ik ook niet!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat idd, ik héb niet eens fotoshop!
paint.net gebruiken. Kan alle basisdingen lus wat extra, start snel op, is een licht progje interface lijkt heel erg op die van Photoshop en is bovendien nog helemaal GRATIS ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat idd, ik héb niet eens fotoshop!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef Kleurdoos het volgende:
achgossienoobs
Enne Snooperts! ik heb je boekje binnen, de eerste 5 penissen staan er al ingekrast <3
quote:
Wat vind ik dat nou ontzettend lief dat je dat zegt! echt, dat geeft deze niveau basisschoolknutselaar weer moed!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Simmu's boekje binnen!
Leuk dit!
Poppejans, wat heb je er iets leuks vsn gemaakt!
Idem.quote:
Maar wel een losse envelop die donderdag op de bus gingquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
De trekschuit/pakezel/andere fancy methode die PostNL tegenwoordig gebruikt is nog onderweg.géén boekje vandaag.
Nu zijn de meeste eerlijk geweest over de dag van verzendenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef Poppejans het volgende:
Typisch dat er maar een paar 2 weken geleden het boekje al op dinsdag ontvingen, en nu al een boel mensen wel binnen 1 dag al post hebben!!
Maandag met de werkpost meegegaan, dat zou een verklaring kunnen zijn. Nog geen paniek dusquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo boekje van Mrien is onderweg naar Ophelia, ik was net op tijd, de lichting was nog niet geweest
Dan wacht ik nog even rustig af! Niet dat ik veel keus heb, maar goed!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Maandag met de werkpost meegegaan, dat zou een verklaring kunnen zijn. Nog geen paniek dus![]()
Hier ook nog geen boekje trouwens terwijl het boekje al langer onderweg is
dat iedereen dingen anders doet vind ik nou juist het leukstequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat vind ik dat nou ontzettend lief dat je dat zegt! echt, dat geeft deze niveau basisschoolknutselaar weer moed!
Kyara's boekje ook binnen hier![]()
Dat dat nog door de brievenbus pasteflink trekken om pakketje uit de brievenbus los te krijgen haha
Simmu, leuk wat je gemaakt hebt voor haar en grappig om te zien, ik heb echt totaaaal andere dingen/stylen/enz in jouw boekje voor jou gemaakt dus![]()
Typisch dat er maar een paar 2 weken geleden het boekje al op dinsdag ontvingen, en nu al een boel mensen wel binnen 1 dag al post hebben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |