Ach ja, achteraf is het wel een leuk verhaal. Vooral de gedachte aan het laatste sprintje om mijn nettotijd onder de 2 uur te krijgen bezorgt me nog regelmatig pijnscheutenquote:Op zondag 1 april 2012 22:03 schreef wyccie het volgende:
Op die manier. Wat balen dat je ze niet eerder kon ophalen. Zo lang duurt het toch niet om ze in het depot te krijgen.![]()
Mooie tijd, hoor. Dat ga ik met mijn eigen schoenen niet eens redden.
Jammer dat-ie al helemaal vol zit qua inschrijvingen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vast wel!
Volgens mij had ik dat bij de Marikenloop. Vriendinnen van me liepen al mee, en ik dacht dat dat niks voor mij was, maar ik vond het wel heel mooi om te zien. Dus een jaar later ben ik ook mee gaan doen.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 06:36 schreef SEMTEX het volgende:
Heb me net ingeschreven voor de Halve marathon van Eindhoven
(Bijna) iedereen hier is begonnen met: goh ik zou wel 5 km willen rennen!quote:Op maandag 2 april 2012 02:42 schreef Morera het volgende:
Zo, endomundo zit op mijn telefoon, le facebook is gekoppeld, route is uitgestippeld, playlist is gemaakt, ik heb er zin in morgenochtend![]()
Ik ga een poging doen om te trainen voor de ladiesrun in juni ofzo. Zijn maar 5 km, voor jullie is het niks maar het lijk mij super om dat als eerste echte sport evenement te doen en te voltooien![]()
Dan hang ik de finishfoto boven mijn bed![]()
![]()
inderdaad, en ik denk dat de meesten versteld stond van de vorderingen die ze maakten in korte tijd.quote:Op maandag 2 april 2012 07:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
(Bijna) iedereen hier is begonnen met: goh ik zou wel 5 km willen rennen!Dus succes en veel plezier. Leuk om al een doel voor ogen te hebben meteen. (meelopen met een ladiesrun)
Zo ben ik ook begonnen hoor, nog niet zo lang geledenquote:Op maandag 2 april 2012 02:42 schreef Morera het volgende:
Zo, endomundo zit op mijn telefoon, le facebook is gekoppeld, route is uitgestippeld, playlist is gemaakt, ik heb er zin in morgenochtend![]()
Ik ga een poging doen om te trainen voor de ladiesrun in juni ofzo. Zijn maar 5 km, voor jullie is het niks maar het lijk mij super om dat als eerste echte sport evenement te doen en te voltooien![]()
![]()
Ziet er goed uit! Mooie kleur shirt!quote:Op maandag 2 april 2012 07:42 schreef E.T. het volgende:
Schoenen zo aan, kinderen naar school brengen en dan even kijken of m'n schouder het 5km volhoudt:
[ afbeelding ]
Heel veel succes, leuk! Ik zie 5 km. zelf ook als doel na jaaaaren bankhangen. Dat is stiekem als iets bijgesteld naar 10 engelse mijl (16,1km.) in septemberquote:Op maandag 2 april 2012 02:42 schreef Morera het volgende:
![]()
Oeh, ik heb ook getwijfeld om daar "iets" te lopen, haha. Maar ga het toch maar niet doen..quote:Op maandag 2 april 2012 06:36 schreef SEMTEX het volgende:
Heb me net ingeschreven voor de Halve marathon van Eindhoven
Foeiquote:Op maandag 2 april 2012 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Net les 2 gelopen van Start to Run...
Ik vond het te makkelijk en kon meer
Ik was nog niet thuis, dus heb nog 3 minuten extra achter elkaar gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |