Dat is waar, wel jammer want ik vond Evy vandaag wel leuk in principequote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog een kleine tipVeel mensen kunnen hardlopen qua conditie goed aan, maar vergeten eventjes dat je pezen en gewrichten moeten wennen
. De juiste hardloopschoenen kunnen goed helpen, maar rustig opbouwen is vooral the key.
Iig, veel succes!
Evy is inderdaad de 1e 10 lessen leuk. Daarna is Evy een draak.quote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef Morera het volgende:
[..]
Dat is waar, wel jammer want ik vond Evy vandaag wel leuk in principe
Het is ook best leukquote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef Morera het volgende:
[..]
Dat is waar, wel jammer want ik vond Evy vandaag wel leuk in principe
En ondertussen blijft ze maar zeggen dat ze fier is. The bitchquote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Evy is inderdaad de 1e 10 lessen leuk. Daarna is Evy een draak.
Bij een schema is het ook niet de bedoeling dat het als een workout aanvoelt, maar ga je rustig opbouwen aan een duursport.quote:Op zondag 1 april 2012 21:09 schreef Morera het volgende:
[..]
Omdat ik dat al heb gedaan, zowel buiten als in de sportschool. Alleen heb ik dan geen idee of ik goed bezig ben en hoe ik wat op bouw. Aangezien iedereen lyrisch is over Evy, dacht ik ach laat ik dat vandaag eens proberen. Alleen had ik na 1 les zoiets van was dit het nou...na twee lessen ook, en na drie lessen voelde het eindelijk als een work out.
Vandaar dat ik me hier ben komen melden
Niet die van 2011quote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
En ondertussen blijft ze maar zeggen dat ze fier is. The bitch![]()
Maar die muziek van de 2006 versie..quote:Op zondag 1 april 2012 21:21 schreef mosselmossel het volgende:
Ha, ik loop gelukkig wel de 2006-versie, waarin ze dus regelmatig best fier is.
'quote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik de sokken, die ik ook gebruikte tijdens het tennissen. Gewoon dikke sportsokken of is dat ook verkeerd?
Heb maanden op tennisschoenen gelopen
runtastic voor blackberry,ik ben daar erg tevreden overquote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks maar zo te zien is er voor blackberry bijna niks, ik zal dat endomondo maar eens uitproberen
Ouch!quote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
'
Kan erger, ik was bij een halve marathon mn hardloopschoenen kwijtgeraakt. Heb ik op oude gymschoenen de halve gelopen. De blaren ter grootte van een pannenkoek hebben me er nog twee weken aan herinnerd dat dat een slecht idee was
Wtf.quote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
Kan erger, ik was bij een halve marathon mn hardloopschoenen kwijtgeraakt. Heb ik op oude gymschoenen de halve gelopen. De blaren ter grootte van een pannenkoek hebben me er nog twee weken aan herinnerd dat dat een slecht idee was
Truequote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Een Garmin is nog okeër en je kunt je Garmin-workouts importeren in Endomondo en ook meedoen aan de Fok!-groep.
die vond hij pas nadat hij nieuwe had gekocht...zo werkt het toch met alles wat je kwijt raak?quote:
nope, vakantie, maar die challenge en de top 3 van endomondo hey, die kan ik niet zomaar laten voor wat ze zijn... ;-)quote:
Omdat een schema een rode draad is en je niet per se je aan zo'n algemeen schema hoeft te houden?!quote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt, ik begrijp dit niet. Wáárom pak je in godsnaam een schema... en houdt je er vervolgens niet aan?? Ga dan gewoon naar buiten en ga rennen.
Die had ik in de trein laten liggen en bij de NS vertelden ze mij doodleuk dat ik ze pas een week later weer op kon komen halen. En ja, daar faalde ik enorm hard meequote:
Ik ben ook fanquote:
Oh, je had het op weg naar de HM in de trein laten liggen? Toen ben je gaan lopen op de gymschoenen die je toen aanhad?quote:Op zondag 1 april 2012 21:50 schreef Don_Vanelli het volgende:
Die had ik in de trein laten liggen en bij de NS vertelden ze mij doodleuk dat ik ze pas een week later weer op kon komen halen. En ja, daar faalde ik enorm hard mee
Het lag iets anders..Ik woon zelf in Eindhoven, maar kwam een paar dagen voor de hm vanaf mn ouders waar ik nog een klein rondje had gelopen. Toen liet ik ze liggen en heb ik alles in het werk gesteld om die schoenen nog terug te krijgen, wat helaas niet kon. Toen had ik een aantal opties:quote:Op zondag 1 april 2012 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je had het op weg naar de HM in de trein laten liggen? Toen ben je gaan lopen op de gymschoenen die je toen aanhad?![]()
Wat een geluk dat je geen nette schoenen aan had.
Gelukkig heb ik vaak mijn renoutfit al aan als ik de trein instap. Minus het startnummer.
Als mij zoiets zou gebeuren zou ik op hakken moeten rennen, no way.
Ach ja, achteraf is het wel een leuk verhaal. Vooral de gedachte aan het laatste sprintje om mijn nettotijd onder de 2 uur te krijgen bezorgt me nog regelmatig pijnscheutenquote:Op zondag 1 april 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Op die manier. Wat balen dat je ze niet eerder kon ophalen. Zo lang duurt het toch niet om ze in het depot te krijgen.![]()
Mooie tijd, hoor. Dat ga ik met mijn eigen schoenen niet eens redden.
Jammer dat-ie al helemaal vol zit qua inschrijvingen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vast wel!
Volgens mij had ik dat bij de Marikenloop. Vriendinnen van me liepen al mee, en ik dacht dat dat niks voor mij was, maar ik vond het wel heel mooi om te zien. Dus een jaar later ben ik ook mee gaan doen.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 06:36 schreef SEMTEX het volgende:
Heb me net ingeschreven voor de Halve marathon van Eindhoven
(Bijna) iedereen hier is begonnen met: goh ik zou wel 5 km willen rennen!quote:Op maandag 2 april 2012 02:42 schreef Morera het volgende:
Zo, endomundo zit op mijn telefoon, le facebook is gekoppeld, route is uitgestippeld, playlist is gemaakt, ik heb er zin in morgenochtend![]()
Ik ga een poging doen om te trainen voor de ladiesrun in juni ofzo. Zijn maar 5 km, voor jullie is het niks maar het lijk mij super om dat als eerste echte sport evenement te doen en te voltooien![]()
Dan hang ik de finishfoto boven mijn bed![]()
![]()
inderdaad, en ik denk dat de meesten versteld stond van de vorderingen die ze maakten in korte tijd.quote:Op maandag 2 april 2012 07:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
(Bijna) iedereen hier is begonnen met: goh ik zou wel 5 km willen rennen!Dus succes en veel plezier. Leuk om al een doel voor ogen te hebben meteen. (meelopen met een ladiesrun)
Zo ben ik ook begonnen hoor, nog niet zo lang geledenquote:Op maandag 2 april 2012 02:42 schreef Morera het volgende:
Zo, endomundo zit op mijn telefoon, le facebook is gekoppeld, route is uitgestippeld, playlist is gemaakt, ik heb er zin in morgenochtend![]()
Ik ga een poging doen om te trainen voor de ladiesrun in juni ofzo. Zijn maar 5 km, voor jullie is het niks maar het lijk mij super om dat als eerste echte sport evenement te doen en te voltooien![]()
![]()
Ziet er goed uit! Mooie kleur shirt!quote:Op maandag 2 april 2012 07:42 schreef E.T. het volgende:
Schoenen zo aan, kinderen naar school brengen en dan even kijken of m'n schouder het 5km volhoudt:
[ afbeelding ]
Heel veel succes, leuk! Ik zie 5 km. zelf ook als doel na jaaaaren bankhangen. Dat is stiekem als iets bijgesteld naar 10 engelse mijl (16,1km.) in septemberquote:Op maandag 2 april 2012 02:42 schreef Morera het volgende:
![]()
Oeh, ik heb ook getwijfeld om daar "iets" te lopen, haha. Maar ga het toch maar niet doen..quote:Op maandag 2 april 2012 06:36 schreef SEMTEX het volgende:
Heb me net ingeschreven voor de Halve marathon van Eindhoven
Foeiquote:Op maandag 2 april 2012 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Net les 2 gelopen van Start to Run...
Ik vond het te makkelijk en kon meer
Ik was nog niet thuis, dus heb nog 3 minuten extra achter elkaar gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |