ze doen op zaterdag ook niet meer aan post??quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Aan de gewijzigde bezorging ivm Pasen enzo had ik nog niet eens gedacht. Wordt er moren niet bezorgd? Dan ben k ook wel voor een weekje verlengen, want dan krijgen degenen die het nog niet hebben het sowieso pas na de Paasdagen.
Ik ben benieuwd, Snoopy!
Ow, die vergeet ik! Dat zou nog kunnen inderdaad. Maar dan nog loopt iedereen die hem dan pas krijgt bijna een week achter. Zou jammer zijn als het haastwerk wordt, toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef moussy het volgende:
[..]
ze doen op zaterdag ook niet meer aan post??
Tja kweenie, ik heb het boekje ook nog niet, maar heb al wat losse flodders gemaakt. Ik vind zelf een week lang zatquote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, die vergeet ik! Dat zou nog kunnen inderdaad. Maar dan nog loopt iedereen die hem dan pas krijgt bijna een week achter. Zou jammer zijn als het haastwerk wordt, toch?
Dat zal voor iedereen verschillend zijn. Ik vind het moeilijk zonder boekje aan de slag te gaan en mij kost die acht pagina's behoorlijk wat tijd.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Tja kweenie, ik heb het boekje ook nog niet, maar heb al wat losse flodders gemaakt. Ik vind zelf een week lang zat
Er zijn datums enzo in verwerkt waarbij ik al rekening had gehouden met de (oorspronkelijke) doorstuurdatum.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik snap het niet kunnen knutselen zonder boekje dus ik vind een week langer prima.
Ik snap ook niet zo goed dat een week langer een probleem zou zijn voor je photoshop SB maar ik zie het vast te simpel
Maar het ligt aan de post, het is niet zo dat er boekjes gewoon te laat worden verstuurd.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[b]Goh, als het de eerste 2x al zo gaat[/b]
Echt te triest voor woorden!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef snoopy het volgende:
Ik hoorde net van mijn moeder dat de postbode van haar zus doodleuk dinsdag de post van zaterdag kwam brengen omdat ze er zaterdag geen zin in had![]()
Ik heb hem al sinds dinsdag en ben ook nog begonnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Tja kweenie, ik heb het boekje ook nog niet, maar heb al wat losse flodders gemaakt. Ik vind zelf een week lang zat
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de postbodes niet kwaad kan nemen. Je kunt als bedrijf maar zover snoeien in de arbeidsvoorwaarden voor de medewerkers er de brui aan geven. En bovendien, ze doen het in de spotjes toch voorkomen alsof je het prima met je privéleven kan combineren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden!![]()
Mijn man hoorde via via ook zoiets;een postbode hier die post opspaart tot de volgende dag, want dat heeft hij niet het idee dat hij bijna voor niks zn ronde moet fietsen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Goh, als het de eerste 2x al zo gaat
zie je miss, niets persoonljks![]()
Ik heb hem al sinds dinsdag en ben nog niet begonnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds dinsdag en ben ook nog begonnen.
Oh dat ben ik wel met je eens, maar op zich heb ik daar als klant geen boodschap aan. Ik wil gewoon mn post normaal en op tijd ontvangenquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt als bedrijf maar zover snoeien in de arbeidsvoorwaarden voor de medewerkers er de brui aan geven. En bovendien, ze doen het in de spotjes toch voorkomen alsof je het prima met je privéleven kan combineren.
ja, het is altijd weer een gevecht om die enveloppen van jou open te krijgen........quote:Op donderdag 5 april 2012 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wacht nu op Kyara die vraagt of ik alstublieftdankuwel wat minder tape wil gebruiken 8)
dat, dan moeten ze maar post van sandd gaan lopen, daar kan dat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:33 schreef snoopy het volgende:
Wat poppejans zegt. En ik vind 'geen zin hebben om de post te doen' ook niet echt een goed excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |