Gaarne!quote:Op zondag 1 april 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een schema van m'n zusje gekregen. Hebben?
datisstomquote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef wyccie het volgende:
Overigens zie ik dat datisstom zich daar ook al niet populair heeft gemaakt.
Vooral om deze reactie moest ik lachen:
[..]
Ik dacht namelijk precies hetzelfde over hem. Niet precies dom, maar wel te achterlijk om te gaan hardlopen.
Nou, ik heb het nog maar een paar keer gedaan, en niet elke week. Dus ik ben er niet serieus mee bezig. Daar wil ik misschien aan werken na de HM.quote:Op zondag 1 april 2012 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Merk jij op die manier wel vooruitgang dan? Want ik wil echt richting de 11/12 km/u gaan.
Ziet er gezellig uit. In het filmpje zie ik dat ze sponzen hebben, wel handig voor in de hitte (of als je sportdrank gemorst hebt)!quote:
mijn benen voelen ook zwaar aan maar vanavond gaat, als alles goed gaat, mijn vrouw een stukje meelopen dus dan moet ik natuurlijk welquote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zat ook nog even te twijfelen: het is zúlk héérlijk weer máár na donderdag spinnen, vrijdag hardlopen en gisteren een hike ga ik tóch de benen even rust gunnen. Morgen en woensdag weer!
Go guppy goquote:
dat is zeker erg moeizaamquote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef Fuszy het volgende:
Net een eerste rondje gelopen met mijn nieuwe schoenen. Was alweer een maandje geleden dat ik weer had gelopen, dus het ging wat moeizaam.
Volgens endomondo heb ik 0,51km afgelegd in 20 minuten met een gemiddelde van 1,5km per uur
Als je op deze manier gaat opbouwen zou ik geen Evy gebruiken.quote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Morera het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst evy 2011 uitgeprobeerd.
Niet rechtstreeks vanaf de bank want normaal beweeg ik wel genoeg en sport ik in de sportschool, alleen wil ik nu wel graag hardlopen een beetje lekker ontwikkelen en mag de boel er voor de zomer nog wel wat strakker uit gaan zien.
Ik heb les 1 overgeslagen en heb les 2 , 3 en 4 achter elkaar uitgelopen. Toen voelde ik 'm wel een beetje zitten en vond ik het genoeg voor vandaag. Ben benieuwd hoe goed/snel de ontwikkelingen gaan als je het programma van Evy helemaal afmaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf in het vervolg maar weer langs de weg i.p.v. op en afgaande bospaden.
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible
Wat amaranta zegt, dan kun je beter een ander schema gebruiken. In de OP staan een paar links waar je misschien iets aan hebt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Morera het volgende:
Niet rechtstreeks vanaf de bank want normaal beweeg ik wel genoeg en sport ik in de sportschool, alleen wil ik nu wel graag hardlopen een beetje lekker ontwikkelen en mag de boel er voor de zomer nog wel wat strakker uit gaan zien.
Ik heb les 1 overgeslagen en heb les 2 , 3 en 4 achter elkaar uitgelopen. Toen voelde ik 'm wel een beetje zitten en vond ik het genoeg voor vandaag. Ben benieuwd hoe goed/snel de ontwikkelingen gaan als je het programma van Evy helemaal afmaakt
quote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef ZwarteSteen het volgende:
![]()
2 weken geleden begonnen met Evy en heb net les 9 afgemaakt
Waar is dat screenshot van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf in het vervolg maar weer langs de weg i.p.v. op en afgaande bospaden.Oke ik dacht dat het niet zoveel uit zou maken aangezien ik geen ervaren hardloper ben, mijn conditie kan alleen wel wat meer aan dan 1 losse les van Evy.quote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je op deze manier gaat opbouwen zou ik geen Evy gebruiken.
Het zijn nl niet voor niks losse lessen.
Wat je dan wel kunt gebruiken om op te bouwen moet je aan iemand anders vragen.
Heeft iemand tips hierover?
Ik ga het even bekijken thanksquote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat amaranta zegt, dan kun je beter een ander schema gebruiken. In de OP staan een paar links waar je misschien iets aan hebt.
Sports Trackerquote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Morera het volgende:
[..]
Waar is dat screenshot van?
[..]
Oke ik dacht dat het niet zoveel uit zou maken aangezien ik geen ervaren hardloper ben, mijn conditie kan alleen wel wat meer aan dan 1 losse les van Evy.
Volgens m'n moeder was het reuze leukquote:Op zondag 1 april 2012 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit. In het filmpje zie ik dat ze sponzen hebben, wel handig voor in de hitte (of als je sportdrank gemorst hebt)!
Ik heb op mijn lijst wel een midzomerrun staan, maar ik denk dat ik het maar niet ga doen.
Vandaag had ik het al zo warm toen er even zon was.
Thanks maar zo te zien is er voor blackberry bijna niks, ik zal dat endomondo maar eens uitproberenquote:
Echt, ik begrijp dit niet. Wáárom pak je in godsnaam een schema... en houdt je er vervolgens niet aan?? Ga dan gewoon naar buiten en ga rennen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef Morera het volgende:
Vast wel!quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
En toen ik haar en m'n zusje zag lopen, dacht ik, dat wil ik ook! Zodoende! Nu nog hopen dat ik het kan!
Dit dusquote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt, ik begrijp dit niet. Wáárom pak je in godsnaam een schema... en houdt je er vervolgens niet aan?? Ga dan gewoon naar buiten en ga rennen.
Nog een kleine tipquote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Morera het volgende:
[..]
Waar is dat screenshot van?
[..]
Oke ik dacht dat het niet zoveel uit zou maken aangezien ik geen ervaren hardloper ben, mijn conditie kan alleen wel wat meer aan dan 1 losse les van Evy.
Omdat ik dat al heb gedaan, zowel buiten als in de sportschool. Alleen heb ik dan geen idee of ik goed bezig ben en hoe ik wat op bouw. Aangezien iedereen lyrisch is over Evy, dacht ik ach laat ik dat vandaag eens proberen. Alleen had ik na 1 les zoiets van was dit het nou...na twee lessen ook, en na drie lessen voelde het eindelijk als een work out.quote:Op zondag 1 april 2012 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt, ik begrijp dit niet. Wáárom pak je in godsnaam een schema... en houdt je er vervolgens niet aan?? Ga dan gewoon naar buiten en ga rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |