Nou ja, zolang het geen katoenen sokken zijn... beter zijn sokken voor hardlopen. Deze zijn van een mengsel ( don't ask me what ) . Hoeft niet heel duur te zijn. Gewoon bij de Perry.quote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik de sokken, die ik ook gebruikte tijdens het tennissen. Gewoon dikke sportsokken of is dat ook verkeerd?
Heb maanden op tennisschoenen gelopen
Ik weet het niet maar was ook aan het oevrwegen hem te kopen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga je niet te hard met je afstanden, Semtex?
Iemand ervaring met deze?
http://www.hm.com/nl/prod(...)=004#article=99148-A
Met name schuren, bedoel ik dan.
Ik heb er tot nu toe twee gepland staan: de 10 in september op de Singelloop (Utrecht), en 21 @ de halve marathon Eindhoven. beide omdat ik dan met vrienden en/of collega's kan lopen. Dat is ook deels het argument geweest om te gaan lopenquote:Op zondag 1 april 2012 18:02 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat wilde ik net vragen. Je hebt geen haast. Waar is die HM?
Ik heb me ingeschreven voor de Bridge to Bridge op 9 september in Arnhem, en wil aan het eind van het jaar ook nog wel een HM doen, als het uitkomt.
Dit beantwoordt niet je vraag, maar dat broekje lijkt me geweldig voor deze zomer, maar dan vind ik wel dat mijn benen wat strakker mogen wordenquote:
Ik heb daar nooit problemen mee gehad, vond ze zelfs fijner dan sportsokken. Daar kreeg ik hete en natte voeten van.quote:Op zondag 1 april 2012 18:05 schreef Liesje68 het volgende:
Nou ja, zolang het geen katoenen sokken zijn... beter zijn sokken voor hardlopen.
Geen ervaring mee. Ik draag gewone bh's bij het hardlopen (maatje mini).quote:Op zondag 1 april 2012 18:05 schreef Niara het volgende:
Enig idee trouwens of de sport-bh's van de H&M genoeg ondersteuning bieden?
De Singelloop wil ik ook doen, vriendinnen zullen ook wel meegaan. Afgelopen jaar wegens een dikke, zware verkoudheid niet gegaan.quote:Op zondag 1 april 2012 18:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er tot nu toe twee gepland staan: de 10 in september op de Singellop (Utrecht), en 21 @ de halve marathon Eindhoven.
quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef SEMTEX het volgende:
Dit beantwoordt niet je vraag, maar dat broekje lijkt me geweldig voor deze zomer, maar dan vind ik wel dat mijn benen wat strakker mogen worden
Zeker doen, ik heb er sinds januari een en ben er echt heel blij en tevreden meequote:Op zondag 1 april 2012 17:24 schreef SEMTEX het volgende:
Alleen maar positiefs over Garmin gehoord, wil er ook een
Bij mij nietquote:Op zondag 1 april 2012 18:05 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar was ook aan het oevrwegen hem te kopen.
Enig idee trouwens of de sport-bh's van de H&M genoeg ondersteuning bieden?
Hmm, ff kieken dan.quote:Op zondag 1 april 2012 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Hmpfff, ik wil gaan intervallen maar ik word helemaal gedemotiveerd in het amateurstopic.
quote:Beste Guppy,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 10 km.
Kijk regelmatig op http://www.dezomerklassiekervanbrabant.nl voor de laatste informatie over de De Zomerklassieker van Brabant.
Startnummers worden niet toegestuurd!
Afhalen startnummers en bestelde T-shirts
- Zaterdag 23 juni van 10:00 - 16:00 in het clubgebouw van ARSV THOR op sportpark Vierhoeven te Roosendaal.
- Zondag 24 juni bij het wedstrijdsecretariaat in het Kellebeek College, Kadeplein 2.
Wij wensen je veel succes met de voorbereiding en zien je aan de start op zondag 24 juni 2012 in Roosendaal.
Organisatie De Zomerklassieker van Brabant
ARSV THOR
http://www.dezomerklassiekervanbrabant.nl
thanks! Dat klinkt beter idd!quote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je uitgemetenmet afstandmeten.nl. Ik kom dan op ongeveer 6 kilometer voor je run. Dat lijkt mij dan een stuk aannemelijker.
quote:
Woon je daar?quote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat klopt wel :-)
Maar kan op mn mobiel niet goed de afstand meten en ik denk dat endomondo er 2 km naast zit...
Leuk! Succes met trainenquote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
M'n moeder en zusje lopen daar ook, en als zij het kunnen, moet ik het ook kunnen toch?
Ah, wat een gedoe om dat in te stellen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Hmpfff, ik wil gaan intervallen maar ik word helemaal gedemotiveerd in het amateurstopic.
Gezellig! Ik wil ook dit jaar op gaan trainen naar de 10.quote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
M'n moeder en zusje lopen daar ook, en als zij het kunnen, moet ik het ook kunnen toch?
ik heb hem ook toegevoegd aan mijn AT, maar zie voornl. mensen die continue hun tijden willen verbeteren, dus denk dat het ook niks voor mij isquote:Op zondag 1 april 2012 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een schema van m'n zusje gekregen. Hebben?quote:Op zondag 1 april 2012 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig! Ik wil ook dit jaar op gaan trainen naar de 10.
Ik dacht namelijk precies hetzelfde over hem. Niet precies dom, maar wel te achterlijk om te gaan hardlopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:31 schreef datisstom het volgende:
Lool, óf je bent aan het trollen óf je bent echt dom. Ik denk dat het het laatste is.
Nee, het is wel fijn om er eens een technische tip te krijgen, maar van daartussen posten word je alleen maar depressief. Hier zitten we een beetje op het zelfde niveau en met dezelfde doelen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
ik heb hem ook toegevoegd aan mijn AT, maar zie voornl. mensen die continue hun tijden willen verbeteren, dus denk dat het ook niks voor mij is
Merk jij op die manier wel vooruitgang dan? Want ik wil echt richting de 11/12 km/u gaan.quote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, wat een gedoe om dat in te stellen.
Ik heb een beetje dezelfde schema-opbouw als jij: zondag rustige duurloop (momenteel >15 km), doordeweeks 2 keer kort (6 km), waarvan ik er heel af en toe ook met eentje een beetje interval doe. Maar mijn interval is wel 'interval', dwz ik loop een stukje harder en een stukje zachter. Ik heb namelijk geen chique Garmin en weet dus niet hoeveel ik heb gelopen en met welke snelheid.
En ik heb precies hetzelfde als jij; mijn intervalstuk is ongeveer 10 km/h of net ietsjes meer (ook mijn wedstrijdtempo op de 10 km), maar niet zo ruim uit mijn comfort zone als diegene die dat aangaf. Llangzamer lopen vind ik ook irritant, of eigenlijk lukt me dat nauwelijks, want dan sta ik bijna stil.
Gaarne!quote:Op zondag 1 april 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een schema van m'n zusje gekregen. Hebben?
datisstomquote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef wyccie het volgende:
Overigens zie ik dat datisstom zich daar ook al niet populair heeft gemaakt.
Vooral om deze reactie moest ik lachen:
[..]
Ik dacht namelijk precies hetzelfde over hem. Niet precies dom, maar wel te achterlijk om te gaan hardlopen.
Nou, ik heb het nog maar een paar keer gedaan, en niet elke week. Dus ik ben er niet serieus mee bezig. Daar wil ik misschien aan werken na de HM.quote:Op zondag 1 april 2012 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Merk jij op die manier wel vooruitgang dan? Want ik wil echt richting de 11/12 km/u gaan.
Ziet er gezellig uit. In het filmpje zie ik dat ze sponzen hebben, wel handig voor in de hitte (of als je sportdrank gemorst hebt)!quote:
mijn benen voelen ook zwaar aan maar vanavond gaat, als alles goed gaat, mijn vrouw een stukje meelopen dus dan moet ik natuurlijk welquote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zat ook nog even te twijfelen: het is zúlk héérlijk weer máár na donderdag spinnen, vrijdag hardlopen en gisteren een hike ga ik tóch de benen even rust gunnen. Morgen en woensdag weer!
Go guppy goquote:
dat is zeker erg moeizaamquote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef Fuszy het volgende:
Net een eerste rondje gelopen met mijn nieuwe schoenen. Was alweer een maandje geleden dat ik weer had gelopen, dus het ging wat moeizaam.
Volgens endomondo heb ik 0,51km afgelegd in 20 minuten met een gemiddelde van 1,5km per uur
Als je op deze manier gaat opbouwen zou ik geen Evy gebruiken.quote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Morera het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst evy 2011 uitgeprobeerd.
Niet rechtstreeks vanaf de bank want normaal beweeg ik wel genoeg en sport ik in de sportschool, alleen wil ik nu wel graag hardlopen een beetje lekker ontwikkelen en mag de boel er voor de zomer nog wel wat strakker uit gaan zien.
Ik heb les 1 overgeslagen en heb les 2 , 3 en 4 achter elkaar uitgelopen. Toen voelde ik 'm wel een beetje zitten en vond ik het genoeg voor vandaag. Ben benieuwd hoe goed/snel de ontwikkelingen gaan als je het programma van Evy helemaal afmaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf in het vervolg maar weer langs de weg i.p.v. op en afgaande bospaden.
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible
Wat amaranta zegt, dan kun je beter een ander schema gebruiken. In de OP staan een paar links waar je misschien iets aan hebt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Morera het volgende:
Niet rechtstreeks vanaf de bank want normaal beweeg ik wel genoeg en sport ik in de sportschool, alleen wil ik nu wel graag hardlopen een beetje lekker ontwikkelen en mag de boel er voor de zomer nog wel wat strakker uit gaan zien.
Ik heb les 1 overgeslagen en heb les 2 , 3 en 4 achter elkaar uitgelopen. Toen voelde ik 'm wel een beetje zitten en vond ik het genoeg voor vandaag. Ben benieuwd hoe goed/snel de ontwikkelingen gaan als je het programma van Evy helemaal afmaakt
quote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef ZwarteSteen het volgende:
![]()
2 weken geleden begonnen met Evy en heb net les 9 afgemaakt
Waar is dat screenshot van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf in het vervolg maar weer langs de weg i.p.v. op en afgaande bospaden.Oke ik dacht dat het niet zoveel uit zou maken aangezien ik geen ervaren hardloper ben, mijn conditie kan alleen wel wat meer aan dan 1 losse les van Evy.quote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je op deze manier gaat opbouwen zou ik geen Evy gebruiken.
Het zijn nl niet voor niks losse lessen.
Wat je dan wel kunt gebruiken om op te bouwen moet je aan iemand anders vragen.
Heeft iemand tips hierover?
Ik ga het even bekijken thanksquote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat amaranta zegt, dan kun je beter een ander schema gebruiken. In de OP staan een paar links waar je misschien iets aan hebt.
Sports Trackerquote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Morera het volgende:
[..]
Waar is dat screenshot van?
[..]
Oke ik dacht dat het niet zoveel uit zou maken aangezien ik geen ervaren hardloper ben, mijn conditie kan alleen wel wat meer aan dan 1 losse les van Evy.
Volgens m'n moeder was het reuze leukquote:Op zondag 1 april 2012 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit. In het filmpje zie ik dat ze sponzen hebben, wel handig voor in de hitte (of als je sportdrank gemorst hebt)!
Ik heb op mijn lijst wel een midzomerrun staan, maar ik denk dat ik het maar niet ga doen.
Vandaag had ik het al zo warm toen er even zon was.
Thanks maar zo te zien is er voor blackberry bijna niks, ik zal dat endomondo maar eens uitproberenquote:
Echt, ik begrijp dit niet. Wáárom pak je in godsnaam een schema... en houdt je er vervolgens niet aan?? Ga dan gewoon naar buiten en ga rennen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Morera het volgende:
Vast wel!quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
En toen ik haar en m'n zusje zag lopen, dacht ik, dat wil ik ook! Zodoende! Nu nog hopen dat ik het kan!
Dit dusquote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt, ik begrijp dit niet. Wáárom pak je in godsnaam een schema... en houdt je er vervolgens niet aan?? Ga dan gewoon naar buiten en ga rennen.
Nog een kleine tipquote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Morera het volgende:
[..]
Waar is dat screenshot van?
[..]
Oke ik dacht dat het niet zoveel uit zou maken aangezien ik geen ervaren hardloper ben, mijn conditie kan alleen wel wat meer aan dan 1 losse les van Evy.
Omdat ik dat al heb gedaan, zowel buiten als in de sportschool. Alleen heb ik dan geen idee of ik goed bezig ben en hoe ik wat op bouw. Aangezien iedereen lyrisch is over Evy, dacht ik ach laat ik dat vandaag eens proberen. Alleen had ik na 1 les zoiets van was dit het nou...na twee lessen ook, en na drie lessen voelde het eindelijk als een work out.quote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt, ik begrijp dit niet. Wáárom pak je in godsnaam een schema... en houdt je er vervolgens niet aan?? Ga dan gewoon naar buiten en ga rennen.
Dat is waar, wel jammer want ik vond Evy vandaag wel leuk in principequote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog een kleine tipVeel mensen kunnen hardlopen qua conditie goed aan, maar vergeten eventjes dat je pezen en gewrichten moeten wennen
. De juiste hardloopschoenen kunnen goed helpen, maar rustig opbouwen is vooral the key.
Iig, veel succes!
Evy is inderdaad de 1e 10 lessen leuk. Daarna is Evy een draak.quote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef Morera het volgende:
[..]
Dat is waar, wel jammer want ik vond Evy vandaag wel leuk in principe
Het is ook best leukquote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef Morera het volgende:
[..]
Dat is waar, wel jammer want ik vond Evy vandaag wel leuk in principe
En ondertussen blijft ze maar zeggen dat ze fier is. The bitchquote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Evy is inderdaad de 1e 10 lessen leuk. Daarna is Evy een draak.
Bij een schema is het ook niet de bedoeling dat het als een workout aanvoelt, maar ga je rustig opbouwen aan een duursport.quote:Op zondag 1 april 2012 21:09 schreef Morera het volgende:
[..]
Omdat ik dat al heb gedaan, zowel buiten als in de sportschool. Alleen heb ik dan geen idee of ik goed bezig ben en hoe ik wat op bouw. Aangezien iedereen lyrisch is over Evy, dacht ik ach laat ik dat vandaag eens proberen. Alleen had ik na 1 les zoiets van was dit het nou...na twee lessen ook, en na drie lessen voelde het eindelijk als een work out.
Vandaar dat ik me hier ben komen melden
Niet die van 2011quote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
En ondertussen blijft ze maar zeggen dat ze fier is. The bitch![]()
Maar die muziek van de 2006 versie..quote:Op zondag 1 april 2012 21:21 schreef mosselmossel het volgende:
Ha, ik loop gelukkig wel de 2006-versie, waarin ze dus regelmatig best fier is.
'quote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik de sokken, die ik ook gebruikte tijdens het tennissen. Gewoon dikke sportsokken of is dat ook verkeerd?
Heb maanden op tennisschoenen gelopen
runtastic voor blackberry,ik ben daar erg tevreden overquote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks maar zo te zien is er voor blackberry bijna niks, ik zal dat endomondo maar eens uitproberen
Ouch!quote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
'
Kan erger, ik was bij een halve marathon mn hardloopschoenen kwijtgeraakt. Heb ik op oude gymschoenen de halve gelopen. De blaren ter grootte van een pannenkoek hebben me er nog twee weken aan herinnerd dat dat een slecht idee was
Wtf.quote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
Kan erger, ik was bij een halve marathon mn hardloopschoenen kwijtgeraakt. Heb ik op oude gymschoenen de halve gelopen. De blaren ter grootte van een pannenkoek hebben me er nog twee weken aan herinnerd dat dat een slecht idee was
Truequote:Op zondag 1 april 2012 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Een Garmin is nog okeër en je kunt je Garmin-workouts importeren in Endomondo en ook meedoen aan de Fok!-groep.
die vond hij pas nadat hij nieuwe had gekocht...zo werkt het toch met alles wat je kwijt raak?quote:
nope, vakantie, maar die challenge en de top 3 van endomondo hey, die kan ik niet zomaar laten voor wat ze zijn... ;-)quote:
Omdat een schema een rode draad is en je niet per se je aan zo'n algemeen schema hoeft te houden?!quote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die had ik in de trein laten liggen en bij de NS vertelden ze mij doodleuk dat ik ze pas een week later weer op kon komen halen. En ja, daar faalde ik enorm hard meequote:
Ik ben ook fanquote:
Oh, je had het op weg naar de HM in de trein laten liggen? Toen ben je gaan lopen op de gymschoenen die je toen aanhad?quote:Op zondag 1 april 2012 21:50 schreef Don_Vanelli het volgende:
Die had ik in de trein laten liggen en bij de NS vertelden ze mij doodleuk dat ik ze pas een week later weer op kon komen halen. En ja, daar faalde ik enorm hard mee
Het lag iets anders..Ik woon zelf in Eindhoven, maar kwam een paar dagen voor de hm vanaf mn ouders waar ik nog een klein rondje had gelopen. Toen liet ik ze liggen en heb ik alles in het werk gesteld om die schoenen nog terug te krijgen, wat helaas niet kon. Toen had ik een aantal opties:quote:Op zondag 1 april 2012 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, je had het op weg naar de HM in de trein laten liggen? Toen ben je gaan lopen op de gymschoenen die je toen aanhad?![]()
Wat een geluk dat je geen nette schoenen aan had.
Gelukkig heb ik vaak mijn renoutfit al aan als ik de trein instap. Minus het startnummer.
Als mij zoiets zou gebeuren zou ik op hakken moeten rennen, no way.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |