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik vind alle sneaks tot nog toe mooi. Echt waar! Maar deze...![]()
Zo mijn smaak(kleurencombi, type plaatje etc), ik krijg het zelf alleen helaas niet voor elkaar.
Ohquote:Op maandag 2 april 2012 19:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik vind dat van jou leuk! En ik kan het weten, want vandaag werd er hier wat bezorgd.
Jouw boekje is onderweg naar miss_sly.
quote:Op maandag 2 april 2012 18:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De mijne is een dagje vertraagd. Was even druk met ontslagen worden de laatste week![]()
Hopelijk is dat geen probleem liedje?
Sorry, hij is al op de post. Misschien kan Simmu er nog een filmpje foto van maken?quote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
oh k*t!ik wist dat ik iets vergeten was! Kyara, kan jij nog foto's maken van de bladzijdes? Just in case?
Nah, van t boekje dat nu jouw kant opkomt?quote:Op maandag 2 april 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sorry, hij is al op de post. Misschien kan Simmu er nog een filmpje foto van maken?
Simmu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |