Ga ik doen!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Ow mus, zou je de mijne nog op de foto kunnen zetten? ik was t helemaal vergeten, had alleen een sneak gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Ik ben dan ook blij dat ik voor belellena kom.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef Barretje80 het volgende:
het beokje van Soempie zat hier in de brievenbus!
nu de lastige taak om NA belellena iets leuks in het boekje te maken
Ik had mijn eigen boekje ook behoorlijk stevig omwikkeld met tape. Door schade en schande wijs geworden denk ik dan maar. Heb het een keer gehad dat het pakpapier compleet van het te verzenden ding was afgescheurd waardoor ook de ontvanger niet meer duidelijk was. Gelukkig stond op de doos die onder het pakpapier zat mijn eigen adres nog en heb ik het op die manier dus weer boven water gekregen. Maar dat ging dus wel gepaard met een hoop wachten en strafport. Nu dus maar liever wat extra tape dan net een stukje te weinig.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wacht nu op Kyara die vraagt of ik alstublieftdankuwel wat minder tape wil gebruiken 8)
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wacht nu op Kyara die vraagt of ik alstublieftdankuwel wat minder tape wil gebruiken 8)
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Soempie het volgende:
Nou moe, ik krijg zojuist het boekje van Muks binnen () én het boekje van Ynske. Heb toch echt het juiste adres gebruikt, maar het is toch retour afzender gegaan. Snap er niks van. Bellelena ik ga het boekje van Ynske weer naar je toesturen. Ben in elk geval blij dat het niet zoek is geraakt.
vage zooiquote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef Soempie het volgende:
Nou moe, ik krijg zojuist het boekje van Muks binnen () én het boekje van Ynske. Heb toch echt het juiste adres gebruikt, maar het is toch retour afzender gegaan. Snap er niks van. Bellelena ik ga het boekje van Ynske weer naar je toesturen. Ben in elk geval blij dat het niet zoek is geraakt.
Ik ben zo nieuwsgierig wat je gemaakt hebt, Pvoesss!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:05 schreef Pvoesss het volgende:
Post! mijn nieuwe boekje is binnen
Twinkly hij is al verzonden, maandag nog net voor de lichting..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |