Ooooh, ik ben benieuwd! Nog heel veel nachtjes slapen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat vind ik dat nou ontzettend lief dat je dat zegt! echt, dat geeft deze niveau basisschoolknutselaar weer moed!
Kyara's boekje ook binnen hier![]()
Dat dat nog door de brievenbus pasteflink trekken om pakketje uit de brievenbus los te krijgen haha
Simmu, leuk wat je gemaakt hebt voor haar en grappig om te zien, ik heb echt totaaaal andere dingen/stylen/enz in jouw boekje voor jou gemaakt dus![]()
Typisch dat er maar een paar 2 weken geleden het boekje al op dinsdag ontvingen, en nu al een boel mensen wel binnen 1 dag al post hebben!!
nopequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef Kyara het volgende:
Simmu, is buuf's boekje al binnen?
SB, bedankt voor de tip!
komt vast goed! geen zorg, ik gil zodra het er isquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef Kyara het volgende:
zondag op de bus gegaan. Hoop dat ie morgen aankomt....
hij is erquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef Kyara het volgende:
zondag op de bus gegaan. Hoop dat ie morgen aankomt....
yeejquote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef mariyette het volgende:
SummerBreeze, je boekje is veilig binnen! Mooi werk al....Nu inspiratie surfen en dan 8 pagina's te vullen... Komt goed!
Yep dat kloptquote:Op woensdag 4 april 2012 10:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Bar, je boek is binnen
Ik zag dat er nog twee witte pagina's zijn voor de muziek-pagina. Was dat bewust?
En zijn er nog dingen die je graag erin zou hebben of mag ik mijn eigen fantasie gebruiken en helemaal los gaan?
En laatste vraag: Mag ik wat meer dan 8 pagina's gebruiken? Je boek is zo dik (ik schat een stuk of 250 vrije vlakken/enkele pagina's) dat dat misschien wel moet kunnen, toch?
wat is het leuk gewordenquote:
Ik had het willen zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:21 schreef trui het volgende:
oh sorry spring, had jij 't willen zeggen?of ging dat over iets anders.
de volgende keer mag jij, afgesproken!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had het willen zeggen.
Maar ik kom er wel overheen.
Hoop ik. Ooit.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, die trekschuit is nog onderweg hoor! zo far bezorging binnen één dag.van Brabant naar Friesland is een verzoeking is gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |