quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Neuroscience het volgende:
Koffietijd voor mannen, is toch heerlijk man.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
RTL Boulevard voor hetero's, laat gaan joh.
Een echte VI Hooligan heeft helemaal geen broekje aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:58 schreef Ties02 het volgende:
Ik lees goede dingenstraks lekker terugkijken, hand in de broek niks mis mee
Wat heb jij gegeten vandaag? kan je niet omgaan met je vaderschap ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
I'm just a soul my intentions are good.
Oh lord, please don't let me be misunderstood.
There is a house in New Orleans.
They call the rising sun.
Terecht!quote:
Ja, het was bij vlagen hilarisch.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Was het iets aan? Heb het gister niet gekeken dus misschien kijk ik het terug.
Zal het zodadelijk even doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:53 schreef DrDentz het volgende:
Oliver zet dat Clemence momentje nog ff op dailymotionm plz
Ja man. Heb hem vanmiddag even in zijn geheel terug zitten kijken. Lekker man.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Was het iets aan? Heb het gister niet gekeken dus misschien kijk ik het terug.
Haha, dat dikt hij natuurlijk aan. Laat gaan joh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:14 schreef Anno2012 het volgende:
Ik vond het wel een beetje raar van gijpie omtrent die entrecote van Boskamp.
Volgens mij sprak boskamp echt de waarheid,want Gijpie wilde het snel ergens anders over hebben.
Zou wel jammer zijn als gijpie dat verzint
Die hele planeet vind ik niet zo rullevant, dan denk ik: "Heeft die ooit verdedigende middenvelder gespeeld?"quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Precies. Een beetje mr bigstar uithangen, maar hij loopt met z'n eigen domheid te koop.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hele planeet vind ik niet zo rullevant, dan denk ik: "Heeft die ooit verdedigende middenvelder gespeeld?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |